Vallhagen Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 (redigerat) JAG HAR INTE GIVIT HONOM SKIT Med viss risk för att fastna i en evighetsdiskussion; men jag tycker faktiskt lite småsynd om nykomlingens "välkomnande" här: Du har dragit igång en hel tråd som handlar om att han har plagierat ditt namn. Och andra har ifrågasatt hans existens på forumet. Det är att leverera skit; i alla fall i min terminologi. Men jag kan ha fel. Han kan väl för jösse namn inte rå för vad han heter. Och som du skriver, Florian är väl rätt tjusigt. Jag tror inte du kollade med alla andra som heter Florian, innan du tog namnet. *** F ö är jag inte så intresserad av att tjura/gnälla/bråka. Jag skrev grattis och jag menade det. Tjing Bengan *** Edit: Å för att helt byta riktning: Vet jag vem du är förresten? Jag gjorde den där gooooglesökningen och det antyddes rimforsastudio och Nicklas Brännström på bas? Redigerat 24 februari 2006 av Vallhagen
Florian le Sage Postat 24 februari 2006 Trådstartare Postat 24 februari 2006 Ja du,då får du väl tala om vem du är om myntet skall ramla ner här... 🙂
Snow Brigade Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 (redigerat) Florian le Sage har fått sin beskärda del av bullshit, trash talk, etc (bl a av mig 😏 ) , vilket märks om man läser andra trådar. Så, för jösse namn, lämna karln i fred. Den här diskussionen har förts innan. Vi vet hur den börjar och hur den slutar. Men visst, what´s in a name? Rock n roll o s v. 😉😛 EDIT: inte andra trådar, utan denna tråden 🙂 (min del vill säga) EDIT för 13:e gången: Rock n roll 😱 (och en pilsner på det 🙂 ) Redigerat 24 februari 2006 av Snow Brigade
Pingpong Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Välkommen att delta i många delikata diskussioner! 😱
mornel Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 Välkommen att delta i många delikata diskussioner! 😄 Huh? Sånt här styrker min teori om att folk inte läser det som skrivs i medlemspresentationerna utan bara skriver välkommen för att få högre post count.
Florian le Sage Postat 25 februari 2006 Trådstartare Postat 25 februari 2006 Sånt här styrker min teori om att folk inte läser det som skrivs i medlemspresentationerna utan bara skriver välkommen för att få högre post count. sade han som syns på vartannat inlägg på "vilken låt lyssnar du på just nu..." 😄 (med god hjälp av Viktor den store)
Björn Olsberg Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Nu dammar vi av en gammal tråd bara för dem som minns konflikten mellan Florian Le Sage och hans påstådde namne Florian Le Seige: Eftersom beteendet går emot Forumreglerna: Hej på er allihopa,jag vill bara att betona det som verkar som något dåligt skämt som dykt upp här i kväll tydligen-inte har någonting med mig och mina inlägg/ avsikter här på forumet att göra,hoppas du som kallar dig för Florian de Seige byter namn för allas skull-kan vara smidigast i detta läge-tror du förstår själv,en direkt fråga lyder givetvis: hur/varför tog du dig detta namn??? (finns ju sedan 2 år registrerat som mitt artistnamn ute på google osv,är det en ren plankning eller ett skämt eller en ren tillfällighet,jag undrar...) Och samtidigt vill jag passa på att göra en "nypresentation" av mig själv och tacka alla de som trots den infekterade absobent-tråden faktiskt stöttat mig och pm:at mig privat osv,jag struntar i de som hädanefter ägnar sig åt fortsatta barnsligheter(vilket sannolikt aldrig kommer upphöra-framgår tydligt av de inlägg som är fortsatt neggo sedan igår...)... Jag vill mycket hellre stötta med mina kunskaper och få ställa frågor i områden där jag känner mig som en novis(viss datorhantering etc-är ju stöpt i den Analoga skolan på 80-talet)och för övrigt delta som en "normal" studionörd 😎 Jadu mannen. för det första: Jag skiter fullständigt i ditt artistnamn, jag har alldrig hört talas om dig och kommer troligtvis inte att göra det heller! För det andra: Jag heter florian på riktigt! För det tredje: kan man registrera ett namn på gooogle? 🙂 För det fjärde: Är det riktigt att jag ska byta eftersom jag faktiskt heter florian? Nä, jag tänker inte göra det vetu, det blir Florian Segraren! (när Olsberg får tummen ur...:-)) för det femte: Känns jävligt tröttsamt nu, fatta det alla och acceptera två muppar med samma namn! För det sjätte: Mitt efternamnsnick, anspelar på mitt riktiga efternamn, om du verkligen måste veta. Jag har alltså inte googlat till det namnet. För det 8onde: Jag är "Florian Segraren" och därmed punkt! 🙁 Yo man! AXL THE ROCKER: Hur kommer det sig att du och Florian de Seige har exakt samma ip-nummer bara 11 minuter efter varandra? 😛 Byxorna neddragna.
StevenJohnson (oregistrerad) Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Jag förstod inte ett ord av ditt inlägg.
Emil Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Jag förstod inte ett ord av ditt inlägg. Det åär inte tillåtet att ha flera konton 🙂
Valle Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Jag förstod inte ett ord av ditt inlägg. Multiple Persona Syndrome
Björn Olsberg Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Jag förstod inte ett ord av ditt inlägg. Det åär inte tillåtet att ha flera konton 🙂 Och han heter inte Florian le Seige (om det nu var någon som trodde att han fanns).
Emil Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Jag förstod inte ett ord av ditt inlägg. Det åär inte tillåtet att ha flera konton 🙂 Och han heter inte Florian le Seige (om det nu var någon som trodde att han fanns). Så den plagieraren var Florian själv för att få uppmärksamhet?
Björn Olsberg Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Jag förstod inte ett ord av ditt inlägg. Det åär inte tillåtet att ha flera konton 🙂 Och han heter inte Florian le Seige (om det nu var någon som trodde att han fanns). Så den plagieraren var Florian själv för att få uppmärksamhet? Nope, det var Axl the rocker 😛
eggplant Postat 14 augusti 2008 Postat 14 augusti 2008 Jag förstod inte ett ord av ditt inlägg. Det åär inte tillåtet att ha flera konton 🙂 Och han heter inte Florian le Seige (om det nu var någon som trodde att han fanns). Så den plagieraren var Florian själv för att få uppmärksamhet? Nope, det var Axl the rocker 😛 Eller också var han polare med honom. Körde väl med laptop och NAT hemma hos honom. En möjlighet i alla fall.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.