ThomasJ Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Någon av er som bor i Amsterdam? Jag har en trea i utkanten av Amsterdam. 😕 jag bor hos mamma:D Vad heter du?
Gote Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Någon av er som bor i Amsterdam? Jag har en trea i utkanten av Amsterdam. 😕 jag bor hos mamma:D Vad heter du? Lee Cumberland. 😛 Men jag är inte i Amsterdam nu. Kom precis fram till Helsingfors...
Overkill Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Jag har ingen lägenhet eftersom jag aldrig är "hemma" ändå 😕
oknytt Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Paul de Graaf [inloggad]Paul är en 21-årig kille som är medlem i Lådan. Just nu hänger Paul i The Red Light Møøse i Amsterdam. Jävla Oknytt o lura mig att börja spela. fan detta kommer bli värre än forumträsket:S 😎
ThomasJ Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Hur göra fäör att snabbt tjäna pengar? Och hur göra om man vill plugga en fädighet?
Overkill Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 va bra dom skriver : Denna spår framförs av.... Kör på engelska, annars är dte lite tokigt 🥰
Pico Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Sedär. Då fick man fyra stjärnor i scenbetyg... Fan, jag fick det med. Antar det har med den lite högre SQ:n att göra för min del.
Christofer Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 står de i dagboken när man har träffat groupies?
Christofer Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Pirates of Popomundo Ahoy! It is now possible to choose "illegal downloading" as yer spare time mission. Illegal downloading's bright side is that it can reward you with inspiration to write better songs. Its downside is that it affects the record sales in our cities. Thanks to all Internet users for the inspiration to this new implementation. CAUTION: Watch out for raids by the Popomundo Anti Piracy Bureau! You don't want to mess with those people.
Gote Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Sedär. Då fick man fyra stjärnor i scenbetyg... Fan, jag fick det med. Antar det har med den lite högre SQ:n att göra för min del. Beklagar... 😳
Pico Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 (redigerat) Mäh, skit också... glömde kopiera den nya setlisten. Aja, får väl se, kanske blir en terrible spelning det här? 😳 Redigerat 9 oktober 2006 av Pico
mornel Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Ended show at The Gothic Cemetary. It was pleasant! WEEE! Att skriva bättre låtar hjälper verkligen. Nu kommer jag upp till Pleasant utan att boosta!!!!!!!!!
Pico Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Ended show at The Gothic Cemetary. It was pleasant! WEEE! Att skriva bättre låtar hjälper verkligen. Nu kommer jag upp till Pleasant utan att boosta!!!!!!!!! Sweet! Jao, allt över 8st ger en liten puff (fast fler än 15 hjälper inte).
mornel Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Ended show at The Gothic Cemetary. It was pleasant! WEEE! Att skriva bättre låtar hjälper verkligen. Nu kommer jag upp till Pleasant utan att boosta!!!!!!!!! Sweet! Jao, allt över 8st ger en liten puff (fast fler än 15 hjälper inte). Inte fler låtar alltså, utan bättre. Jag spelar tio låtar nu, körde 12 när jag fick above average, men låtarna är jäkligt mycket bättre. har skrivit tre tvåstjärniga på en-två veckor och har fler på gång. Det är dynamit!
Pico Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 (redigerat) Ended show at The Gothic Cemetary. It was pleasant! WEEE! Att skriva bättre låtar hjälper verkligen. Nu kommer jag upp till Pleasant utan att boosta!!!!!!!!! Sweet! Jao, allt över 8st ger en liten puff (fast fler än 15 hjälper inte). Inte fler låtar alltså, utan bättre. Jag spelar tio låtar nu, körde 12 när jag fick above average, men låtarna är jäkligt mycket bättre. har skrivit tre tvåstjärniga på en-två veckor och har fler på gång. Det är dynamit! Jo, fast du har flera som är bättre. :A Jag rensade i min repertoar och spelade bara 8st låtar av högre kvalla och det verkar ha gjort en del, motför de 8st låtarna + några halvadna utfyllnads. Redigerat 9 oktober 2006 av Pico
mornel Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Ended show at The Gothic Cemetary. It was pleasant! WEEE! Att skriva bättre låtar hjälper verkligen. Nu kommer jag upp till Pleasant utan att boosta!!!!!!!!! Sweet! Jao, allt över 8st ger en liten puff (fast fler än 15 hjälper inte). Inte fler låtar alltså, utan bättre. Jag spelar tio låtar nu, körde 12 när jag fick above average, men låtarna är jäkligt mycket bättre. har skrivit tre tvåstjärniga på en-två veckor och har fler på gång. Det är dynamit! Jo, fast du har flera som är bättre. :A Jag rensade i min repertoar och spelade bara 8st låtar av högre kvalla och det verkar ha gjort en del, motför de 8st låtarna + några halvadna utfyllnads. Jao, ska plocka bort sista kassa låten med negativ popularitet till nästa spelning tänkte jag så får jag se vad det gör.
Pico Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Ska bli intressant o se hur sunkig min konsert som pågår nu blir. En setlist från år 1812.
mornel Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Ska bli intressant o se hur sunkig min konsert som pågår nu blir. En setlist från år 1812. Haha.
Pico Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Ska bli intressant o se hur sunkig min konsert som pågår nu blir. En setlist från år 1812. Haha. Oj, redan klart. Above average... bättre än jag trodde det skulle bli.
musik (oregistrerad) Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Hej! Jag ska ha en spelning i Barcelona på onsdag. Hur får man en lyckad konsert? Humör och hälsa är förträffliga iaf... Allan Woods// :musik
Gote Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Dang... 😆 Jag kommer inte att hinna fram till spelningen i Melbourne i tid! Ska man ställa in spelningen eller bara låta bli att dyka upp? Vilket är minst dåligt för bandet? 😛
Gote Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Groupies eh? Affected by: Chlamydia 😉 😆 Men vänta här nu... 😳 Om inte kondomer biter på groupies, kan man göra dem på smällen då eller? 😕 Nån som vet hur det där fungerar? Lustigheter undanbedes... 😏
Pico Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Groupies eh? Affected by: Chlamydia 😉 😆 Men vänta här nu... 😳 Om inte kondomer biter på groupies, kan man göra dem på smällen då eller? 😕 Nån som vet hur det där fungerar? Lustigheter undanbedes... 😏 😆 Näe, de kan inte bli på smällen enligt ett dev-uttalande.
Gote Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Groupies eh? Affected by: Chlamydia 😉 😆 Men vänta här nu... 😳 Om inte kondomer biter på groupies, kan man göra dem på smällen då eller? 😕 Nån som vet hur det där fungerar? Lustigheter undanbedes... 😏 😆 Näe, de kan inte bli på smällen enligt ett dev-uttalande. Hur går det med ... hrm ... din ... eh ... olyckliga omständighet? 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.