Jump to content
Annons

Popomundo


Linus

Recommended Posts

Tsiankoi (oregistrerad)
Jag kontrollerade för säkerhets skull i repertoaren att mina fyra helt egenkomponerade låtar låg där, och det gjorde de! Men vad händer då...

...Jo jag går in på Genre (till höger i låtlistan). Då står det "välj genre för din cover av XXX". Vad i 17??? Det är inga covers!!!! Jag har ju gjort dem själv.

Skitspel.

Och det är väl därför jag inte kan spela in dem (som mornel sa)... mina helt egna låtar.

😏

Förmodligen felöversättning. Den engelska versionen säger "Select main genre for your rendition of X", dvs tolkning/version, vilket nödvändigtvis inte behöver vara en cover.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Enkelt! Få honom att tala om för min göbbe hur Popmundo kan anse att de fyra låtar jag komponerat och själv skrivit text till är COVERS???

Nu kan jag inte hålla konserten, för jag kan inte lägga in dem i min repertoar heller.

Vilket dj**la avföringsspel!

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

På Linus och andras uppmaning försökte jag ändå lägga in en av mina låtar i repertoaren. Det stod då vilken låt vill du göra en cover av? Nån annanstans stod "du kan bara spela in låtar som nån av din bandmedlemmar gjort". Hmmm...jag har inga bandmedlemmar. Jag är solo och har skrivit den själv. Nåväl, jag pytsade in en "cover" och begav mig sedan av till SuperHero Records för inspelning. Det var ju därför jag gjorde detta in the first place. Jag väljer ett klockslag, i detta fall 16.00, för inspelning av den där låten då da... Vad f*n händer då? Det står "du har inte tillräckligt med pengar för att betala inspelningen av den här låten." Hallå!!! Jag har över $250 och inspelningstiden kostar $50.

Skitspel som sagt.

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hellu!

Jag kunde inte spela in en låt hos SuperHero Records Inspelningsstudio, trots att det bara kostade $50 och jag har mer än $250. Nu fick jag svar från en VIP i Community. Min artist (Allan Woods) måste ha pengarna, det räcker inte om jag som person (Jonas Orenskär) har pengarna...

Men hallå!! Är det spel schizofrent, eller vad?!? Jag är figuren Jonas Orenskär i spelet, men tog artistnamnet Allan Woods. Det är samma snubbe...

Kan jag låta min vänsterhand ge min högerhand pengarna?

😲😉🙂

Och sedan undrar jag vilka två töntar det är som försökt puckla på mig? Helt utan anledning... Leon Balding hette visst nån och den andra verkar vara en transvestit. Jag tog mig in i den senares lägenhet, men då kom klarröd text upp som sa att jag inte fick vara i främmande människors lägenheter. Jag väntar ut den dj**eln HAHA....

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det var dyrt!

😕

Jag köpte en gitarr för $700. Vet inte vilken modell det var.

😕

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det kanske var en sån här?

Blir ingen bild - hittar inte den akustiska gitarr som heter "Woods" och ingick i 4Sound-kedjans sortiment för ett par år sedan. Det måste vara en sån jag köpte, den var ju begagnad också...

Mitt artistnamn är Allan Woods i spelet nämligen.

😕

:Allan Woods

Link to comment
Dela på andra sajter

NEEEEEEEEEEJ Min hamster har dött... 😉😆😆🙂

Min dog också idag 🙁

Min gubbe gick och gymmade upp alla pengar, sen kunde han inte köpa mat till hamstern.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

En seriös fråga... hur många månader har ni spelat det här spelet? Det går ju undan som sjutton verkar det som... Spela in låtar, ha en massa konserter, signa kontrakt, skapa relationer, förkovra sig, få poäng m.m.....

Själv måste jag spara i en massa veckor bara för att kunna köpa den där dj**la boken som gör att jag förkovrat mig lite. Och först då kanske jag fått nån ynka poäng.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

En seriös fråga... hur många månader har ni spelat det här spelet? Det går ju undan som sjutton verkar det som... Spela in låtar, ha en massa konserter, signa kontrakt, skapa relationer, förkovra sig, få poäng m.m.....

Själv måste jag spara i en massa veckor bara för att kunna köpa den där dj**la boken som gör att jag förkovrat mig lite. Och först då kanske jag fått nån ynka poäng.

😆

...fast du behöver inte köpa nån bok det första du gör. Det går bra att skriva låtar, skaffa kontrakt, boka reptid och spelningar etc etc.

Fast det är ju klart att det blir inga bra spelningar och så... om man inte har lärt sig att spela.

Det är först nu som jag har köpt en basgitarr och en bok. Fast jag köpte fel bok så jag måste vänta på löningen och köpa rätt bok. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...