mornel Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 (redigerat) Vågar man ha go shopping/improve skill när man är bortrest? Det beror på hur god hälsa/humör du har från början och hur länge du ska vara borta, men jag skulle nog inte oroa mig. Redigerat 19 juni 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Har 98/87 och ska vara borta i två veckor. För Pico försvann 8% när han hade rest så jag vill helst undvika att vila 😉😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 WTF!!!!! Artist: †††Angel of Death††† Datum: 2006-07-26 20:00 (37 dagar kvar) Ställe: Club Damnation-Sth i Stockholm Typ av ställe: Klubb Antal sålda biljetter: 14 Biljettpris: 50 kr Biljettgräns: 500 Booked since: 2006-06-08 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 WTF!!!!! Artist: †††Angel of Death††† Datum: 2006-07-26 20:00 (37 dagar kvar) Ställe: Club Damnation-Sth i Stockholm Typ av ställe: Klubb Antal sålda biljetter: 14 Biljettpris: 50 kr Biljettgräns: 500 Booked since: 2006-06-08 Biljettförsäljningen har blivit omarbetad, läs i nyheterna (Community) för att ta reda på mer. Sen finns det några gigantiska trådar som bearbetar ämnet på Popoforumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Jag fattar inte problemet Christofer? Går bra för Köpenhamn 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Nu är vanen incredible, kan det vara när jag ska till London eller ska jag göra den perfect? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Nu är vanen incredible, kan det vara när jag ska till London eller ska jag göra den perfect? Det är helt lugnt, vad jag har märkt. Vänta lite med att laga den du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Jag fattar inte problemet Christofer? Går bra för Köpenhamn 😄 De är inget problem de var mer ett "WTF" av förvånign 😠 Jag fattar inte vad du menar med Köpenhamn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 (redigerat) First photograph published Received 1051 US$ as payment for my photo of Darlene Barnett. 😄 Redigerat 20 juni 2006 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 First photograph published Received 1051 US$ as payment for my photo of Darlene Barnett. 😄 OMG! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 First photograph published Received 1051 US$ as payment for my photo of Darlene Barnett. 😱 OMG! Indeed men grattis 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 First photograph published Received 1051 US$ as payment for my photo of Darlene Barnett. 😱 OMG! Indeed men grattis 😱 Flyt, hon satt fast på en 36-timmars busstur. Hade ingenstans att fly, och tydligen upptäckte ingen annan på rutten att hon var på listan. Så jag hade bäst foto för dagen och fick bilden publicerad. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 20 juni 2006 Hur gör man när man tagit ett åtråvärt kort då? Vart går man? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 (redigerat) Hur gör man när man tagit ett åtråvärt kort då? Vart går man? Kan svara här iofs... 😱 Först och främst måste den du tar kort på finnas med på Paparazzilistan. Om du lyckas ta ett kort så måste det vara bättre än eventuellt befintligt kort, annars får du inte betalt. Achievement points och pröjs får man vid midnatt, om dessa två krav ovan mötts. Om någon hinner ta ett bättre kort innan midnatt än ditt, så får de sitt kort publicerat istället. Ett kort kan ha typ "2,4" stjärnor, utan att man ser någon skillnad. (Detta går testa på sina kompisar osv som inte är på Paparazzilistan, du kan få ett decent eller nice kort tex, och båda har två stjärnor, men ett är ändå bättre än det andra) [13:17] Pico: Är befintligt kort tre-stjärnigt så har man i princip ingen chans att ta ett bättre kort sjävl om man inte har tränat upp Basic Photo [13:17] Pico: Ett undantag kan vara om personen skulle vara naken (alltid en bra bild i skvallerpressen) 😱 [13:17] l¿nus [vimmerby]: asch! [13:18] Pico: Då kan man själv lyckas ta ett tre-stjärnigt alltså [13:18] Pico: Natten söndag till måndag så nollställs listan [13:18] Pico: Så för bäst chans att få något publicerat är nog att kolla vid midnatt då [13:18] l¿nus [vimmerby]: Så man behöver inte "lämna" kortet nånstans? [13:18] Pico: Nepp [13:19] l¿nus [vimmerby]: Utan om man lyckas så gör man det... [13:19] Pico: Precis, sker helt automagiskt Redigerat 20 juni 2006 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 Oj, både lite fakta och en intervju. Du får GODSMACKINGLY GLORIOUS på den där förklaringen, Pico! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 juni 2006 Dela Postat 20 juni 2006 Oj, både lite fakta och en intervju. Du får GODSMACKINGLY GLORIOUS på den där förklaringen, Pico! hahah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Hur går de Pico? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 23 juni 2006 Dela Postat 23 juni 2006 Min Allan Woods inleder snart sin Great July Tour och spelar i sex världsmetropoler. Det går hyfsat, men han skulle vilja klättra på artistrankingen. Har bara skrivit en ny låt på lång tid också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 jodåsåattääää... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 ..uttömmande... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hygienteknikern (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 (redigerat) Tysklands svar på Peter André är här! 19-årige berlinaren Roman Hoeppermanns (aka Gemini Vance) är i full färd med sin svettiga smörhit Milch und Honung! 😎 Redigerat 24 juni 2006 av hygienteknikern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Tänkte bara meddela att igår kväll, två minuter i halv nio (PDT), gick The Gote i mål med sin världsturné... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Och jag har klättrat upp på plats 9 på globala newcomer-listan! Hurra för mig och Gote! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 28 juni 2006 Grattis! Herr Balding har återhämtat sig och har nu gröna staplar både i humör och hälsa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Grattis! Herr Balding har återhämtat sig och har nu gröna staplar både i humör och hälsa. Fint! Per blev på lite dåligt humör när jag lämnade honom i Buenos Aires att plugga Dans och åkte till Fårö, men nu är han ute på shoppingrundor och skriver hits, så snart är han nog glad igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 28 juni 2006 Dela Postat 28 juni 2006 Min Allan Woods har slutat skriva låtar... Ni pratar en del om detta med resande och om att det tar på humöret osv. Min snubbe är inte välkommen hem, så han är ständigt resande och har så varit sedan han gick med i Popmundo nån gång i april.... Inte konstigt han nästan e humördöd. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Hela min värld har rasat samman... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Nej vänta, den hade inte rasat samman! Det vara bara zombier som åt upp den... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Hela min värld har rasat samman... Samma här men jag tror inte de är av samma anledning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Hela min värld har rasat samman... Samma här men jag tror inte de är av samma anledning. Inga zombier? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.