mornel Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Vi får poäng på söndag, då kan du göra dig lite gladare! 🙂😉 Erfarenhetspoäng är dumma att lägga på humör och hälsa, mycket bättre att använda dem till färdigheter. Men om man inte lyckas må bättre på andra sätt så finns det bara det sättet 😆 Det kan man absolut lyckas med, det är bara att se till att ha mycket pengar på fickan och shoppa loss hela tiden, inte resa, inte plugga och inte prata med pressen. Då stiger humöret. Men se alltid till att ha så mycket pengar på dig att han inte shoppar upp sina sista ören, det är negativt för humöret.
Overkill Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Vi får poäng på söndag, då kan du göra dig lite gladare! 🥰🙂 Erfarenhetspoäng är dumma att lägga på humör och hälsa, mycket bättre att använda dem till färdigheter. Men om man inte lyckas må bättre på andra sätt så finns det bara det sättet 🥰 Vad ska det här betyda? Ingen? 😉😆 Bra tips mornel. Tyvärr har jag inte så mycket pengar 🥰
Pico Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 (redigerat) Guide till Humör och hälsa. http://popomundo.com/common/cn.asp?a=v&t=1239&n=3 (Tror inte det funkar att bara klicka. Kopiera och klistra in i ditt Popo-fönster där du redan loggat in) Ett litet register över flera guider. http://popomundo.com/common/cn.asp?a=v&t=14798&n=1 Edit: Förtydligade Redigerat 13 april 2006 av Pico
mornel Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Förmodligen kommer sig felmeddelandet av att du antingen *Kör Opera *Har använt ett specialtecken i texten *Båda ovanstående
Overkill Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Förmodligen kommer sig felmeddelandet av att du antingen*Kör Opera *Har använt ett specialtecken i texten *Båda ovanstående Det var inte p.g.a tecknet, ska testa i Explorer. Men dte har funkat förut 😉
Christofer Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 nån som vet vad som händer på ett University? 😉😆
Pico Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 nån som vet vad som händer på ett University? 😉😆 Man kan lära sig skills där om man har en lärare. Det tar dock flera updates av att både läraren och eleven är där för att eleven skall ha fått den aktuella skillen. Detta är troligen något som inte känns vara värt det, för de flesta.
Micke H Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Hasse Göransson is such a jerk for fighting with me! Hasse Göransson and I snuck away for a five minute horrendous quickie. 😉😆
Pico Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 ok, tack 😉 Spana in forumet, där finns massor av information.
Christofer Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 ok, tack 😉 Spana in forumet, där finns massor av information. ok 😆
Overkill Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Hasse Göransson is such a jerk for fighting with me! Hasse Göransson and I snuck away for a five minute horrendous quickie. 😆🥰 😉 🙂 Vart bor du Lynxo? Vad heter du?
Christofer Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Hasse Göransson is such a jerk for fighting with me! Hasse Göransson and I snuck away for a five minute horrendous quickie. 😆🥰 😉 🙂 Vart bor du Lynxo? Vad heter du? Jesper Oxström i Stockholm
Christofer Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Lynxo är nu medlem i Temptation of Darkness 😉😆🙂🥰🥰🥰
Micke H Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Lynxo är nu medlem i Temptation of Darkness 😉😆🙂🥰🥰🥰 Jäpp, jag ändrade mig! 😄 Nu jävlar ska vi rocka röven av hela Popomundo!!! 😄
Neosus Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Lynxo är nu medlem i Temptation of Darkness 😉 😆 🙂 🥰 🥰 🥰 Jäpp, jag ändrade mig! 😄 Nu jävlar ska vi rocka röven av hela Popomundo!!! 😄 😄😎
Neosus Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Artist: The Rokkerz Datum: 2006-04-13 20:00 (15 timmar kvar) Ställe: The Blue Oyster Bar i New York Typ av ställe: Klubb Antal sålda biljetter: 168 Biljettpris: 2 US$ Biljettgräns: 1000 Booked since: 2006-04-06 168 sålda. Det går framåt. 😆
Overkill Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Lynxo är nu medlem i Temptation of Darkness 😄 😄 😄 😄 😄 😄 Jäpp, jag ändrade mig! 😄 Nu jävlar ska vi rocka röven av hela Popomundo!!! 😄 😄😎 Har du en bas då? 😆
Micke H Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Lynxo är nu medlem i Temptation of Darkness 😄 😄 😄 😄 😄 😄 Jäpp, jag ändrade mig! 😄 Nu jävlar ska vi rocka röven av hela Popomundo!!! 😎 😄😎 Har du en bas då? 😄 Måste man ha det...? 😆😄
Christofer Postat 13 april 2006 Postat 13 april 2006 Vad ska du göra då? 😆 försöka se cool ut när du och jag bankar skiten ut våra instrument 😄😄😄😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.