Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Syftet är att sälja låtarna från min hemsida, till att börja med, eventuellt göra en skiva (cd-singel). Jag kommer även att använda materialet som demo. Kort om mig, jag är hobbymusiker idag men siktet är inställt på att kunna arbeta mer med musiken. En av låtarna kan du höra på min hemsida:My Webpage Den heter My love. Den andra är en house/dance-låt som inte är utlagd, men jag tror att den kan bli riktigt bra.

Med vänlig hälsning

Stephan@lindpop.com

Annons
Postat (redigerat)
Syftet är att sälja låtarna från min hemsida, till att börja med, eventuellt göra en skiva (cd-singel). Jag kommer även att använda materialet som demo

Nu kommer jag verka otroligt dryg men ärligt har du någon koll på verkligheten egentligern ?

Alltså det hät är sämra än demolåtarna på forumet.

Men denna presentation av material kommer du inte komma långt.

Näa Putsa upp lite Låtskrivar / Producent talanger somligger latent

så KANSKE det kan bli något.

Redigerat av Piccazzo
Postat

Alltså ...

Jag vet inte om jag ska skratt 🙂 eller gråta.

Ta inte illa upp nu men det här e faktisktk det roligaste jag hört

när" det gäller seriösa " Låtskrivare "

Alltså det här håller helt enkelt inte för varken demo eller skivsläpp

det måste ni ju på allvar inse ?

Varför ens lägga upp länkar av helt ofärdigt materiel ?

Vem ser ni som interesent i era alster ? ? ? ? ?

Postat

Hur bemöter ett sånt svar?

Till att börja med är det en sång insats jag söker till en låt som ligger på hemsidan, den andra låten har du inte hört. Detta i syfte om att kunna färdigställa låtarna. Den som hör(den ofärdiga) låten kan bilda sig en uppfattning om stilen och hur låten går och om det skulle vara kul att göra ett pålägg på den. Vad det kommer att bli av det hela i slutändan vet varken du eller jag. Det kanske är du som skall hjälpa mig, med mina låtar.

Visst!

Kanske annonsen är lite väl seriöst utformad i förhållande till produktionen och möjligheterna att få ut det på marknaden. Jag är som sagt en hobbymusiker med datorn som hjälpmedel.

Jag söker fortfarande efter någon som tycker det verkar kul att göra en sånginsats på ett par av mina låtar. Efter ditt svar så kanske jag även skall höra om här finns någon som vill hjälpa till med produktionen.

Postat

Tycker inte det låter så illa. Lite finputsande skulle kunna göra underverk. En del bra sångarr som dock kan bli bättre. Framför allt med sångare som har bättre engelskt uttal.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.