Christofer Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 (redigerat) Nån som vet var man kan få tag på Basic Botany billigt i L.A? Redigerat 17 maj 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Ska du börja med knark? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Ska du börja med knark? 🙂 ja? 😳 fick en massa rabarberlöv av nån snubbe och när jag försökte använda dom stog de att jag inte hadde rätt Skill för de 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 😉 Är det inte Professional Pharmacology man ska ha då? NU blev jag osäker. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Vafan, måste man utbilda sig för att få använda knark? 😳 I "medicinskt syfte" då eller? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Vafan, måste man utbilda sig för att få använda knark? 🙂 I "medicinskt syfte" då eller? 😳 Tydligen 😉 Grahn: Basic Botany Botany is the science of identifying and organizing plants and herbs. Where regular people just see pretty flowers and annoying undergrowth, the botanist might identify rare herbs, leaves, roots and so forth Pharmacology Pharmacology is the science of drugs and chemical substances, how to produce them and their effects on humans. It enables you to produce some basic such substances, if you have the right components man måste nog ha båda för de Popomundo Skill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Finns de nån fortsättning på Basic Record Production? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Finns de nån fortsättning på Basic Record Production? Inte vad jag vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 Finns de nån fortsättning på Basic Record Production? Inte vad jag vet. ok, tack 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 När man ska göra "Herbs" till nått vettigt ska man väl ha Pharmacology Skill? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 När man ska göra "Herbs" till nått vettigt ska man väl ha Pharmacology Skill? Antar det, basic botany för att plocka annat än vanliga blommor, och pharmacology för att göra något vettigt av dem... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 maj 2006 Dela Postat 17 maj 2006 När man ska göra "Herbs" till nått vettigt ska man väl ha Pharmacology Skill? Antar det, basic botany för att plocka annat än vanliga blommor, och pharmacology för att göra något vettigt av dem... Tack 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 (redigerat) När man ska göra "Herbs" till nått vettigt ska man väl ha Pharmacology Skill? Antar det, basic botany för att plocka annat än vanliga blommor, och pharmacology för att göra något vettigt av dem... Tack 😄 Varsågod 😛 Redigerat 18 maj 2006 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Aha! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Artist: †††Angel of Death††† Datum: 2006-05-23 18:00 (6 dagar kvar) Ställe: Carde's Heavy Club *WP* i Los Angeles Typ av ställe: Klubb Antal sålda biljetter: 393 Biljettpris: 40 kr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 (redigerat) Höjer leksaker ens humör? (om) villken är den bästa? Redigerat 18 maj 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Hej! Fick en inbjudan till Melbourne just nu. Jösses. Signad på samma skivbolag som dom som leder spelet. Gratis inspelningar och hög procent - skön deal. Undrar om man ska köra med lite Guest Stars också? Går det? Det enda kassa är Färdigheter och Relationer. Funkar inte alls! 😎 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Artist: The Rokkerz Plats: Royal Albert Hall Tid: 2006-05-18 20:00 Publik: 281 pers Förtjänst: Betalas inom 24 timmar. Biljettpris: 10 US$ Booked since: 2006-05-10 Bandmedlemmar: L. Schmitt Ambition: High 281 personer kom till Royal Albert Hall för att se The Rokkerz. Inte tillräckligt med låtar spelades under konserten. Totalt 7 låtar gav knappt åhörarna valuta för sina pengar. Publiken på Royal Albert Hall blev helt skogstokig när The Rokkerz tillägnade en låt någon alldeles alldeles särskild. Trist nog verkade publiken inte bli lika förtjust när a small time crook were caught making a bootleg of the show. De bästa låtarna på konserten var Devils and Dust och Like a rollin´stone. Den sämsta låten var Don´t let go Allt som allt var The Rokkerzs konsert klen! Spellista: Out of Exil Hook up Underground café Like a rollin´stone Don´t let go Devils and Dust Punkrocker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 18 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 18 maj 2006 Fick en inbjudan till Melbourne just nu. Japp, det var jag som bjöd in dig. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Varför kan ingen svara på min fråga? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Studio Forum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Studio Forum Horror!! Pico: Höjer leksaker ens humör? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Studio Forum Horror!! Pico: Höjer leksaker ens humör? Har aldrig undersökt saken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Studio Forum Horror!! Pico: Höjer leksaker ens humör? Har aldrig undersökt saken... ok, tack ändå 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 19 maj 2006 Dela Postat 19 maj 2006 Studio Forum 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 maj 2006 Dela Postat 19 maj 2006 Vad har ni för grejer? själv har jag: Antikt & Kuriosa Studded belt Små satanistiska örhängen Dödskallering Vanlig svart skjorta Läderbyxor Guldklocka Guldklocka (har ej på mig) Halsband med krucifix Svart läderrock Böcker Composing Ballads Kläder (huvudbonader) Hög hatt Electronics Polaroid Camera 23 förbrukningar kvar Smycken Spiked Bracers Musikinstrument Electric Guitar Leksaker Roller skates (Brown) MP3 player Halloweenmask (Frankenstein) CD-album Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 maj 2006 Dela Postat 19 maj 2006 Är de någon som vet vart man kan få tag på "Basic Theft" till ett bra pris? De är nån jävle som trakaserar mig hela tiden så jag ska ge igen igenom att sno nåra av hans grejer, like it or not 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 19 maj 2006 Dela Postat 19 maj 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.