musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Bra fråga. Men nån slags festival kanske det finns, eller...? Jag befann mig tydligen på repstället... Men jag kom inte ihåg reptiden, så jag vet inte om jag kan flytta ut honom nu... 😉
Neosus Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Fan va puckad jag är... Jag bjöd ut en tjej som inte har vart inloggad sen december 2005. Kan man inte avbryta? 😉
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Det stämmer inte alls! Det är bara ett schema över ens kommande konserter! Inte reptiderna... 😉
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Hur puckad är inte jag då... innan man repar måste man placera låtarna i sin repertoar för att kunna repa dem på rätt sätt, eller? 😉
Neosus Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Hur puckad är inte jag då... innan man repar måste man placera låtarna i sin repertoar för att kunna repa dem på rätt sätt, eller? 😉 Ja just det. Kan vara en fördel. 😉
Neosus Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 ...och sedan när man bokat reptid så drar gubben dit automatiskt så man behöver inte sitta och passa tiden... 😉😉
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Konstigt då att jag fått två meddelanden om att mina repetitioner gått fantastiskt bra, med tanke på att jag inte haft några låtar placerade i min repertoar förrän nu (efter min andra repetition). Undrar vilka låtar jag spelat då!!! Och vilka/vilket instrument har jag använt? Det enda jag köpt är en harpa för $200. Men det var först efter repetition # 1. 😉 :musik
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 ..Det var ju först nu som han hade skrivit klart någon låt till 100%. Det har tagit tid...
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Nu har låtskrivandet gått bättre. Har placerat 3 av dem i repertoaren nu! Den fjärde som heter "Albert" kan jag inte få in där. VAD FAN!!!! 😉
Neosus Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Ni vet att det faktiskt finns tävlingar? Jo jag upptäckte det.. Ska vi va me? 😉
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Tävlingar? Jag fick in min fjärde låt, Albert, i min repertoar nu!! Genom att påbörja en femte, så gick det automatiskt s.a.s. Undrar hur många låtar man får ha med max. på sin konsert??? 😉 :musik
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Finns en tävling i Sthlm. En enda. Kostar $2500 för att få deltaga. Jag har $200. 😉
musik (oregistrerad) Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Hej! Hur går det? Reläjchönchips är noll fortfarande! Skrivit en låt till. Köpt ett par jeans. Nu kom det upp: "jam session canceled - not enough people (hehe...dvs jag, är ju soloartist) showed up." Jag hade ju inte placerat guben där!!! Då repar man inte... Dj**la trökig chef jag har som bara klagar! Och man får inte mycket för $111. 😆 :musik
Neosus Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 "Varför älskar ingen mig? Mitt kärleksliv tråkar ut mig till döds." 😄
Pazo Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 "Varför älskar ingen mig? Mitt kärleksliv tråkar ut mig till döds." 😄 DU hänger väl lite för mkt här? :lo:
Pluffo Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Hmm...Det går inte så bra för "Arne Weise Death Squad"....Är det någon som vill joina mitt band eller som kanske kan erbjuda mig en plats i sitt? Jag är trött på min solokarriär 🙁 Gustav Eggstål heter jag i spelet.
Linus Postat 13 mars 2006 Trådstartare Postat 13 mars 2006 Hmm...Det går inte så bra för "Arne Weise Death Squad"....Är det någon som vill joina mitt band eller som kanske kan erbjuda mig en plats i sitt? Jag är trött på min solokarriär 🙂 Gustav Eggstål heter jag i spelet. Du är i Stockholm! Joina vårt band!
Pluffo Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Hmm...Det går inte så bra för "Arne Weise Death Squad"....Är det någon som vill joina mitt band eller som kanske kan erbjuda mig en plats i sitt? Jag är trött på min solokarriär 🙂 Gustav Eggstål heter jag i spelet. Du är i Stockholm! Joina vårt band! Jag blev ju nekad inträde av Leo 😛
Linus Postat 13 mars 2006 Trådstartare Postat 13 mars 2006 Hmm...Det går inte så bra för "Arne Weise Death Squad"....Är det någon som vill joina mitt band eller som kanske kan erbjuda mig en plats i sitt? Jag är trött på min solokarriär 🙂 Gustav Eggstål heter jag i spelet. Du är i Stockholm! Joina vårt band! Jag blev ju nekad inträde av Leo 😛 😄😳
Pazo Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Fråga Pico. Du kans äkert få joina vårat band 😕 Six Shooter - Pico, Grahn, Å jag. I New York är de iof men 😏
Tsiankoi (oregistrerad) Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Det verkar som att jag är ensam i Helsinki. Jag heter Jaana Leinvuo, galen trumslagerska och enda medlemmen i punkbandet Teknetium 43. Om jag hade ett par trummor skulle vi äga.
Pluffo Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 (redigerat) Fråga Pico. Du kans äkert få joina vårat band 😎Six Shooter - Pico, Grahn, Å jag. I New York är de iof men Bara ni betalar flygbiljetten 😲 Nämen allvarligt talat. Om jag garanteras en plats så är det jag som köper en flygbiljett och lämnar Stockholm bakom mig :-) Redigerat 13 mars 2006 av Pluffo
Pazo Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Fråga Pico. Du kans äkert få joina vårat band 🙂Six Shooter - Pico, Grahn, Å jag. I New York är de iof men Bara ni betalar flygbiljetten 😲 haha! Närru! Våra cash sparar vi till att betala flygbiljetter till L.A. Och Sao Paolo. vi har kommande spelaningar där så 😎
Pluffo Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Fråga Pico. Du kans äkert få joina vårat band 🙂Six Shooter - Pico, Grahn, Å jag. I New York är de iof men Bara ni betalar flygbiljetten 😲 haha! Närru! Våra cash sparar vi till att betala flygbiljetter till L.A. Och Sao Paolo. vi har kommande spelaningar där så 😎 Se mitt inlägg igen om du nu inte gjort det...Jag har editerat...
Pico Postat 13 mars 2006 Postat 13 mars 2006 Fråga Pico. Du kans äkert få joina vårat band 🙂Six Shooter - Pico, Grahn, Å jag. I New York är de iof men Bara ni betalar flygbiljetten 😎 haha! Närru! Våra cash sparar vi till att betala flygbiljetter till L.A. Och Sao Paolo. vi har kommande spelaningar där så 😎 Se mitt inlägg igen om du nu inte gjort det...Jag har editerat... Skall tänka på saken, men vi sitter i studion nu så.. du får vänta.. 😲 Närå, hoppa på flyget bara, men va lirar du för instrument? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.