Pico Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Men jag vill ju både läsa bok och prata med pressen 😕 Får läsa boken och förhoppningsvis får jag bättre scenframträdanden då. Att snacka med pressen nu när du har en singel ute för försäljning kan vara en rätt bra idé. Den fame-ökning du får genom att snacka med media är bara temporär, från några dagar till nån vecka kanske. Men just pga din singel kan det vara värt det... du kanske får ihop ett bra startkapital genom det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Smart! 😄 Ändrade nu 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Teknisk fråga: Jag har en profil och min älsta lilebrorsa har en profil som han aldrig anväder. Om han ger mig tillstånd att spela på den för att göra den bättre, räknas de som att jag då har två profiler elle bara en? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Teknisk fråga: Jag har en profil och min älsta lilebrorsa har en profil som han aldrig anväder. Om han ger mig tillstånd att spela på den för att göra den bättre, räknas de som att jag då har två profiler elle bara en? 😄 Två, antar jag... ställ frågan på newbie-forumet så får du nog vettiga svar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Teknisk fråga: Jag har en profil och min älsta lilebrorsa har en profil som han aldrig anväder. Om han ger mig tillstånd att spela på den för att göra den bättre, räknas de som att jag då har två profiler elle bara en? 😄 Två, antar jag... ställ frågan på newbie-forumet så får du nog vettiga svar. Ok, tack så mycke 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 🙂 Såg du vad jag skrev på förra sidan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 🙂 Såg du vad jag skrev på förra sidan? Jorrå! 😄 Nu har jag en spelning i London. Ska fixa fler oxå.. 😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 😄 Såg du vad jag skrev på förra sidan? Jorrå! 😄 Nu har jag en spelning i London. Ska fixa fler oxå.. 😆😄 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Nån som behöver en sångerska? jag vet var man kan få tag på en som har fantastisk sångröst och hon har två stjärnor i skivproduktion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 E hon snygg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 13 maj 2006 Dela Postat 13 maj 2006 E hon snygg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 maj 2006 Dela Postat 13 maj 2006 E hon snygg? vet ej, hon har standard bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 13 maj 2006 Dela Postat 13 maj 2006 Hej! Christofer går "alltid" in och skriver på förmiddagen efter 10, så det gäller att ha koll på datumet för att veta om det är ett nytt inlägg eller inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 maj 2006 Dela Postat 13 maj 2006 Hej! Christofer går "alltid" in och skriver på förmiddagen efter 10, så det gäller att ha koll på datumet för att veta om det är ett nytt inlägg eller inte. 😱 ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 13 maj 2006 Dela Postat 13 maj 2006 ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 maj 2006 Dela Postat 13 maj 2006 ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 maj 2006 Dela Postat 13 maj 2006 ? va menar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 13 maj 2006 Dela Postat 13 maj 2006 Hej! Christofer går "alltid" in och skriver på förmiddagen efter 10, så det gäller att ha koll på datumet för att veta om det är ett nytt inlägg eller inte. 🙂 ! Alltså... om flera samma morgon efter det att du författat ett morgoninlägg i Popomundo-tråden skrivit inlägg i andra trådar så kommer ju inte tråden Popomundo att ligga först ändå i listan över trådar när man klickar på Utanför ämnet (off-topic), vilket föranletts av en kravmässig inloggning, ety det är så de oskrivna (?) reglerna är skrivna för off-topic-trådar ehuru de är ekvivalenta och forumets moderatorer intagit en värdemässig neutralitet. 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 maj 2006 Dela Postat 13 maj 2006 Hej! Christofer går "alltid" in och skriver på förmiddagen efter 10, så det gäller att ha koll på datumet för att veta om det är ett nytt inlägg eller inte. 😱 ! Alltså... om flera samma morgon efter det att du författat ett morgoninlägg i Popomundo-tråden skrivit inlägg i andra trådar så kommer ju inte tråden Popomundo att ligga först ändå i listan över trådar när man klickar på Utanför ämnet (off-topic), vilket föranletts av en kravmässig inloggning, ety det är så de oskrivna (?) reglerna är skrivna för off-topic-trådar ehuru de är ekvivalenta och forumets moderatorer intagit en värdemässig neutralitet. 😱 :musik Just precis... 😳 Öööh...min katts andedräkt luktar kattmat! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 14 maj 2006 Dela Postat 14 maj 2006 Simpsons? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 maj 2006 Dela Postat 14 maj 2006 Simpsons? Jag hoppades att någon skulle förstå vad jag menade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 14 maj 2006 Dela Postat 14 maj 2006 Simpsons? Jag hoppades att någon skulle förstå vad jag menade. wiggums (?) grabb sa väl de om jag inte mins fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 maj 2006 Dela Postat 14 maj 2006 (redigerat) Simpsons? Jag hoppades att någon skulle förstå vad jag menade. 😱 wiggums (?) grabb sa väl de om jag inte mins fel Ralph heter han. "My cat's breath smells like cat food." 😱 Redigerat 14 maj 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 14 maj 2006 Dela Postat 14 maj 2006 Simpsons? Jag hoppades att någon skulle förstå vad jag menade. 😄 wiggums (?) grabb sa väl de om jag inte mins fel 😳 Ralph heter han. "My cat's breath smells like cat food." 😄 visste inte hur han stavade.. Var är ni i för land? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 14 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 14 maj 2006 Öööh...min katts andedräkt luktar kattmat! "Om det inte är bra att äta akvariesand, varför smakar det gott då?" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 maj 2006 Dela Postat 14 maj 2006 Ralph: Mrs. Krabappel and Principal Skinner were in the closet making babies and I saw one of the babies and then the baby looked at me. Är vi off topic lite granna kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 maj 2006 Dela Postat 14 maj 2006 Simpsons? Jag hoppades att någon skulle förstå vad jag menade. 😛 wiggums (?) grabb sa väl de om jag inte mins fel 😆 Ralph heter han. "My cat's breath smells like cat food." 😄😱 visste inte hur han stavade.. Var är ni i för land? USA, på väg till Sao Paulo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 14 maj 2006 Dela Postat 14 maj 2006 Var är ni i för land? Ryssland, drar till Australien snart. Sen blir det sydamerika och en tripp norrut till USA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 14 maj 2006 Dela Postat 14 maj 2006 Var är ni i för land? Ryssland, drar till Australien snart. Sen blir det sydamerika och en tripp norrut till USA. jag är ochså i Ryssland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.