Christofer Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Hela min värld har rasat samman... Samma här men jag tror inte de är av samma anledning. Inga zombier? Nopp. Jag ligger på typ 16:e plats över efterlysta brottslingar i världen. 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Hela min värld har rasat samman... Samma här men jag tror inte de är av samma anledning. Inga zombier? 🙂 Nopp. Jag ligger på typ 16:e plats över efterlysta brottslingar i världen. 🙂🙂 Har sett det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Vet inte (svar på trådrubrik). Inte varit inne på ett par veckor där... Får kika in! NU. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Nähää.... De har stängt ned skiten pga Zombies. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Nähää.... De har stängt ned skiten pga Zombies. 😏 VAFAN E GREJEN!!!!!!! 😉😠😠😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Intrång. Surt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Intrång. Surt. 😏😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Back on track! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Wee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2006 Back on track! 😛 GOD SMACKINGLY GLORIOUS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 De va inte jag... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Hela min värld har rasat samman... Samma här men jag tror inte de är av samma anledning. Inga zombier? 😄 Nopp. Jag ligger på typ 16:e plats över efterlysta brottslingar i världen. 😄😄 Har sett det... 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Jag har fått fem stjärnor i basic singing nu när jag vart borta 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Största brottsling 1 Xavier Vidal Cuenca 2 Jon Chavarria 3 Dennie Kroes 4 Fabio Alexandre Costa Baptista 5 Dean Raybaudi-Massilia 6 Santiago Balaguer 7 Jörgen Palomäki 8 Gustavo Sinisterra Pinilla 9 Iva Tripp 10 Reggie Matthews 11 Adoncia Pace 12 Kati Holstius 13 Arturo Esteban 14 Michael Carrillo 15 Scott Ramdhanie 16 James Rowan 17 Clara Masters 18 Ellen Leahy 19 Kauko Tuusa 20 Tony Waldron 21 George Sprague 22 Seppo Reinert 23 Ricky Nielsen 24 Oskar Seelert 25 Stefan Davidsson 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 Leon Balding was accepted as a new band member. Okej, nu tar vi dem, nu tar vi dem Okej, nu har vi dem, nu har vi dem Åh-åh-åh, åh-åh-åh Vi kan vinna, vi vill och vi ska 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 Allan Woods - The Great July-Tour. Copenhagen Melbourne Paris Stockholm London Moskva 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 MÄH!!!! Nu kan man inte utmana band om ranking utan nu måste man vara medi tävlingar för att klättra! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 MÄH!!!! Nu kan man inte utmana band om ranking utan nu måste man vara medi tävlingar för att klättra! 😏 Utmaningssystemet försvann för nån vecka sedan men du kommer fortfarande byta plats i rankingen. Det är Hype som styrs av tävlingar. Så förstod jag det ivf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 juli 2006 Dela Postat 11 juli 2006 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 juli 2006 Dela Postat 12 juli 2006 Yay! 160 pers på senaste konserten 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 juli 2006 Dela Postat 12 juli 2006 Yay! 160 pers på senaste konserten 😆 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 juli 2006 Dela Postat 12 juli 2006 😳 Men jag har 893 @ $6 sålda till Paris konserten imorgon 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 12 juli 2006 Dela Postat 12 juli 2006 (redigerat) Hej! Plötsligt får jag väldigt många sålda biljetter till konserterna i Europa, men ska man inte få en ikon till, en slags symbol alltså, då man har spelat inför fler än 500 personer? Eller var går nästa gräns? Försäljningen av biljetter till konserterna i New York och nu närmast Australien går däremot apdåligt! Om tre da'r spelar jag i Australien, men har sålt EN (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) enda biljett! Till Moskva går det bättre, redan sålt över 600 biljetter, men spelar först om flera veckor. Ryskorna gillar mig? 😉 :musik Redigerat 12 juli 2006 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 13 juli 2006 Dela Postat 13 juli 2006 Varför har inte jag fått nån snuggle-achievement? Jag och Leon snugglade ju järnet igår! 😉 Musik: Nästa konsertgräns är vid 1000. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 13 juli 2006 Dela Postat 13 juli 2006 (redigerat) Varför har inte jag fått nån snuggle-achievement? Jag och Leon snugglade ju järnet igår! 😉 Musik: Nästa konsertgräns är vid 1000. Eller... int i faen vet jag.. 😄 Redigerat 13 juli 2006 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 13 juli 2006 Dela Postat 13 juli 2006 Varför har inte jag fått nån snuggle-achievement? Jag och Leon snugglade ju järnet igår! 😉 Musik: Nästa konsertgräns är vid 1000. Eller... int i faen vet jag.. 😄 Slängde in en fråga i bug-forumet. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 13 juli 2006 Dela Postat 13 juli 2006 Varför har inte jag fått nån snuggle-achievement? Jag och Leon snugglade ju järnet igår! 😉 Musik: Nästa konsertgräns är vid 1000. Eehh...jag har aldrig spelat på en plats som tar fler än 1000 pers, tror jag. Får man såna inbjudan automatiskt, eller måste man anstränga sig? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 13 juli 2006 Dela Postat 13 juli 2006 Varför har inte jag fått nån snuggle-achievement? Jag och Leon snugglade ju järnet igår! 😉 Musik: Nästa konsertgräns är vid 1000. Eehh...jag har aldrig spelat på en plats som tar fler än 1000 pers, tror jag. Får man såna inbjudan automatiskt, eller måste man anstränga sig? 😄 Alla ställen börjar med ett tak på 500, men de kan höja gränsen om du säljer mycket biljetter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.