Pico Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Groupies eh? Affected by: Chlamydia 😉 😆 Men vänta här nu... 😳 Om inte kondomer biter på groupies, kan man göra dem på smällen då eller? 😕 Nån som vet hur det där fungerar? Lustigheter undanbedes... 😏 😆 Näe, de kan inte bli på smällen enligt ett dev-uttalande. Hur går det med ... hrm ... din ... eh ... olyckliga omständighet? 😄 Får förhoppningsvis hjälp nu...
Pico Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 I took some medicine. Hope it helps. Bottle says it will take 60 minutes to take effect. medicine was given to me by Julius Harris. Doctor Julius Harris took a sample of my blood. Needles are scary. 😛
Overkill Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 I took some medicine. Hope it helps. Bottle says it will take 60 minutes to take effect. medicine was given to me by Julius Harris. Doctor Julius Harris took a sample of my blood. Needles are scary. 😛 😄
Gote Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 I took some medicine. Hope it helps. Bottle says it will take 60 minutes to take effect. medicine was given to me by Julius Harris. Doctor Julius Harris took a sample of my blood. Needles are scary. 😕 😕 Vad kostade det? 😆
Overkill Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 I took some medicine. Hope it helps. Bottle says it will take 60 minutes to take effect. medicine was given to me by Julius Harris. Doctor Julius Harris took a sample of my blood. Needles are scary. 😉 🙂 Vad kostade det? 🙂 Ett ligg... 😆
mornel Postat 22 oktober 2006 Postat 22 oktober 2006 (redigerat) Hur får man tag i medicin som botar klamydia? Edit: hoppas att det här inte är fel forum för sånahär frågor 😉 Redigerat 22 oktober 2006 av mornel
musik (oregistrerad) Postat 23 oktober 2006 Postat 23 oktober 2006 Venne (som Pazo brukar säga). Och det har inte att göra med ett TV-program på Kanal 5. Jag håller konsert i övermorgon i Stockholm. Alla intresserade får komma. Nya singellåten om hon Madde Phacker framförs för första gången bl.a. 😉 :musik
Pico Postat 23 oktober 2006 Postat 23 oktober 2006 Hur får man tag i medicin som botar klamydia? Edit: hoppas att det här inte är fel forum för sånahär frågor 😉 Finns någon lista på läkare på Popo-forumet, kolla om någon av dem är i samma stad som dig. 😛
Christofer Postat 26 oktober 2006 Postat 26 oktober 2006 I took some medicine. Hope it helps. Bottle says it will take 60 minutes to take effect. medicine was given to me by Julius Harris. Doctor Julius Harris took a sample of my blood. Needles are scary. 😄 😄 Vad kostade det? 😄 Ett ligg... 😳 😎🙂🙂
mornel Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Jävla skivbolagsgubbe! Nu sålde jag slut singlarna första veckan igen! 😉🙂😄 Den här gången var det dock hela 40 000 singlar första veckan, så det går bättre nu iaf 🙂
Overkill Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Jävla skivbolagsgubbe! Nu sålde jag slut singlarna första veckan igen! 🙂😛😄 Den här gången var det dock hela 40 000 singlar första veckan, så det går bättre nu iaf 😎 😉 Varför gnälla då? 🙂 Själv fick jag 50k förra singeln och jag kom inte ens i närheten, och den senaste fick jag 70k 😄
mornel Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Varför gnälla då? 😳 För att jag bara sålde i hälften av städerna jag har "fame" i, resten räckte det inte till. Hade nog kunnat sälja 70-80 000 om det hade funnits tillräckligt med skivor.
musik (oregistrerad) Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Hej! Varför kan man inte välja språk i Popomundo längre? Väljer man svenska så blir det engelska i alla fall! Jag har försökt ändra det i tre da'r nu. Nåväl. Nästa spelning är i London och sedan i Barcelona. Men bara de två innan jul som det ser ut. 🙂
Linus Postat 2 november 2006 Trådstartare Postat 2 november 2006 Det fungerar för mig. Gå in på Character/User Info (Användarinfo). Klicka på Change Info. Sen måste Svenska väljas i det första språkfältet, inte de andra två. Language: Svenska Other Spoken Languages: English, Norwegian 😄
Gote Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 12:03 Left town on a jet plane.16:28 Leon Balding and I had a nice time snuggling. Så blev man medlem i 10000-metersklubben! 🥰 Varför finns inte det som achievement? 😎
Overkill Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 12:03 Left town on a jet plane.16:28 Leon Balding and I had a nice time snuggling. Så blev man medlem i 10000-metersklubben! 😆 Varför finns inte det som achievement? 🙂 Haha 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.