musik (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Dela Postat 8 maj 2006 Hej! 1)Vem e min lärling? 2)Tecknat skivkontrakt hos ett mycket välkänt bolag. 😆 3)Spelning Royal Albert Hall om en vecka. 4)Turné: Stockholm, London, Köpenhavn. 5)Den liggande Humörstapeln är längre än Hälsostapeln för första gången!! 6)Köpt en elgitarr, den dyraste jag hittade, $1400. 😛 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 maj 2006 Dela Postat 8 maj 2006 Hej! 1)Vem e min lärling? 2)Tecknat skivkontrakt hos ett mycket välkänt bolag. 😆 3)Spelning Royal Albert Hall om en vecka. 4)Turné: Stockholm, London, Köpenhavn. 5)Den liggande Humörstapeln är längre än Hälsostapeln för första gången!! 6)Köpt en elgitarr, den dyraste jag hittade, $1400. 😛 :musik 1) Kolla din lista över relationer. 2) Grattis 3) Grattis 4) Spännande 5) Ok 6) Varför betala mer än man måste? I Popomundo finns endast ett märke och en model. Men butiksägaren blev nog glad i varje fall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 8 maj 2006 Dela Postat 8 maj 2006 6)Köpt en elgitarr, den dyraste jag hittade, $1400. 😆😛😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Dela Postat 8 maj 2006 Den var i bättre skick. 😛 Allvarligt talat, varför ska man köpa några instrument för överhuvudtaget? Han gjorde samma framsteg utan instrument och kunde t.o.m. repa och hålla konsert utan dem, så jag fattar inte... Hyrde han dem då utan min vetskap? Dessutom är han ett soloprojekt, så vem 17 spelar alla andra instrument som ingår i låtarna? 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 maj 2006 Dela Postat 8 maj 2006 Billigaste hotellet i Toronto kostar 120$. Kan det verkligen stämma? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 maj 2006 Dela Postat 8 maj 2006 Billigaste hotellet i Toronto kostar 120$. Kan det verkligen stämma? 😱 Jepp, det är vad jag har sett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 maj 2006 Dela Postat 8 maj 2006 Hugaligen... 😱 Gäller att få många biletter sålda så det lönar sig. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Dela Postat 8 maj 2006 Den var i bättre skick. 😆 Allvarligt talat, varför ska man köpa några instrument för överhuvudtaget? Han gjorde samma framsteg utan instrument och kunde t.o.m. repa och hålla konsert utan dem, så jag fattar inte... Hyrde han dem då utan min vetskap? Dessutom är han ett soloprojekt, så vem 17 spelar alla andra instrument som ingår i låtarna? 😱 :musik HAHAHA 😆 Visst var min frågor svåra!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 10 maj 2006 Dela Postat 10 maj 2006 My band reached the Top-40 Radio chart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 maj 2006 Dela Postat 10 maj 2006 My band reached the Top-40 Radio chart HAH, jag visste att det skulle hända! Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 10 maj 2006 Dela Postat 10 maj 2006 My band reached the Top-40 Radio chart HAH, jag visste att det skulle hända! Grattis! 😠 Grazie mille! 😠 Men varför just Italien? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Popomundo Skill Listing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Popomundo Skill Listing Tackar! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 (redigerat) Hej! Nu har jag blivit inviterad till Paris också. Turnén varar från nu till mitten av juli: London, Copenhagen, Paris, Stockholm. Fattar inte hur han ska kunna lära sig några färdigheter. Har böcker, men hur får man honom att läsa dem? Jag ställde in förkovra sig som prioritet. Men han vägrar det tydligen... Utvecklar färdigheter får jag alltid minus på, flera gånger i veckan... Han har inte utvecklat en enda färdighet någonsin!!! Måste man höja intelligensnivån först? 😄 :musik Redigerat 12 maj 2006 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Hej! Nu har jag blivit inviterad till Paris också. Turnén varar från nu till mitten av juli: London, Copenhagen, Paris, Stockholm. Fattar inte hur han ska kunna lära sig några färdigheter. Har böcker, men hur får man honom att läsa dem? Jag ställde in förkovra sig som prioritet. Men han vägrar det tydligen... Utvecklar färdigheter får jag alltid minus på, flera gånger i veckan... Han har inte utvecklat en enda färdighet någonsin!!! Måste man höja intelligensnivån först? 😄 :musik gå in på "föremål" och tryck på "Använd" då läser han boken och du kan börja lära dig den färdigheten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 (redigerat) Popomundo Skill Listing Tackar! 😄 😄 Redigerat 12 maj 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Vänta nu! Jag tror att jag just såg jultomten och hans renar flyga förbi. Jag känner mig som ett litet barn igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Vänta nu! Jag tror att jag just såg jultomten och hans renar flyga förbi. Jag känner mig som ett litet barn igen. ho ho ho horror 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 <-- Ny avatar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 <-- Ny avatar... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 <-- Ny avatar... 😄 Du har ju redan en julgrahnskula! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 <-- Ny avatar... 😄 Du har ju redan en julgrahnskula! 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Hugaligen... Gäller att få många biletter sålda så det lönar sig. 😄 Ser ut som att det gick vägen... 😄 Audience: 441 people Earnings: 1324 US$ Grahn, om du bara såg till att spela i fler städer runt om i världen så skulle du kliva förbi oss alla andra i fame. Du har för tillfället bäst betyg på dina konserter. Se så, boka fler spelningar runt om i världen nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Vänta bara tills jag kommer 😄 Hur får man den pilen som är på ens artist att peka uppåt? Den är ju röd och pekar neråt nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Prata med pressen tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Vänta bara tills jag kommer 🙂 Hur får man den pilen som är på ens artist att peka uppåt? Den är ju röd och pekar neråt nu 😕 Utmana och vinn.. sen finns det ett "naturligt" sätt också över hur man ligger till i listorna. Har du dåliga framföranden får du kämpa för att hålla dig längre upp i rankningen, genom att tala med pressen och utmana på ett smart sätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 maj 2006 Dela Postat 12 maj 2006 Men jag vill ju både läsa bok och prata med pressen 😕 Får läsa boken och förhoppningsvis får jag bättre scenframträdanden då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.