Jump to content
Annons

Popomundo


Linus

Recommended Posts

CHRISTOFER!

Ska vi filma en musikvideo 06:00 i LA? Hade du sagt nånting hade jag ju kanske hunnit med ett tidigare flyg men nu kommer jag ju inte hinna... Jag köper en biljett till det flyget som går 22:00

Jag kom på att jag hinner ju, olika tidszoner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Tar dte lång tid att få en stjärna på en bok?

6-7 uppdateringar har det tagit för mig. Aldrig mer än 7, aldrig färre än 6.

Vad menar du med uppdateringar? Du menar när det står "Jag bättrade på mina kunskaper om Heavy Metal"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar dte lång tid att få en stjärna på en bok?

6-7 uppdateringar har det tagit för mig. Aldrig mer än 7, aldrig färre än 6.

Vad menar du med uppdateringar? Du menar när det står "Jag bättrade på mina kunskaper om Heavy Metal"?

Precis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar dte lång tid att få en stjärna på en bok?

6-7 uppdateringar har det tagit för mig. Aldrig mer än 7, aldrig färre än 6.

Vad menar du med uppdateringar? Du menar när det står "Jag bättrade på mina kunskaper om Heavy Metal"?

Precis.

Gött! Har haft fem sådana hittills 😄 När kan man börja lära ut det?

Link to comment
Dela på andra sajter

CHRISTOFER!

Ska vi filma en musikvideo 06:00 i LA? Hade du sagt nånting hade jag ju kanske hunnit med ett tidigare flyg men nu kommer jag ju inte hinna... Jag köper en biljett till det flyget som går 22:00

Jag kom på att jag hinner ju, olika tidszoner.

f***ing hell, tryckte på fel knapp 😄🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

1) Hur gör man för att slå nån å käften??

2) Hur hittar man en bostad i London, mer permanent än hotell?

3) Hur ökar man sin humörstapeln?

4) Det står att man ökar sina färdigheter genom att läsa en bok. Jag har köpt en bok för längesen, men han läser den inte! Hur ska jag locka honom till det?

5) Är 230 sålda biljetter till Royal Albert Hall bra om man spelar imon?

6) Har det nån gång hänt att två personer interagerat samtidigt? Det har aldrig hänt mig...

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

1) Hur gör man för att slå nån å käften??

2) Hur hittar man en bostad i London, mer permanent än hotell?

3) Hur ökar man sin humörstapeln?

4) Det står att man ökar sina färdigheter genom att läsa en bok. Jag har köpt en bok för längesen, men han läser den inte! Hur ska jag locka honom till det?

5) Är 230 sålda biljetter till Royal Albert Hall bra om man spelar imon?

6) Har det nån gång hänt att två personer interagerat samtidigt? Det har aldrig hänt mig...

🙂

1) Du väljer väl i interaktionsmenyn vad du ska göra, där tror jag att det finns!

2) Gå till Stadshuset och säg att du vill köpa en lägenhet (du kan klicka dig dit då)

3) Fancy meals tror jag gör det, annars är det bara att interagera till exempel (tror jag 🙂)

4) Carrer mission --> Improve skill

5) Ja, det tror jag väl.

6) Förstår inte vad du menar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fancy Meals är bara en tillfällig lösning på att få rätsida på humöret. "Go shopping" är bättre, och genom att se till så man har någonstans att bo (antingen ha pengar till hotell, eller en egen lägenhet) så slipper man depp-attacker.

Samma med vänskap, se till så du har 2-3st vänner åtminstone.

Då det gäller böckerna så måste du först "använda" boken. Gå till ditt inventory och använd boken. Därefter kan du ställa in att du skall förkovra dig...

Att förbättra sin skill tar på humöret dock, men om du kombinerar detta med shopping så händer inte mycket (istället för att tappa 5 pixlar humör så får jag 3 pixlar på det viset).

Link to comment
Dela på andra sajter

Fancy Meals är bara en tillfällig lösning på att få rätsida på humöret. "Go shopping" är bättre, och genom att se till så man har någonstans att bo (antingen ha pengar till hotell, eller en egen lägenhet) så slipper man depp-attacker.

Samma med vänskap, se till så du har 2-3st vänner åtminstone.

Då det gäller böckerna så måste du först "använda" boken. Gå till ditt inventory och använd boken. Därefter kan du ställa in att du skall förkovra dig...

Att förbättra sin skill tar på humöret dock, men om du kombinerar detta med shopping så händer inte mycket (istället för att tappa 5 pixlar humör så får jag 3 pixlar på det viset).

Vad jobbar du som och hur mycket tjänar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fancy Meals är bara en tillfällig lösning på att få rätsida på humöret. "Go shopping" är bättre, och genom att se till så man har någonstans att bo (antingen ha pengar till hotell, eller en egen lägenhet) så slipper man depp-attacker.

Samma med vänskap, se till så du har 2-3st vänner åtminstone.

Då det gäller böckerna så måste du först "använda" boken. Gå till ditt inventory och använd boken. Därefter kan du ställa in att du skall förkovra dig...

Att förbättra sin skill tar på humöret dock, men om du kombinerar detta med shopping så händer inte mycket (istället för att tappa 5 pixlar humör så får jag 3 pixlar på det viset).

Vad jobbar du som och hur mycket tjänar du?

CEO för en restaurang, tjänar $2400 i veckan.

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂

Vad köpte du för bok för att kunna fgå ett sådant jobb?

Måste vara VIP för att bli CEO.

I regel vill arbetsgivaren att man skall ha läst boken Basic Economics för sånna jobb, då det höjer kvaliten på lokalen. Denna bok kostar ungefär $4000, men många arbetsgivare verkar betala den för den tänkta CEO:n, för de tjänar ändå på det i längden.

Link to comment
Dela på andra sajter

😱

Vad köpte du för bok för att kunna fgå ett sådant jobb?

Måste vara VIP för att bli CEO.

I regel vill arbetsgivaren att man skall ha läst boken Basic Economics för sånna jobb, då det höjer kvaliten på lokalen. Denna bok kostar ungefär $4000, men många arbetsgivare verkar betala den för den tänkta CEO:n, för de tjänar ändå på det i längden.

Äsch 🙂

Någon som har ett jobb med över 7000 i lön? Som inte är VIP 🙂😲

Link to comment
Dela på andra sajter

😮

Vad köpte du för bok för att kunna fgå ett sådant jobb?

Måste vara VIP för att bli CEO.

I regel vill arbetsgivaren att man skall ha läst boken Basic Economics för sånna jobb, då det höjer kvaliten på lokalen. Denna bok kostar ungefär $4000, men många arbetsgivare verkar betala den för den tänkta CEO:n, för de tjänar ändå på det i längden.

Äsch 😏

Någon som har ett jobb med över 7000 i lön? Som inte är VIP :rolleyes:😄

Skaffa boken Cooking och fixa en stjärna i den så kan du få jobb som ger ungefär $1500 per vecka. Samma gäller jobbet som tatuerare.

Alternativt $1650 per vecka om du tar kock-jobbet på "Coyote Eights" i Nashville. 😉

Ett annat alternativ är jobb som säljare tex (medioker charm behövs), dessa ger ungefär $1050 per vecka.

Link to comment
Dela på andra sajter

😉

Vad köpte du för bok för att kunna fgå ett sådant jobb?

Måste vara VIP för att bli CEO.

I regel vill arbetsgivaren att man skall ha läst boken Basic Economics för sånna jobb, då det höjer kvaliten på lokalen. Denna bok kostar ungefär $4000, men många arbetsgivare verkar betala den för den tänkta CEO:n, för de tjänar ändå på det i längden.

Äsch 😏

Någon som har ett jobb med över 7000 i lön? Som inte är VIP :rolleyes:😮

Jag jobbar som Bartender och Jag har 9000 kr i veckan 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Det är bara VIP-spelare som kan tjäna mycket pengar genom att få de rätta jobben. VIP-personerna betalar ju in summor med pengar till de som driver hela Popoundo-grejen, så det är ju klart att de premieras.

Helt meningslöst alltså. Ungefär som det verkliga livet...

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Overkill:

Med att två personer interagerar samtidigt innebär att de hälsar på varann, pratar med varann etc. Alltså inte bara en pers som öppnar käften.

Har det hänt nån gång? Det har aldrig hänt mig vad jag vet, sånär som på vid ett tillfälle med Gote.

Oftast hälsar man och då kopplar den andra personen ur sig.

Det är därför min humörstapel börjar bli obefintlig!

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Christofer du vet att jag har hoppat av va? 😉😱

f**k såg de nu 😮

VARFÖR???? 😄

Du är ju halvt invalid ändå ju 😆

Ville köra lite solo, ha koll på grejerna själv.

:rolleyes:😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tjänar 1500$ som tatuerare... ja så att ni vet alltså.  😆

😱

Jag tjänar 1650 som chef (kock alltså)

😎

Det har dock kommit in klagomål på att det funnits hår i maten...

Passarig! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...