Christofer Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 🙂 jag lever fortfarande 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 Hur får man upp hälsan? Vila/gymma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 hur tar jag på snabbaste sätt död på min gubbe? sprit funkar tydligen inte 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 hur tar jag på snabbaste sätt död på min gubbe? sprit funkar tydligen inte 🙂 Flyg! 😆 Ge dina pengar till mig 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 hur tar jag på snabbaste sätt död på min gubbe? sprit funkar tydligen inte 🙂 Flyg! 🙂 Ge dina pengar till mig 😆 har inga 🙂 om de är dötsstraff för stöld så kan jag komma tillbaka till Stockholm, jag är tydligen inte efterlyst för jag pajade rummet, de var stöld dom jagar mig för 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 hur tar jag på snabbaste sätt död på min gubbe? sprit funkar tydligen inte 🙂 Flyg! 🙂 Ge dina pengar till mig 😆 har inga 🙂 om de är dötsstraff för stöld så kan jag komma tillbaka till Stockholm, jag är tydligen inte efterlyst för jag pajade rummet, de var stöld dom jagar mig för 😉 Näe, det är inte dödsstraff.... bara min åsikt. Har aldrig varit speciellt förtjust i "griefare" i spel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 Det går sketbra, utom vad avser Relationer. Ingen svarar vid interagerandet. Och färdigheter funkar inte alls. Köpt ett par böcker men han ska tydligen ha nån egenskap som jag inte vet vad, för att han ska öppna de där böckerna. Märkligt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 hur tar jag på snabbaste sätt död på min gubbe? sprit funkar tydligen inte 🙂 Flyg! 😆 Ge dina pengar till mig 😕 har inga 😄 om de är dötsstraff för stöld så kan jag komma tillbaka till Stockholm, jag är tydligen inte efterlyst för jag pajade rummet, de var stöld dom jagar mig för 🙂 Näe, det är inte dödsstraff.... bara min åsikt. Har aldrig varit speciellt förtjust i "griefare" i spel. 🙁 jag kommer aldrig att dö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 (redigerat) hur tar jag på snabbaste sätt död på min gubbe? sprit funkar tydligen inte 🙂 Flyg! 😆 Ge dina pengar till mig 😕 har inga 😄 om de är dötsstraff för stöld så kan jag komma tillbaka till Stockholm, jag är tydligen inte efterlyst för jag pajade rummet, de var stöld dom jagar mig för 🙂 Näe, det är inte dödsstraff.... bara min åsikt. Har aldrig varit speciellt förtjust i "griefare" i spel. 🙁 jag kommer aldrig att dö Flyg långt, ta med dig en jäkla massa sprit och skräpmat. Se till att dra i dig allt en stund innan du landar, det borde kunna fungera. Eller, se till så bieffekterna av alkoholintaget kommer just innan du landar... kan kräva lite efterforskning... Redigerat 25 april 2006 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 Glöm inte konserten kl 20 ikväll!! Allan Woods will perform at the modern rock club FUNKY CLUB in Stockholm. Biljettpris endast $7.5. Nya låten "Jessica" är med... 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 Musik, det går inte att köpa biljetter till någons konsert, det sker automatiskt baserat på artistens popularitet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 Jag vet. Men förrförra gången placerade ett par stycken härifrån sin gube där, efter påannonsen... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 * Hur kommer man åt artistens pengar? * Hur skaffar man skivkontrakt? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 april 2006 Dela Postat 25 april 2006 (redigerat) * Hur kommer man åt artistens pengar? * Hur skaffar man skivkontrakt? 🙂 1, gå in på: Karriär Endast medlemmar Distribuera Pengar så väljer du hur många % av pengarna som ska delas ut 2, skicka ett mail till nån skivbolags diriktör eller kolla i "IT'S POP MAGAZINE" under "Anslag" Redigerat 25 april 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 Bruce Logsdon, interagera med mig när jag är framme i NY! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 Bruce Logsdon, interagera med mig när jag är framme i NY! 😎 Kom till L.A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 Ska dit snart men jag har tänkt att bosätta mig i New York 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 själv tänker jag ta ett gigantiskt lån, supa bort alla pengar och dö 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 själv tänker jag ta ett gigantiskt lån, supa bort alla pengar och dö 😄 Svårt att tro att de ger dig ett gigantiskt lån... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 själv tänker jag ta ett gigantiskt lån, supa bort alla pengar och dö 😳 Svårt att tro att de ger dig ett gigantiskt lån... 🙂 hahaha 😆😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 måste man ha nån speciel kunskap för att bli VD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 måste man ha nån speciel kunskap för att bli VD? VIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 måste man ha nån speciel kunskap för att bli VD? VIP ok 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 måste man ha nån speciel kunskap för att bli VD? VIP ok 😠 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 april 2006 Dela Postat 26 april 2006 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 😆 när tänker du logga in? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 🙂 när tänker du logga in? När jag har dött. Just nu är jag på Amsterdams flygplats och hänger. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 (redigerat) 😠 när tänker du logga in? 😠 När jag har dött. Just nu är jag på Amsterdams flygplats och hänger. 😠 YOU GOT MAIL!!!!! 😏 Redigerat 27 april 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 april 2006 Dela Postat 27 april 2006 😄 när tänker du logga in? 😠 När jag har dött. Just nu är jag på Amsterdams flygplats och hänger. 😠 YOU GOT MAIL!!!!! 😏 Det finns andra sätt att kommunicera med mig, vet du. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.