nurfen Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Vad är lärling för något? Var en tjej som "ansökte" om att bli min lärling. Jag accepterade.. Vad betyder det? 😱
Neosus Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Vad är lärling för något? Var en tjej som "ansökte" om att bli min lärling. Jag accepterade.. Vad betyder det? 😆 Det betyder att du kan lära upp na både det ena och det andra.............. 😱
musik (oregistrerad) Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Nurfen, då är du Mästare. Grattis! Lärling är någon som ska gå i skola hos någon (en Mästare) för att lära sig något. Vad är du bra på, mästare i? 😱 :musik
nurfen Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Jag är rätt kass på det mesta på Popomundo (inte IRL, så klart!), så hon kan nog inte lära sej så mycket. Men hon har typ fullt på kärleksskalan i vår relation, så nåt borde ju vara på G.. Tycker man! 😲
Pazo Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Jag är rätt kass på det mesta på Popomundo (inte IRL, så klart!), så hon kan nog inte lära sej så mycket. Men hon har typ fullt på kärleksskalan i vår relation, så nåt borde ju vara på G.. Tycker man! 😉 😆 Nurfen 😄 😲😱
musik (oregistrerad) Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Go for it! Nurfen Nurfen Nurfen Min gube har varken råd att jamma, gå på café, gym, konsert, ge ut platta eller ens besöka en offentlig toalett. Han är luspank värre...
nurfen Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 😲 Hos henne står det nu så här om mej: T. Lorenz (Master/Mistress)
musik (oregistrerad) Postat 5 mars 2006 Postat 5 mars 2006 Seriöst?? Då har du en Älskarinna! 😲 :musik
allansson Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Ok... nu har jag också reggat mig... Karaktär: Lorenzo Hyatt anv. namn: allansson
musik (oregistrerad) Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 Fick dagen förstörd av en förarglig kund på jobbet står det... Jag jobbar på ett gym. Lön på fredag - kan inte agera på något sätt ännu, köpa grejer o.s.v. Satsar på att skriva klart texterna denna veckan till de tre låtarna. Hur går det för er? 😄 :musik
musik (oregistrerad) Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 (redigerat) Experience Allan Woods, A Modern Rock Solo Act at the Rock, Stockholm on March 28th. 😄 :musik Redigerat 6 mars 2006 av musik
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Jag har skrivit klart första låten. Den blev förskräcklig, menar de på! 🙁
nurfen Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Nej, jag är kvar 😳 Varken jag eller min date hade kontanter när vi var på en restaurang, så vi fick diska för att betala notan.. Så nu är min gubbe på jättedåligt humör 😆
Linus Postat 9 mars 2006 Trådstartare Postat 9 mars 2006 Det är bara jag kvar i Popomundo? 😳 Nej. Vi är måååååååånga! 😆
musik (oregistrerad) Postat 9 mars 2006 Postat 9 mars 2006 Det hände en grej. Jag hade gjort klart en låt. Min första (av fyra). Då valde jag "Ja", på vill du slutföra låten. Det var då det hände. Upp kom meddelandet (inom Popomundo): Det har uppkommit en bugg. Om det händer igen, vänligen meddela Popomundo. Bugg stod det. Ändå skrev jag en ordinär rocklåt i moderat tempo. 😳 :musik
musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Befinner mig på Hagienda Jam place och repar mina 4 låtar...i 4 timmar. 😏 :musik
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Det går rät bra för oss i Six Shooter. Vi har fått två invites till spelningar 😛 Ska repa en gång till snart. har två spelningar till denna månaden 🙂 har sålt massor med billjetter å allting 😏
Neosus Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 (redigerat) Ja fyfariken. Jag funderar på att handla en bas och en bok. Kan ju vara en fördel... 🙂😎 Måste dock jobba några veckor till först. 😉 Redigerat 10 mars 2006 av Grahn
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Ja fyfariken. Jag funderar på att handla en bas och en bok. Kan ju vara en fördel... 🙂😎 Måste dock jobba några veckor till först. 😉 Precis. Fast jag ska måste köpa ett trummsett en mick och en trummbok 🙂
mornel Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Det går rät bra för oss i Six Shooter. Vi har fått två invites till spelningar 😎Ska repa en gång till snart. har två spelningar till denna månaden 🙂 har sålt massor med billjetter å allting 😉 Besökarrekord?
Neosus Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 (redigerat) Haha nu jobbar jag som säljare på Smooth Jazz. Tjänar 1050$ i veckan. 😉 Redigerat 10 mars 2006 av Grahn
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Det går rät bra för oss i Six Shooter. Vi har fått två invites till spelningar 😎Ska repa en gång till snart. har två spelningar till denna månaden 🙂 har sålt massor med billjetter å allting 😉 Besökarrekord? NJa. Vi hade 106 pers i publiken senaste gången 🙂 Och hitills har vi sålt 89 till den kommande spelningen 🙂
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Haha nu jobbar jag som säljare på Smooth Jazz. Tjänar 1050$ i veckan. 😎 Kan man bli säljare utan nån "ubildning" eller speciellt mkt Charm? 😉
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Nekade du dejten med mig eller Grahn? jag såg inget accepterande? 😉
Neosus Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Haha nu jobbar jag som säljare på Smooth Jazz. Tjänar 1050$ i veckan. 🙂 Kan man bli säljare utan nån "ubildning" eller speciellt mkt Charm? 😉 Jag har medelmåttigt på allt så det kanske hjälpte? Har ingen aning... Nån utbildning har jag inte men funderar på att utbilda mig så jag kan ta jobb som manager. Iofs är lönen bara 1500$ men ändå... 😎🙂
Pazo Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Haha nu jobbar jag som säljare på Smooth Jazz. Tjänar 1050$ i veckan. 🙂 Kan man bli säljare utan nån "ubildning" eller speciellt mkt Charm? 😉 Jag har medelmåttigt på allt så det kanske hjälpte? Har ingen aning... Nån utbildning har jag inte men funderar på att utbilda mig så jag kan ta jobb som manager. Iofs är lönen bara 1500$ men ändå... 🙂🙂 😎 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.