Neosus Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Nekade du dejten med mig eller Grahn? jag såg inget accepterande? 😉 Jasså kan man acceptera oxå? Hur gör man det? Har jag totalt missat... 😎 Bjud ut mig igen då. 🙂 🙂
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Nekade du dejten med mig eller Grahn? jag såg inget accepterande? 😉 Jasså kan man acceptera oxå? Hur gör man det? Har jag totalt missat... 😎 Bjud ut mig igen då. 🙂 🙂 hahaha Nerruu serru! Inte just nu! Ska på dejt me en BRUUUDD! 🙂
Neosus Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Nekade du dejten med mig eller Grahn? jag såg inget accepterande? 😉 Jasså kan man acceptera oxå? Hur gör man det? Har jag totalt missat... 😎 Bjud ut mig igen då. 🙂 🙂 hahaha Nerruu serru! Inte just nu! Ska på dejt me en BRUUUDD! 😎 Jahopp.... *ställer mig i hörnet och lipar* 🙂
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Nekade du dejten med mig eller Grahn? jag såg inget accepterande? 😉 Jasså kan man acceptera oxå? Hur gör man det? Har jag totalt missat... 😎 Bjud ut mig igen då. 🙂 🥰 hahaha Nerruu serru! Inte just nu! Ska på dejt me en BRUUUDD! 😄 Jahopp.... *ställer mig i hörnet och lipar* 🙂 😮 🙂😎😆
mornel Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Det går rät bra för oss i Six Shooter. Vi har fått två invites till spelningar 😎Ska repa en gång till snart. har två spelningar till denna månaden 🙂 har sålt massor med billjetter å allting 😉 Besökarrekord? NJa. Vi hade 106 pers i publiken senaste gången 🙂 Och hitills har vi sålt 89 till den kommande spelningen 🙂 Tss, vårt rekord är på omkring 150. Har en spelning om tio dagar, har sålt 20-30 biljetter nu, hoppas på fullsatt (500) 😎
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Det går rät bra för oss i Six Shooter. Vi har fått två invites till spelningar 🙂Ska repa en gång till snart. har två spelningar till denna månaden 🙂 har sålt massor med billjetter å allting 😉 Besökarrekord? NJa. Vi hade 106 pers i publiken senaste gången 😎 Och hitills har vi sålt 89 till den kommande spelningen 😆 Tss, vårt rekord är på omkring 150. Har en spelning om tio dagar, har sålt 20-30 biljetter nu, hoppas på fullsatt (500) 🥰 😎🙂
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 hahaha. Min date verkar gå bra. Jag fick en flaska Martini av na. Å nu gav ja na en flaska vin 😆
Neosus Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 hahaha. Min date verkar gå bra.Jag fick en flaska Martini av na. Å nu gav ja na en flaska vin 😆 Är försiktig så det inte börjar ploppa ut en massa barn... 😆 Har du köpt kondomer? (Det kanske inte jag ska fråga...) 😆😆😆
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 hahaha. Min date verkar gå bra.Jag fick en flaska Martini av na. Å nu gav ja na en flaska vin 😆 Är försiktig så det inte börjar ploppa ut en massa barn... 😆 Har du köpt kondomer? (Det kanske inte jag ska fråga...) 😆😆😆 Oj... Vars köper man dem 😆
Neosus Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 hahaha. Min date verkar gå bra.Jag fick en flaska Martini av na. Å nu gav ja na en flaska vin 😆 Är försiktig så det inte börjar ploppa ut en massa barn... 😆 Har du köpt kondomer? (Det kanske inte jag ska fråga...) 😆😆😆 Oj... Vars köper man dem 😆 Finns på affärn tror jag...
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 hahaha. Min date verkar gå bra.Jag fick en flaska Martini av na. Å nu gav ja na en flaska vin 😆 Är försiktig så det inte börjar ploppa ut en massa barn... 😆 Har du köpt kondomer? (Det kanske inte jag ska fråga...) 😆😆😆 Oj... Vars köper man dem 😆 Finns på affärn tror jag... VIlken affär? Eller vilken typ av affär? :usnure:
Neosus Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 hahaha. Min date verkar gå bra.Jag fick en flaska Martini av na. Å nu gav ja na en flaska vin 😆 Är försiktig så det inte börjar ploppa ut en massa barn... 😆 Har du köpt kondomer? (Det kanske inte jag ska fråga...) 😆😆😄 Oj... Vars köper man dem 😆 Finns på affärn tror jag... VIlken affär? Eller vilken typ av affär? :usnure: Jag vet inte... 😄😆
musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 HAHA...kondomer var det första jag köpte när jag fick pengar. Jag köpte dem på Second Hand-affären. Begagnade förvisso... 😆
musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Dessutom har jag köpt ännu en Popomundo-t-shirt second hand, ett par handskar och en harpa för $200. Kul med pengar. 😆 :musik
nurfen Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Hehe. Jag står inte för något som skrivs på nätter från fredag till lördag samt lördag till söndag 😄 😄
Neosus Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 "Studiotid för att spela in Rubber duckie påbörjades."
Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 "Studiotid för att spela in Rubber duckie påbörjades." I Know! 😳 Det är den fina låten jag skrev 😏 När den är färdiginspelad kommer jag bara ha två morsönskningar kvar 😄
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Jag hade 4 timmars studiotid igår... Och ska gå på't igen om tre timmar. Satsar bara på en enda tung spelning på ett flådigt ställe om 2 veckor. 😏
Neosus Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 "Studiotid för att spela in Rubber duckie påbörjades." I Know! 😄 Det är den fina låten jag skrev 😳 När den är färdiginspelad kommer jag bara ha två morsönskningar kvar 😄 Jag har sex kvar... Alltså 6 st. 😏
Neosus Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Jag hade 4 timmars studiotid igår... Och ska gå på't igen om tre timmar. Satsar bara på en enda tung spelning på ett flådigt ställe om 2 veckor. 😳 😏
Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 "Studiotid för att spela in Rubber duckie påbörjades." I Know! 😄 Det är den fina låten jag skrev 😳 När den är färdiginspelad kommer jag bara ha två morsönskningar kvar 😄 Jag har sex kvar... Alltså 6 st. 😏 SEX! 😄
Neosus Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 "Studiotid för att spela in Rubber duckie påbörjades." I Know! 😄 Det är den fina låten jag skrev 🥰 När den är färdiginspelad kommer jag bara ha två morsönskningar kvar 😄 Jag har sex kvar... Alltså 6 st. 😆 SEX! 😄 Hur gick det med daten förresten? 😄
Pazo Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 "Studiotid för att spela in Rubber duckie påbörjades." I Know! 😄 Det är den fina låten jag skrev 🥰 När den är färdiginspelad kommer jag bara ha två morsönskningar kvar 😄 Jag har sex kvar... Alltså 6 st. 😆 SEX! 😄 Hur gick det med daten förresten? 😄 Den blev faktiskt inte så dålig. "bara" terrible 😄
Neosus Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 "Studiotid för att spela in Rubber duckie påbörjades." I Know! 😄 Det är den fina låten jag skrev 😄 När den är färdiginspelad kommer jag bara ha två morsönskningar kvar 😄 Jag har sex kvar... Alltså 6 st. 😆 SEX! 😄 Hur gick det med daten förresten? 😄 Den blev faktiskt inte så dålig. "bara" terrible 😄 Haha 🥰 Ja men då kan det bara bli bättre... 😄
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Har fyra låtar klara... Primary Rock Albert (Printer from the factory) Melinous Rambelion One Technology* * jobbar på en brygga dock...
musik (oregistrerad) Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Måste man befinna sig i replokalen när man ska repa? Nån som vet det? 😉
Neosus Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Jo jag tror det. Resultatet blir väl bättre då om man repar på plats. 😉 Kan man inte göra nån melodifestival på Popomundo förresten? 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.