Pico Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 Kom just på ett instrument jag saknar i Popomundo: laptop. Man kan ju inte göra electronica utan att vara "laptop musician"! Kanske borde slänga in en tråd i devforumet. Hade lätt köpt en popodator. Hur ska man annars kunna surfa? 😉 Improved my skills in Basic Cubase. 😳 Du kör säkert på en piratkopia... 😉 Men han betalade 15 000 för manualen! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 Manual? Vad är det? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 Manual? Vad är det? 😆 Det är det man spelar på med händerna... Manual och fotpedaler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 Manual? Vad är det? 😆 Det är det man spelar på med händerna... Manual och fotpedaler. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 Manual? Vad är det? 😆 Det är det man spelar på med händerna... Manual och fotpedaler. ja fast man spelar inte på pedalerna med händerna.... 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 Manual? Vad är det? 🙁 Det är det man spelar på med händerna... Manual och fotpedaler. ja fast man spelar inte på pedalerna med händerna.... 😱 Näe, fast, man kan om man vill... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 Manual? Vad är det? 🙁 Det är det man spelar på med händerna... Manual och fotpedaler. ja fast man spelar inte på pedalerna med händerna.... 😱 Näe, fast, man kan om man vill... 😛 Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 Manual? Vad är det? 🙁 Det är det man spelar på med händerna... Manual och fotpedaler. ja fast man spelar inte på pedalerna med händerna.... 😱 Näe, fast, man kan om man vill... 😛 Nej. hahah! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juli 2006 Dela Postat 21 juli 2006 Manual? Vad är det? 🙁 Det är det man spelar på med händerna... Manual och fotpedaler. ja fast man spelar inte på pedalerna med händerna.... 😱 Näe, fast, man kan om man vill... 😛 Nej. hahah! 😛 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Trottle! 🙂 Som i blueskungen Ivar Edenmo? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 Nu är Scott Page med i mitt band 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 Vet ej om de är tilllåtet men jag har ändå bytt gubbe med en polare, jag lirar inte längre med Stefan Davidsson, nu lirar jag med Ulf Häggstedt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 Får man fråga varför? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 Får man fråga varför? 😱😆😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 😆 Var det roligt? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 Får man fråga varför? Visst, fråga på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 juli 2006 Dela Postat 27 juli 2006 jag ville inte lira med min gubbe och min polare ville inte häller lira med sin (vi ville fortfarande lira spelet men inte med våra gubbar) och P.g.a. att min gubbe kunnde Basic Theft så föreslog han att vi skulle byta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 jag ville inte lira med min gubbe och min polare ville inte häller lira med sin (vi ville fortfarande lira spelet men inte med våra gubbar) och P.g.a. att min gubbe kunnde Basic Theft så föreslog han att vi skulle byta. Jag ska inte vara petig men din före detta gubbe! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 (redigerat) Hur får man upp humöret? Min gubbe går omkring med konstanta självmordstankar verkar det ut som. Provade ett sexpack öl, men dagen efter mådde han ännu sämre 😉 Han heter i vilket fall Daniil Kotelnikov och bor i Moskva Redigerat 28 juli 2006 av Krokodil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Hur får man upp humöret? Min gubbe går omkring med konstanta självmordstankar verkar det ut som. Provade ett sexpack öl, men dagen efter mådde han ännu sämre 😉 Han heter i vilket fall Daniil Kotelnikov och bor i Moskva Go shopping. 😄 Undvik att repa, träna på skills och se till så du har pengar och inte shoppar slut. Då blir karaktären bara mer deppad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 jag ville inte lira med min gubbe och min polare ville inte häller lira med sin (vi ville fortfarande lira spelet men inte med våra gubbar) och P.g.a. att min gubbe kunnde Basic Theft så föreslog han att vi skulle byta. Jag ska inte vara petig men din före detta gubbe! 🙂 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Hej! Jag och en tjej håller på att tokdejta varann i popomongo men ibland så dyker inte den andre upp på dejten. Varför? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Nu när alla mina gubbar är döda så kan jag berätta att jag iinte bara spelade med Ulf Häggstedt, jag hadde även 5 andra gubbar 😎 och en av dom var Jack Pries och innan han dog var han efterlyst för 919 brott, varav över 650 av dom brotten hadde begåtts i Köpenhamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Finally.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 😉 Skönt att de är döda. Hur dog dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 1 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 1 augusti 2006 ...919 brott, varav över 650 av dom brotten hadde begåtts i Köpenhamn. Vet du hur allvarliga problem Köpenhamn haft? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Härligt att de dog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Någon verkar ju ha fått en andra chans... "Men in red robes tortured me by placing me in a Comfy Chair. Then they said it was my last warning and let me go." 1% humör och satt i finkaburen. Bara hoppas på att Bubba håller sig undan då.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Någon verkar ju ha fått en andra chans... "Men in red robes tortured me by placing me in a Comfy Chair. Then they said it was my last warning and let me go." 1% humör och satt i finkaburen. Bara hoppas på att Bubba håller sig undan då.. 😉 Har för mig att han är i stockholm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 1 augusti 2006 Dela Postat 1 augusti 2006 Härligt att de dog. varför är de härligt att de dog? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.