oknytt Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Gissa vem som sitter i fängelse... 😆 Vad har du gjort 😆
Overkill Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 HAde inte tillräckligt med pengar när jag trashade ett hotelrum 😆
oknytt Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 HAde inte tillräckligt med pengar när jag trashade ett hotelrum 🙁 hahahahhahahahaha 😆😆😲
musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Hej! Min avatar, Allan Woods, hade precis en konsert i Glasgow på Royal Concert Hall!! Gissa hur många åskådare!! 1.... 😉😄😄😛🙂 :musik
oknytt Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Hej! Min avatar, Allan Woods, hade precis en konsert i Glasgow på Royal Concert Hall!! Gissa hur många åskådare!! 1.... 😉😛😄😛😛 :musik 1 HAHAHAHAHA 😄🙂😄
musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Hej! Min avatar, Allan Woods, hade precis en konsert i Glasgow på Royal Concert Hall!! Gissa hur många åskådare!! 1.... 😉 😛 😄 😛 😛 :musik 1 HAHAHAHAHA 😄🙂😄 Ja, det måste ju nästan vara världsrekord. Någon berättade tidigare att en konsert kunde bli inställd om färre än 5 pers kom. Det blev inte så nu... Dessutom var den ende besökaren missnöjd, så man kan väl inte säga att det gick så värst bra. Det lustiga är också att min figur mår rätt bra på alla sätt: hälsa, humör, intelligens, utstrålning och allt vad som nu mäts...iaf. Nästa spelning är i Barcelona om en dryg månad. Ska förbereda lite nya låtar tills dess. Det är nog vad som krävs. Har stadigt gått nedåt på artistrankingen en tid nu. Runt 500:e plats. 😄 :musik
oknytt Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Hej! Min avatar, Allan Woods, hade precis en konsert i Glasgow på Royal Concert Hall!! Gissa hur många åskådare!! 1.... 😉 😛 😄 😛 😛 :musik 1 HAHAHAHAHA 😄🙂😄 Ja, det måste ju nästan vara världsrekord. Någon berättade tidigare att en konsert kunde bli inställd om färre än 5 pers kom. Det blev inte så nu... Dessutom var den ende besökaren missnöjd, så man kan väl inte säga att det gick så värst bra. Det lustiga är också att min figur mår rätt bra på alla sätt: hälsa, humör, intelligens, utstrålning och allt vad som nu mäts...iaf. Nästa spelning är i Barcelona om en dryg månad. Ska förbereda lite nya låtar tills dess. Det är nog vad som krävs. Har stadigt gått nedåt på artistrankingen en tid nu. Runt 500:e plats. 😄 :musik Synd jag inte kan komma o kolla för jag är CYBERGRAVID så jag kan inte flyga...
musik (oregistrerad) Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Hej! Min avatar, Allan Woods, hade precis en konsert i Glasgow på Royal Concert Hall!! Gissa hur många åskådare!! 1.... 🙂 😛 😄 😉 😛 :musik 1 HAHAHAHAHA 😆😆😆 Ja, det måste ju nästan vara världsrekord. Någon berättade tidigare att en konsert kunde bli inställd om färre än 5 pers kom. Det blev inte så nu... Dessutom var den ende besökaren missnöjd, så man kan väl inte säga att det gick så värst bra. Det lustiga är också att min figur mår rätt bra på alla sätt: hälsa, humör, intelligens, utstrålning och allt vad som nu mäts...iaf. Nästa spelning är i Barcelona om en dryg månad. Ska förbereda lite nya låtar tills dess. Det är nog vad som krävs. Har stadigt gått nedåt på artistrankingen en tid nu. Runt 500:e plats. 😄 :musik Synd jag inte kan komma o kolla för jag är CYBERGRAVID så jag kan inte flyga... Jag kan inte heller flyga! Har du testat att använda flygplan istället? Det lär vara nån bra modern uppfinning... 😆
oknytt Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Jag ska få en liten CYBERUNGE 😆 😆 Grattis! 😆 TAAAAAAAAACK 😆 Och tänk bara på vilket underhåll jag kommer få Jag kommer bli RIIIIIIIIK
Overkill Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Hej! Min avatar, Allan Woods, hade precis en konsert i Glasgow på Royal Concert Hall!! Gissa hur många åskådare!! 1.... 😳😎😉😉😎 :musik LOL! Jag spelade på samma ställe i samma stad och samma gubbe kom! Linus sa att det var recensenten 🤪
Krokodil Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Men hur länge ska det ta att repa in en låt då? My god...
Gote Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 I did some sit-ups and push-ups outside the local gym since I couldn't afford the entrance fee. 😉
oknytt Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Hej! Min avatar, Allan Woods, hade precis en konsert i Glasgow på Royal Concert Hall!! Gissa hur många åskådare!! 1.... 😉 😛 😄 😆 😛 :musik 1 HAHAHAHAHA 😄😆😆 Ja, det måste ju nästan vara världsrekord. Någon berättade tidigare att en konsert kunde bli inställd om färre än 5 pers kom. Det blev inte så nu... Dessutom var den ende besökaren missnöjd, så man kan väl inte säga att det gick så värst bra. Det lustiga är också att min figur mår rätt bra på alla sätt: hälsa, humör, intelligens, utstrålning och allt vad som nu mäts...iaf. Nästa spelning är i Barcelona om en dryg månad. Ska förbereda lite nya låtar tills dess. Det är nog vad som krävs. Har stadigt gått nedåt på artistrankingen en tid nu. Runt 500:e plats. 😄 :musik Synd jag inte kan komma o kolla för jag är CYBERGRAVID så jag kan inte flyga... Jag kan inte heller flyga! Har du testat att använda flygplan istället? Det lär vara nån bra modern uppfinning... 😆 Det får bli pappersflygplan för min del ett tag framöver
Linus Postat 6 september 2006 Trådstartare Postat 6 september 2006 Popomundo temporarily down Our main database server is currently being restarted. See you in a couple of minutes. In the meantime, please grab a cup of coffee or something. 😉😆😄😆😆😆
Gote Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Popomundo temporarily down Our main database server is currently being restarted. See you in a couple of minutes. In the meantime, please grab a cup of coffee or something. 😉😆😄😆😆😆 😛 Hur frustrerande är inte det?!
oknytt Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Popomundo temporarily down Our main database server is currently being restarted. See you in a couple of minutes. In the meantime, please grab a cup of coffee or something. 😮😮😮😮😮😮 Har druckit upp koppen kaffe De ljuuuuuuger
Neosus Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Popomundo temporarily down Our main database server is currently being restarted. See you in a couple of minutes. In the meantime, please grab a cup of coffee or something. 😮😮😮😮😮😮 Har druckit upp koppen kaffe De ljuuuuuuger 😮 ..ska koka lite nu... 😮
Overkill Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Popomundo temporarily down Our main database server is currently being restarted. See you in a couple of minutes. In the meantime, please grab a cup of coffee or something. 😮😮😮😮😮😮 😮 Jag som måste boka en flygbiljett innan klockan blir fem annars missar jag konserten ikväll 😮
Christofer Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Nån som vet vad Basic Science gör? så här står de om den: Basic Science Denna förmåga ger dig grunderna för den så kallade vetenskapliga metodiken, vilken tillåter dig att undersöka saker på ett vetenskapligt sätt, och lägger grunden för att införskaffa ny kunskap
oknytt Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Nu funkar popom igen Va bra.. 😮 Så nu kan jag plocka åt mig ALLT du har i din lgh Du förstår,,, Det är för CYBERBARNET... Inget personligt
Neosus Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Nu funkar popom igen Va bra.. 😮 Så nu kan jag plocka åt mig ALLT du har i din lgh Du förstår,,, Det är för CYBERBARNET... Inget personligt hjälp... 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.