Jump to content
Annons

Popomundo


Linus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Varför har inte jag fått nån snuggle-achievement? Jag och Leon snugglade ju järnet igår!  🙂

Musik: Nästa konsertgräns är vid 1000.

Eehh...jag har aldrig spelat på en plats som tar fler än 1000 pers, tror jag.

Får man såna inbjudan automatiskt, eller måste man anstränga sig?

🙂

Alla ställen börjar med ett tak på 500, men de kan höja gränsen om du säljer mycket biljetter...

Det var konstigt. Jag har spelat för många pers senaste tiden verkligen. Tror inte de tar in fler... I så fall hade de höjt gränsen.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har lyckats fylla turnébussen nu. Försökte droppa en chokladask där men den fick fan inte plats! 😎

😄

Jag funderar starkt på att lägga ner bandet och starta nått nytt istället....De har varit så många medlems och namn byten att jag inte äns kommer ihåg vad jag kallade bandet i början eller villka som va med. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Publiken på Metal Boobies of Death blev helt skogstokig när †††Angel of Death††† konsumerade starka drycker på scen. Trist nog verkade publiken inte bli lika förtjust när det blev strömavbrott.

😄😕

Link to comment
Dela på andra sajter

HORROR!!!

Mest efterlysta brottslingar i världen:

1 Xavier Vidal Cuenca 606 brott

2 Jack Pries 147 brott

3 Fabio Alexandre Costa Baptista 149 brott

4 Jon Chavarria 89 brott

5 Dennie Kroes 63 bro

De är en av mina IRL polare 😉😛🙂😄😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom just på ett instrument jag saknar i Popomundo: laptop. Man kan ju inte göra electronica utan att vara "laptop musician"! Kanske borde slänga in en tråd i devforumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Popomundo brottsmål 4223

Arresterad av: Phil Duffy

Brott: theft

Status: Väntar på rättegång

Släpps ut: 2006-07-24(Preliminärt utsläppningsdatum före rättegång.)

MÅL: Stefan has committed a number of thefts in London today. Perhaps if his IQ were higher he'd have learnt the skill faster and would be bright enough not to practise it on my patch.

😳😳😳😳😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom just på ett instrument jag saknar i Popomundo: laptop. Man kan ju inte göra electronica utan att vara "laptop musician"! Kanske borde slänga in en tråd i devforumet.

Hade lätt köpt en popodator. Hur ska man annars kunna surfa? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom just på ett instrument jag saknar i Popomundo: laptop. Man kan ju inte göra electronica utan att vara "laptop musician"! Kanske borde slänga in en tråd i devforumet.

Hade lätt köpt en popodator. Hur ska man annars kunna surfa? 😛

Improved my skills in Basic Cubase.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom just på ett instrument jag saknar i Popomundo: laptop. Man kan ju inte göra electronica utan att vara "laptop musician"! Kanske borde slänga in en tråd i devforumet.

Hade lätt köpt en popodator. Hur ska man annars kunna surfa? 😛

Improved my skills in Basic Cubase.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom just på ett instrument jag saknar i Popomundo: laptop. Man kan ju inte göra electronica utan att vara "laptop musician"! Kanske borde slänga in en tråd i devforumet.

Hade lätt köpt en popodator. Hur ska man annars kunna surfa? 😆

Improved my skills in Basic Cubase.

😆

Du kör säkert på en piratkopia... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom just på ett instrument jag saknar i Popomundo: laptop. Man kan ju inte göra electronica utan att vara "laptop musician"! Kanske borde slänga in en tråd i devforumet.

Hade lätt köpt en popodator. Hur ska man annars kunna surfa? 😆

Improved my skills in Basic Cubase.

😆

Du kör säkert på en piratkopia... 😛

Men han betalade 15 000 för manualen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...