Pico Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Groupies eh? Affected by: Chlamydia 😉 😆 Men vänta här nu... 😳 Om inte kondomer biter på groupies, kan man göra dem på smällen då eller? 😕 Nån som vet hur det där fungerar? Lustigheter undanbedes... 😏 😆 Näe, de kan inte bli på smällen enligt ett dev-uttalande. Hur går det med ... hrm ... din ... eh ... olyckliga omständighet? 😄 Får förhoppningsvis hjälp nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 I took some medicine. Hope it helps. Bottle says it will take 60 minutes to take effect. medicine was given to me by Julius Harris. Doctor Julius Harris took a sample of my blood. Needles are scary. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 I took some medicine. Hope it helps. Bottle says it will take 60 minutes to take effect. medicine was given to me by Julius Harris. Doctor Julius Harris took a sample of my blood. Needles are scary. 😛 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 I took some medicine. Hope it helps. Bottle says it will take 60 minutes to take effect. medicine was given to me by Julius Harris. Doctor Julius Harris took a sample of my blood. Needles are scary. 😕 😕 Vad kostade det? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 I took some medicine. Hope it helps. Bottle says it will take 60 minutes to take effect. medicine was given to me by Julius Harris. Doctor Julius Harris took a sample of my blood. Needles are scary. 😉 🙂 Vad kostade det? 🙂 Ett ligg... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 (redigerat) Hur får man tag i medicin som botar klamydia? Edit: hoppas att det här inte är fel forum för sånahär frågor 😉 Redigerat 22 oktober 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 23 oktober 2006 Dela Postat 23 oktober 2006 Venne (som Pazo brukar säga). Och det har inte att göra med ett TV-program på Kanal 5. Jag håller konsert i övermorgon i Stockholm. Alla intresserade får komma. Nya singellåten om hon Madde Phacker framförs för första gången bl.a. 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 23 oktober 2006 Dela Postat 23 oktober 2006 Hur får man tag i medicin som botar klamydia? Edit: hoppas att det här inte är fel forum för sånahär frågor 😉 Finns någon lista på läkare på Popo-forumet, kolla om någon av dem är i samma stad som dig. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 oktober 2006 Dela Postat 26 oktober 2006 I took some medicine. Hope it helps. Bottle says it will take 60 minutes to take effect. medicine was given to me by Julius Harris. Doctor Julius Harris took a sample of my blood. Needles are scary. 😄 😄 Vad kostade det? 😄 Ett ligg... 😳 😎🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 november 2006 Dela Postat 1 november 2006 Jävla skivbolagsgubbe! Nu sålde jag slut singlarna första veckan igen! 😉🙂😄 Den här gången var det dock hela 40 000 singlar första veckan, så det går bättre nu iaf 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 november 2006 Dela Postat 1 november 2006 Jävla skivbolagsgubbe! Nu sålde jag slut singlarna första veckan igen! 🙂😛😄 Den här gången var det dock hela 40 000 singlar första veckan, så det går bättre nu iaf 😎 😉 Varför gnälla då? 🙂 Själv fick jag 50k förra singeln och jag kom inte ens i närheten, och den senaste fick jag 70k 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 november 2006 Dela Postat 1 november 2006 Varför gnälla då? 😳 För att jag bara sålde i hälften av städerna jag har "fame" i, resten räckte det inte till. Hade nog kunnat sälja 70-80 000 om det hade funnits tillräckligt med skivor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 november 2006 Dela Postat 1 november 2006 Oj... Kul! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 1 november 2006 Dela Postat 1 november 2006 Hej! Varför kan man inte välja språk i Popomundo längre? Väljer man svenska så blir det engelska i alla fall! Jag har försökt ändra det i tre da'r nu. Nåväl. Nästa spelning är i London och sedan i Barcelona. Men bara de två innan jul som det ser ut. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 november 2006 Trådstartare Dela Postat 2 november 2006 Det fungerar för mig. Gå in på Character/User Info (Användarinfo). Klicka på Change Info. Sen måste Svenska väljas i det första språkfältet, inte de andra två. Language: Svenska Other Spoken Languages: English, Norwegian 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 12:03 Left town on a jet plane.16:28 Leon Balding and I had a nice time snuggling. Så blev man medlem i 10000-metersklubben! 🥰 Varför finns inte det som achievement? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 12:03 Left town on a jet plane.16:28 Leon Balding and I had a nice time snuggling. Så blev man medlem i 10000-metersklubben! 😆 Varför finns inte det som achievement? 🙂 Haha 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.