Jump to content
Annons

Följer trenden


Mr Keys

Recommended Posts

Tänkte presentera mig, så här i efterhand....mest eftersom alla andra verkar göra det....faller för grupptrycket.

Hej! 😆

Andreas heter jag, 26 bast, bor med min underbara flickvän i Stockholm(enskede). Skall dock flytta tillbaka in till stan nu till sommaren. Vill i framtiden flytta ner till någon gård i Skåne, som jag älskar av olika skäl.

Började pyssla med trackerprogram nån gång -94/95....typ....sen Cakewalk->Cubase->Nuendo->Logic/Mac, där jag är idag....

Pysslat med alla typer av musik, klassiskinfluerad musik, trance och techno, rock, pop, även en del schlager(dock enbart ljudtekniker-arbete)....och koncentrerar mig nu på Hiphop/RnB och en del renodlad Soul....älskar väl i princip alla typer av musik.

Gillar att lära mig nya saker, så jag samarbetar ofta med olika människor kors och tvärs som man kan lära sig ny saker av(nytt tänkande). Har studio tillsammans med en polare från SAE, som det mesta av arbetet sker tillsammans med.

Nyss flyttat studion från skanstull till östermalmstorg i Stockholm, och har som hjärteprojekt att bygga om den ganska ordentligt under året....arbetar mot EMI Publishing i dagsläget och trivs med det.

Blir mer produktiv och kreativ under någon typ av tidspress.

Gillar analogteknik och försöker få in så mkt analogt i kedjan som möjligt, utan att det blir för jobbigt/omständigt....

Härstammar från SAE, gick ut AED kursen hösten 2000 och har väl SAE att tacka för mkt.

Vad mer kan man säga? Hängde några år på VST-forum, men tröttnade lite på attityden på det forumet, så jag bytte hit.

Gillar detta forum, det finns stor kunskap här. Ibland tröttnar man ju på vissa attityder, samtidigt som jag och uppskattar att det mesta ifrågasätts här inne....

Well....jag i ett nötskal....

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Är det bara jag som blir helt förgrymmat trött på alla som säger välkommen fast de själva blev medlemmar senare än Mr Keys?  🙂

Förresten, välkommen!  😉  😄  🙂

Lite konservativa kan vi väl vara... 😄

Någon sa: Den som inte är progressiv i sin ungdom han inget hjärta... Den som inte blir konservativ när han blir äldre har ingen hjärna 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

*börjar visa runt, men stannar upp*

Eller va? Nämen, dig känner jag igen!

Du behöver ju inte någon rundvandring. :rolleyes:

Nåja, jag antar att du redan känner dig hemma här! Men ett "Välkommen!" kan du få ändå... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som blir helt förgrymmat trött på alla som säger välkommen fast de själva blev medlemmar senare än Mr Keys? :rolleyes:

Förresten, välkommen! 😉😄😆

Då så Mr Keys får du välkomna mig istället. För jag gick inte med förrän juni nådens år 2004! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...