oknytt Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Nu funkar popom igen Va bra.. 😆 eller... joooooooo det är du som är DEn skyldige
Neosus Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Nu funkar popom igen Va bra.. 😉 eller... joooooooo det är du som är DEn skyldige näääääää Ja e oskyldig... 😆
oknytt Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Nu funkar popom igen Va bra.. 😉 eller... joooooooo det är du som är DEn skyldige näääääää Ja e oskyldig... 😆 Du ska få papper på det
Linus Postat 10 september 2006 Trådstartare Postat 10 september 2006 Gote: är de du som är Lee Cumberland? Ja, det är Gote
Gote Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Gote: är de du som är Lee Cumberland? Ja, det är Gote Absolut! 😳
Gote Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Jaha, så har man åkt på fågelinfluensan också... 😉
mornel Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Jaha, så har man åkt på fågelinfluensan också... 😉 Jobbit 😄
Gote Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 09:58 Doctor Stef Kraijer took a sample of my blood. Needles are scary. 😱
Linus Postat 11 september 2006 Trådstartare Postat 11 september 2006 Jag pluggar grundkurs i medicin nu Man skulle kanske bli doktor?
Pico Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Jag pluggar grundkurs i medicin nu Man skulle kanske bli doktor? Varför inte bluesstjärna? 😱
mornel Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Jag pluggar skivproduktion nu. Har två stjärnor och funderar på att bli ljudtekniker eller produc... eh, fan, veteran på Popomundos Studio-Forum.
Overkill Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Jag pluggar skivproduktion nu. Har två stjärnor och funderar på att bli ljudtekniker eller produc... eh, fan, veteran på Popomundos Studio-Forum. 😉
Linus Postat 11 september 2006 Trådstartare Postat 11 september 2006 Jag pluggar grundkurs i medicin nu Man skulle kanske bli doktor? Varför inte bluesstjärna? 😆 Va? Försörja mig på att musicera med bandet? Usch, vad tråkigt. Nä, höjdpunkten i Popomundo har väl nåtts när man får bli städare på ett fängelse i Moskva?
Pico Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Jag pluggar grundkurs i medicin nu Man skulle kanske bli doktor? Varför inte bluesstjärna? 😆 Va? Försörja mig på att musicera med bandet? Usch, vad tråkigt. Nä, höjdpunkten i Popomundo har väl nåtts när man får bli städare på ett fängelse i Moskva? 🙂
Gote Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Jag pluggar grundkurs i medicin nu Man skulle kanske bli doktor? Varför inte bluesstjärna? 😛 Va? Försörja mig på att musicera med bandet? Usch, vad tråkigt. Nä, höjdpunkten i Popomundo har väl nåtts när man får bli städare på ett fängelse i Moskva? 😄 Det är kanske dags för ett samtal... 😆
mornel Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Sweet, nu har jag snart fem stjärnor i Basic Record Production!
Pico Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Sweet, nu har jag snart fem stjärnor i Basic Record Production! Sweet! Hur mycket tar han för en helg i studio? 😲
Gote Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Sweet, nu har jag snart fem stjärnor i Basic Record Production! Sweet! Hur mycket tar han för en helg i studio? 😲 🥰
mornel Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Sweet, nu har jag snart fem stjärnor i Basic Record Production! Sweet! Hur mycket tar han för en helg i studio? 😲 Om jag är på samma ort som någon av er är det bara att hojta till så lovar jag att producera er!
Gote Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 Sweet, nu har jag snart fem stjärnor i Basic Record Production! Sweet! Hur mycket tar han för en helg i studio? 😛 Om jag är på samma ort som någon av er är det bara att hojta till så lovar jag att producera er! Sweet! 🥰
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.