Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Som jag sa
like it or not 😉

Exakt hur irriterar den här personen dig?

Han följer efter mig, han slår mig och han kränker mig OCH han har snott min gura 😄

Vad heter personen? Du har nämnligen endast en fiende i din relationslista, och där är det du som gjort dig ovän med den personen, inte tvärtom.

Dela på andra sajter

Som jag sa
like it or not 😉

Exakt hur irriterar den här personen dig?

Han följer efter mig, han slår mig och han kränker mig OCH han har snott min gura 😄

Vad heter personen? Du har nämnligen endast en fiende i din relationslista, och där är det du som gjort dig ovän med den personen, inte tvärtom.

Hahaha 🙂 nu har jag fått allt klart för mig.

De va min lilebrorsa som gjorde de (pratar med honom på MSN) och efter som de här nu är personligt berättar jag inte vad han heter..

Anledningen till att du inte ser honom på listan är för att jag har brutit förhållandet med honom

Dela på andra sajter

Här kommer en lista på de fem huvudattributen i spelet:

Utstrålning: Detta attribut är bra för alla som gillar att mingla och komma framåt i livet genom att fraternisera med andra karaktärer.

Utseende: Ditt utseende, eller avsaknaden av det, avgör ditt mottagande av fans, recensenter och älskare. Tråkigt men sant i den verkliga världen. Likaså tråkigt men sant i Popomundo.

Intelligens: Din intelligens hjälper dig att plugga, lära dig nya saker och att hantera det okända.

Sångröst: Din sångröst bestämmer hur bra sångare du är.

Musikalisk talang: Detta attribut utgör basen för alla dina kreativa ansträngningar i spelet. Du kommer inte klara dig särskilt bra som låtskrivare utan det här.

😏

Dela på andra sajter

Banken är eld och lågor för att jag inte lyckades betala amorteringen och räntan på mitt lån denna vecka. De säger att de förmodligen kommer att polisanmäla mig nästa gång det händer.

HORROR!!!!! 😲😉

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag har ingen aning hur det går för min dåre nu. Har tröttnat.

😠

Dela på andra sajter

Hej!

Jag har ingen aning hur det går för min dåre nu. Har tröttnat.

☺️

Bara för att någon snodde 10 000 eller? 😉

om nån snodde 10 000 från mig så skulle jag ochså tröttna 😲

Dela på andra sajter

Imorgon publiceras min artikel i Nashville upplagan! 😉

Bruce and the VIP world

We love this game and the unlimited opportunities. But is the Popomundo world really unlimited?

Thus far, I've discovered a bunch of cities in the Popomundo world and I'm on my way to see more of them. Everytime I catch a ride with someone, it's always a VIP whom I interact with. Why is that, I sometimes wonder.

To succeed in this game, you need to be a VIP. It's very hard and almost impossible to do it when you're a non-VIP.

I've struggled for a few weeks to get my health and mood up and I think I made it. "Went on a shopping spree and spent 31 US$." That's sometimes a lot of money for me. Then when I look at the character sheet of the bus' owner, I see yellow mood and green health. Oh my god, I shout and he asks me to be quiet, he's talking to the media. But it doesn't end there.

"Performed my first awesome concert", "Performed before 10000 people" and "Went on a shopping spree and spent 6014 US$" are things I'll never experience in my Popomundo life because I'm not a VIP. I'm tempted to become a VIP but I like the challenge to check all the shops where I can get the fireworks to the lowest price, to book my own shows and look for the right club. I like that, but I do feel limited sometimes.

The worst about this is when people destroy companies (especially banks) by taking huge loans, they don't realize that someone has actually paid real dollars to get the company going and they just destroy it and to the owners, it's like a slap in the face. My ex-bandmate did this and now he's deep in the shit.

Popomundo isn't a game, it's a lifestyle and some people put their soul into it. Remember that!

Author: Bruce Logsdon

☺️ Christofer såg du att jag nämnde dig 😲😛

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Imorgon publiceras min artikel i Nashville upplagan! 😛

Bruce and the VIP world

We love this game and the unlimited opportunities. But is the Popomundo world really unlimited?

Thus far, I've discovered a bunch of cities in the Popomundo world and I'm on my way to see more of them. Everytime I catch a ride with someone, it's always a VIP whom I interact with. Why is that, I sometimes wonder.

To succeed in this game, you need to be a VIP. It's very hard and almost impossible to do it when you're a non-VIP.

I've struggled for a few weeks to get my health and mood up and I think I made it. "Went on a shopping spree and spent 31 US$." That's sometimes a lot of money for me. Then when I look at the character sheet of the bus' owner, I see yellow mood and green health. Oh my god, I shout and he asks me to be quiet, he's talking to the media. But it doesn't end there.

"Performed my first awesome concert", "Performed before 10000 people" and "Went on a shopping spree and spent 6014 US$" are things I'll never experience in my Popomundo life because I'm not a VIP. I'm tempted to become a VIP but I like the challenge to check all the shops where I can get the fireworks to the lowest price, to book my own shows and look for the right club. I like that, but I do feel limited sometimes.

The worst about this is when people destroy companies (especially banks) by taking huge loans, they don't realize that someone has actually paid real dollars to get the company going and they just destroy it and to the owners, it's like a slap in the face. My ex-bandmate did this and now he's deep in the shit.

Popomundo isn't a game, it's a lifestyle and some people put their soul into it. Remember that!

Author: Bruce Logsdon

😲 Christofer såg du att jag nämnde dig 😉 ;)

☺️

Redigerat av Christofer
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Postat (redigerat)
#32 Jazz artist.   😄

🥰

Medvind, stolpe in, bananskal... vet inte, känns lite osannolikt.

Har kämpat med att lyckas slå band kring placeringarna 50-60, och så hamna jag #32 helt plötsligt. 😕

(Alla updates är stört sega idag förresten. Först nu uppdaterades försäljningen för första singeln)

Redigerat av Pico
Dela på andra sajter

Charts > Artists > Top Music Videos > Blues > #9

😆

Och då hade du inte ens övat på ditt agerande för den videon.

You're a natural! 😛

Jo, man undrar hur det gick till... 😄

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Skulle spela in en video, men det hade jag inte råd med. Det kostade runt 2 miljoner.

Ska ha konsert i Globen. Har sålt fantastiska 108 biljetter!!

😆

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...