musik (oregistrerad) Postat 2 maj 2006 Dela Postat 2 maj 2006 Brudar? Själv har jag kollat hur konserten på Globen gick. Den var förskräcklig! 167 sålda biljetter. Nu sitter jag på ett plan tillbaka till London igen. Jag har en spelning på The Modern Rock Club Infinity där imorgon kl. 16.00. Den senaste låten, Jessica, är den som funkar bäst. Fråga: Hur får man tillgång till artistens pengar? "Han" (Allan Woods) har mycket mer än min gubbe (Jonas Orenskär). Ja, fast det är ju samme man... Nån som fattar?!?! 😱 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 2 maj 2006 Dela Postat 2 maj 2006 Members Only > Distribute Cash Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 2 maj 2006 Dela Postat 2 maj 2006 Moahahaha! Jag tryckte skinkorna mot fönstret rakt i ansiktet på Gerardo Pechuan. Vilken fullmåne! hahaha 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 maj 2006 Dela Postat 3 maj 2006 nu har jag fixat 90000 och mer är på ingång 😎😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 maj 2006 Dela Postat 3 maj 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 maj 2006 Dela Postat 3 maj 2006 😳 🙂 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 maj 2006 Dela Postat 3 maj 2006 😳 🙂 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 🙂 Hur lyckades du i första skedet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 maj 2006 Dela Postat 3 maj 2006 😳 🙂 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 🙂 Hur lyckades du i första skedet? med att få så mycke pengar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 maj 2006 Dela Postat 3 maj 2006 😳 🙂 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 🙂 Hur lyckades du i första skedet? med att få så mycke pengar? Ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 maj 2006 Dela Postat 3 maj 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2006 🙂 😉 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 🙂 Ni behöver befinna er på samma ställe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 maj 2006 Dela Postat 3 maj 2006 🙂 😉 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 😎 Ni behöver befinna er på samma ställe. Grattis till nummer 1000 i Popomundotråden. Fan vad du skördar utmärkelser idag Linus. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 3 maj 2006 🙂 😉 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 😎 Ni behöver befinna er på samma ställe. Grattis till nummer 1000 i Popomundotråden. Fan vad du skördar utmärkelser idag Linus. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 maj 2006 Dela Postat 3 maj 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 😛 😛 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 🙁 Hur lyckades du i första skedet? med att få så mycke pengar? Ja Två lån, och jag har mer som väntar på grannskning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 🥰 Men det är väl bara VIP som kan ge pengar till varandra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2006 Mmmm.... Bara mellan VIP:ar - eller inom släkt & familj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2006 🥰 🙂 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 🙂 Hur lyckades du i första skedet? med att få så mycke pengar? Ja Två lån, och jag har mer som väntar på grannskning Tar du grova lån, ger pengarna till en annan och låter gubben dö en långsam skuldsatt död? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 (redigerat) 🥰 🙂 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 🙂 Hur lyckades du i första skedet? med att få så mycke pengar? Ja Två lån, och jag har mer som väntar på grannskning Tar du grova lån, ger pengarna till en annan och låter gubben dö en långsam skuldsatt död? precis 🙂 hur visste du de? 🙂 Redigerat 4 maj 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2006 🥰 🙂 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 🙂 Hur lyckades du i första skedet? med att få så mycke pengar? Ja Två lån, och jag har mer som väntar på grannskning Tar du grova lån, ger pengarna till en annan och låter gubben dö en långsam skuldsatt död? precis 🙂 hur visste du de? 🙂 AJABAJA! Inte förstöra för Popomundocommunityn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 😲 🙂 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 🙂 Hur lyckades du i första skedet? med att få så mycke pengar? Ja Två lån, och jag har mer som väntar på grannskning Tar du grova lån, ger pengarna till en annan och låter gubben dö en långsam skuldsatt död? precis 🙂 hur visste du de? 😄 AJABAJA! Inte förstöra för Popomundocommunityn... Därför att? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 😲 🙂 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 🙂 Hur lyckades du i första skedet? med att få så mycke pengar? Ja Två lån, och jag har mer som väntar på grannskning Tar du grova lån, ger pengarna till en annan och låter gubben dö en långsam skuldsatt död? precis 🙂 hur visste du de? 😄 AJABAJA! Inte förstöra för Popomundocommunityn... Därför att? 😄 Därför att det är vanliga personer som driver bankerna, och du sabbar deras nöje... Som sagt, jag efterlyser dödsstraff på "griefare". (Då snackar jag om dödsstraff i spelet) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 😲 🙂 nu ska jag bara hitta på ett sätt att föra över dom till en annan gubbe så är min lycka gjord 🙂 Hur lyckades du i första skedet? med att få så mycke pengar? Ja Två lån, och jag har mer som väntar på grannskning Tar du grova lån, ger pengarna till en annan och låter gubben dö en långsam skuldsatt död? precis 🙁 hur visste du de? 😄 AJABAJA! Inte förstöra för Popomundocommunityn... Därför att? 😄 Därför att det är vanliga personer som driver bankerna, och du sabbar deras nöje... Som sagt, jag efterlyser dödsstraff på "griefare". (Då snackar jag om dödsstraff i spelet) ok, då ska jag försöka betala tillbaka allt innan jag dör 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 WTF!!! jag tog ut 50k för att betala tillbaka ett lån så står de så här: Fel: YouDoNotHaveEnoughMoneyForThat och lånet är på 50k Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 WTF!!! jag tog ut 50k för att betala tillbaka ett lån så står de så här: Fel: YouDoNotHaveEnoughMoneyForThat och lånet är på 50k Men du måste väl betala tillbaka med ränta? Det är ju inte gratis att låna pengar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 WTF!!! jag tog ut 50k för att betala tillbaka ett lån så står de så här: Fel: YouDoNotHaveEnoughMoneyForThat och lånet är på 50k Men du måste väl betala tillbaka med ränta? Det är ju inte gratis att låna pengar. Exakt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 maj 2006 Dela Postat 4 maj 2006 ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 maj 2006 Dela Postat 7 maj 2006 Hej! Fått ett förmånligt skivkontrakt nu. Hade is i magen och tackade nej till tidigare kontrakt. Spelning i morgon måndag på Club Dannebrog i London. Och om nån vecka i Royal Albert Hall igen. Humöret har gått upp. Tydligen har jag fått en lärling, vilket gett mig erfarenhetspoäng, men jag har ingen aning om vem han/hon är. 😏 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 maj 2006 Dela Postat 8 maj 2006 Det går bra alltså! Härligt. Jag ska i dagarna släppa min singel 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 8 maj 2006 Dela Postat 8 maj 2006 Det går bra alltså! Härligt. Jag ska i dagarna släppa min singel 🙂 grattis 🙂 själv ska jag till L.A för att spela in den sista låten som behövs innan jag släpper mitt första album 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.