Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postat
Vad ska du göra då? 😆

försöka se cool ut när du och jag bankar skiten ut våra instrument 😄😄😄😄

Nä, det är ju jag som är trummis 😄 :D

Postat

När jag kommer fram till London, ska jag ge Christofer min T-shirt så att han har råd att köpa mig en bas! 😆

Musiklivet är hårt! 😄

Postat (redigerat)

basist, 5000kr.

göra spelningar naken: obetalbart 😕🥰😄😄😄

Redigerat av Christofer
Postat

Fan också, Christofer köpte en bas åt mig, men han känner mig inte tillräckligt bra för att ge mig en så dyr present!!! 😄

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Hur gör man för att ändra texten i "(artistnamn/grupp) säger". Jag har tydligen ändrat den nån gång, men nu minns jag ej hur!

😕

Postat (redigerat)
Hej!

Hur gör man för att ändra texten i "(artistnamn/grupp) säger". Jag har tydligen ändrat den nån gång, men nu minns jag ej hur!

😕

Karriär - Endast Medlemmar - Artistens Meddelande 😄

Redigerat av Lynxo
musik (oregistrerad)
Postat

Kan man skänka instrument? Jag har bara försökt skänka pengar, men det gick inte.

🙂

Postat
hur bra polare måste man vara för att kunna ge nån ett instrument?

Grön stapel på vänskapen.

ok, tack 🙂

Postat

ok, tack 😳

Borde man inte vara lite polare i alla fall efter att ha varit på date och tagit två snabbisar? 🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag har precis köpt min första bok, som handlar om hur man spelar mandolin. Kommer det att hjälpa mig?

Var hittarna man kyrkorna i London?

🙂

Postat
Hej!

Jag har precis köpt min första bok, som handlar om hur man spelar mandolin. Kommer det att hjälpa mig?

🙂

tror man måste ha tre stjärnor i grundkurs i stränginstrument först inan man kan gå vidare

Postat

ok, tack 🙂

Borde man inte vara lite polare i alla fall efter att ha varit på date och tagit två snabbisar? 😉

Fan då, vad ska jag göra för min och Christofers relation ska bli bättre? Suga av honom? 😄😛

(kanske bäst att påpeka att jag fortfarande pratar om spelet... 🙂 )

Postat
Hej!

😉

tror man måste ha tre stjärnor i grundkurs i stränginstrument först inan man kan gå vidare

Det stämmer!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.