Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 😄 när tänker du logga in? 😠 När jag har dött. Just nu är jag på Amsterdams flygplats och hänger. 😄 YOU GOT MAIL!!!!! 😏 Det finns andra sätt att kommunicera med mig, vet du. 😱 röksingnaler? 😠 jag vet inte var min mobil är så jag kan inte ringa dig 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Lyckades vila men inte på en optimal plats. Bodde på hotell. Kostnad: 750 kr. Jag släpptes från Amsterdam Medical Center och jag känner mig mycket bättre. Sköterskorna tar väl hand om mig på Amsterdam Medical Center. Sköterskorna tar väl hand om mig på Amsterdam Medical Center. Sköterskorna tar väl hand om mig på Amsterdam Medical Center. LOL, vad har hänt när jag varit borta egentligen...? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 tydligen mycke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 😄 när tänker du logga in? 😠 När jag har dött. Just nu är jag på Amsterdams flygplats och hänger. 😄 YOU GOT MAIL!!!!! 😏 Det finns andra sätt att kommunicera med mig, vet du. 😱 röksingnaler? 😠 jag vet inte var min mobil är så jag kan inte ringa dig 😠 Okej, låt mig räkna upp: PM Forumet Vanlig mail MSN Leta upp telefonen Välj själv! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 😄 när tänker du logga in? 😠 När jag har dött. Just nu är jag på Amsterdams flygplats och hänger. 😄 YOU GOT MAIL!!!!! 😏 Det finns andra sätt att kommunicera med mig, vet du. 😱 röksingnaler? 😠 jag vet inte var min mobil är så jag kan inte ringa dig 😠 Okej, låt mig räkna upp: PM Forumet Vanlig mail MSN Leta upp telefonen Välj själv! 😄 ok, röksingnaler 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 😏 😠😳 ska bara hitta nån cool BMW och tända eld på den 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 ska du tacka ja eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 ska du tacka ja eller? Måste jag? Jag vill ju dö... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 ska du tacka ja eller? Måste jag? Jag vill ju dö... 😏 ja med men vi kan väl göra en sista kraftanstängning innan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 ska du tacka ja eller? Måste jag? Jag vill ju dö... 😏 ja med men vi kan väl göra en sista kraftanstängning innan? Nä, jag är ju aldrig inne. Låt mig dö i frid... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 ska du tacka ja eller? Måste jag? Jag vill ju dö... 😏 ja med men vi kan väl göra en sista kraftanstängning innan? Nä, jag är ju aldrig inne. Låt mig dö i frid... 😠 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 😉 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 hur går de Grahn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Jag hatar de konstiga lösenorden 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Jag hatar de konstiga lösenorden 😄 byt då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 hur går de Grahn? jotack det går bra 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 🙂 Vi släppte den sedan länge efterlängtade plattan Temptation (Singel). 😎 Lynxo: Joina mitt band så får du stålar!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Jag hatar de konstiga lösenorden 😄 byt då Hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Jag hatar de konstiga lösenorden 😄 byt då Hur? Gå till "användarinfo" och sedan "ändra info". 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Jag hatar de konstiga lösenorden 😄 byt då Hur? Gå till "användarinfo" och sedan "ändra info". 🙂 vad I! Här har jag försökt komma ihåg det där lösenordet och så kan man byta 😄😆🙁😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Jag hatar de konstiga lösenorden 😄 byt då Hur? Gå till "användarinfo" och sedan "ändra info". 🙂 vad I! Här har jag försökt komma ihåg det där lösenordet och så kan man byta 😄😆🙁😱 😆 Jag upptäckte det ganska nyligt oxå... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 Jag hatar de konstiga lösenorden 😆 byt då Hur? Gå till "användarinfo" och sedan "ändra info". 😱 vad I! Här har jag försökt komma ihåg det där lösenordet och så kan man byta 😄😆😳😱 😆 Jag upptäckte det ganska nyligt oxå... 😆 Det tog mig lite tid också. Trodde att jag hade bytt lösenord när jag försökte logga in och var rätt full, det resulterade i ett par felaktiga lösenordsförsök och nedstängning av kontot över helgen. Missade att betala hyran på grund av det och sumpade lägenheten 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 när jag drack som mäst hadde jag inga pengar så jag kunde inte pröjsa hyran, då vart jag ganska arg för att jag hadde slängt bort 7000 kr som jag kunnat köpa nått vättit för 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 OH MY GOD!!!!!!! Min första konserrt i New York kom det 1338 personer till!?!?!?!?! De måste ha gått fel eller nått? 🙂 Biljetterna kostade $0.1 men ändå, 1338 människor! Helt sjukt! Första gången också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 april 2006 Dela Postat 28 april 2006 OH MY GOD!!!!!!! Min första konserrt i New York kom det 1338 personer till!?!?!?!?! De måste ha gått fel eller nått? 😆 Biljetterna kostade $0.1 men ändå, 1338 människor! Helt sjukt! Första gången också! nån som vet hur man lyckas med de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.