Christofer Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 vad måste man göra för att kunna fråga någon om dom vill byta till ens egna band? nån som vet? 🙂
Neosus Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Du kunde inte betala hyran så du förlorade ditt hyreskontrakt! Dina tillhörigheter har levererats direkt till dig genom POP-express. Jag har ju pengar. 😲 Jävla skitspel. 😳
mornel Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Du kunde inte betala hyran så du förlorade ditt hyreskontrakt! Dina tillhörigheter har levererats direkt till dig genom POP-express. Jag har ju pengar. 😲 Jävla skitspel. 😳 Du måste ha pengarna på fickan, banken räknas inte.
Pico Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Du kunde inte betala hyran så du förlorade ditt hyreskontrakt! Dina tillhörigheter har levererats direkt till dig genom POP-express. Jag har ju pengar. 😲 Jävla skitspel. 😳 Du måste ha pengarna på fickan, banken räknas inte. Jag lärde mig det där den hårda vägen också... 😄
Neosus Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Du kunde inte betala hyran så du förlorade ditt hyreskontrakt! Dina tillhörigheter har levererats direkt till dig genom POP-express. Jag har ju pengar. 😲 Jävla skitspel. 😳 Du måste ha pengarna på fickan, banken räknas inte. Jag lärde mig det där den hårda vägen också... 😄 Aha. Fick lov att kasta upp 700$ till på ett nytt kontrakt. Det svider... 😄
mornel Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Du kunde inte betala hyran så du förlorade ditt hyreskontrakt! Dina tillhörigheter har levererats direkt till dig genom POP-express. Jag har ju pengar. 😲 Jävla skitspel. 😳 Du måste ha pengarna på fickan, banken räknas inte. Jag lärde mig det där den hårda vägen också... 😄 Det gjorde vi nog alla 😄 Har blivit av med två kontrakt, det andra för att Per Rothtorp det jävla sänket valde att gymma för 4 kronor för mycket mitt i natten!
Pico Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Du kunde inte betala hyran så du förlorade ditt hyreskontrakt! Dina tillhörigheter har levererats direkt till dig genom POP-express. Jag har ju pengar. 😲 Jävla skitspel. 😳 Du måste ha pengarna på fickan, banken räknas inte. Jag lärde mig det där den hårda vägen också... 😄 Det gjorde vi nog alla 🙂 Har blivit av med två kontrakt, det andra för att Per Rothtorp det jävla sänket valde att gymma för 4 kronor för mycket mitt i natten! 😄
musik (oregistrerad) Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 & Jag har ingen aning om hur man skaffar bankkonto, så jag har inte haft några hyresproblem därför. Men framförallt: en sak jag undrar med det här spelet är, hur FA-AN rent ut sagt, kan man få behålla sitt jobb när man aldrig är där?? Gym, resor, spelningar, hotell och alla reptider. Det fattar jag bara inte!!! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Hej! För att kunna göra min Englandsturné så har jag slutat min anställning i Stockholm på Gymmet och börjat på ett i London istället! Jag avbeställde också returbiljetten, för jag har tänkt stanna där länge! Många spelningar framöver på olika platser, bl.a. ett par inbjudningar till Royal Albert Hall. Nice!
Christofer Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 😉 Temptation of Darkness på De Beer Arts Center HEL Artist: Temptation of Darkness Plats: De Beer Arts Center HEL Tid: 2006-04-09 22:00 Publik: 105 pers Förtjänst: Betalas inom 24 timmar. Biljettpris: 60 kr Booked since: 2006-04-05 Bandmedlemmar: S. Davidsson (fick en stjärna) B. Logsdon Ambition: High 105 personer kom till De Beer Arts Center HEL för att se Temptation of Darkness. Ett schysst antal låtar spelades. Efter 15 stycken verkade publiken rätt nöjd. Publiken på De Beer Arts Center HEL blev helt skogstokig när Temptation of Darkness konsumerade starka drycker på scen. Trist nog verkade publiken inte bli lika förtjust när någon skrek att "min mormor rockar mer". Allt som allt var Temptation of Darkness totalt oduglig på scen och uppvisade en bra personlighet under konserten. Det verkar som om artisten har en medelmåttig förhållande till varandra på scen. De bästa låtarna på konserten var Ballad of the tall man och Misunderstood. Den sämsta låten var Who's your daddy Allt som allt var Temptation of Darknesss konsert förskräcklig! Spellista: Who's your daddy The Night Satanic Temptation No Night in Utopia no way Moshpit from hell The Night War Condemned Cherub HellFire Temptation Happiness Is A Hot Pistol Ballad of the tall man Misunderstood Hell''s Temptation I Can't Stand You
Neosus Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 The Rokkerz Datum: 2006-04-13 20:00 (4 dagar kvar) Ställe: The Blue Oyster Bar i New York Typ av ställe: Klubb Antal sålda biljetter: 42 Biljettpris: 2 US$ Biljettgräns: 1000 Booked since: 2006-04-06 Hur säljer man 1000 billätter? Verkar ju helt hopplöst... 😏
Pico Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 (redigerat) The Rokkerz Datum: 2006-04-13 20:00 (4 dagar kvar) Ställe: The Blue Oyster Bar i New York Typ av ställe: Klubb Antal sålda biljetter: 42 Biljettpris: 2 US$ Biljettgräns: 1000 Booked since: 2006-04-06 Hur säljer man 1000 billätter? Verkar ju helt hopplöst... 😏 Det blir fler till nästa spelning, se bara till att inte ha bokat spelning i samma stad för tätt inpå.. 7-9 dagars mellanrum är bra. Att snacka med media är också bra. Redigerat 10 april 2006 av Pico
Gote Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 & Jag har ingen aning om hur man skaffar bankkonto, så jag har inte haft några hyresproblem därför. Men framförallt: en sak jag undrar med det här spelet är, hur FA-AN rent ut sagt, kan man få behålla sitt jobb när man aldrig är där?? Gym, resor, spelningar, hotell och alla reptider. Det fattar jag bara inte!!! 😄 På stadssidan, under finans, hittar du förhoppningsvis en bank. Bara att knalla dit och öppna ett konto. Jag sitter hemma hos mamma och tränar gitarr... 😏
Neosus Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 The Rokkerz Datum: 2006-04-13 20:00 (4 dagar kvar) Ställe: The Blue Oyster Bar i New York Typ av ställe: Klubb Antal sålda biljetter: 42 Biljettpris: 2 US$ Biljettgräns: 1000 Booked since: 2006-04-06 Hur säljer man 1000 billätter? Verkar ju helt hopplöst... 😏 Det blir fler till nästa spelning, se bara till att inte ha bokat spelning i samma stad för tätt inpå.. 7-9 dagars mellanrum är bra. Att snacka med media är också bra. Aha! Nästa spelning har jag 3 dagar efteråt... Jag kör på den oxå tror jag.
Pico Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 The Rokkerz Datum: 2006-04-13 20:00 (4 dagar kvar) Ställe: The Blue Oyster Bar i New York Typ av ställe: Klubb Antal sålda biljetter: 42 Biljettpris: 2 US$ Biljettgräns: 1000 Booked since: 2006-04-06 Hur säljer man 1000 billätter? Verkar ju helt hopplöst... 😏 Det blir fler till nästa spelning, se bara till att inte ha bokat spelning i samma stad för tätt inpå.. 7-9 dagars mellanrum är bra. Att snacka med media är också bra. Aha! Nästa spelning har jag 3 dagar efteråt... Jag kör på den oxå tror jag. Jepp, du tar troligen mer skada av att ställa in den. Bättre o bara köra den.
Neosus Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 The Rokkerz Datum: 2006-04-13 20:00 (4 dagar kvar) Ställe: The Blue Oyster Bar i New York Typ av ställe: Klubb Antal sålda biljetter: 42 Biljettpris: 2 US$ Biljettgräns: 1000 Booked since: 2006-04-06 Hur säljer man 1000 billätter? Verkar ju helt hopplöst... 😏 Det blir fler till nästa spelning, se bara till att inte ha bokat spelning i samma stad för tätt inpå.. 7-9 dagars mellanrum är bra. Att snacka med media är också bra. Aha! Nästa spelning har jag 3 dagar efteråt... Jag kör på den oxå tror jag. Jepp, du tar troligen mer skada av att ställa in den. Bättre o bara köra den. Jepp! Jag siktar in mig på att repa mycket och träna lite på artisteriet efter jag har fixat grunderna i sträng instrument och läst "spela basgitarr". Sedan ska jag träna lite på skivproduktion och repa in låtarna ännu mer och sedan börja spela in skivor. Är det en bra strategi? Jag har köpt boken om modern rock oxå. Kanske är bra att få lite skills där oxå? ..ja och sedan kanske man bör skaffa den där sångboken oxå? Fan va mycket det blev.... 🥰
Pico Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jepp, du måste träna rock för att kunna repa upp låtarna riktigt bra. Annars kommer du som max bara kunna dem till hälften. 😏
musik (oregistrerad) Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Min göbbe har väldigt låg IQ, så min strategi är att inte förkovra mig i litteratur alls. Det går hur bra som helst... 😏🥰
Christofer Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Arrangemang för konsert Artist: Temptation of Darkness Datum: 2006-04-12 22:00 (2 dagar kvar) Ställe: Obliquus [Heavy Metal] i Stockholm Typ av ställe: Klubb Antal sålda biljetter: 86 Biljettpris: 20 kr Biljettgräns: 500 🥰
mornel Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Min göbbe har väldigt låg IQ, så min strategi är att inte förkovra mig i litteratur alls. Det går hur bra som helst... 🥰🥰 Jag kan lova dig att det kommer att gå bättre om du börjar läsa!
Gote Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Min göbbe har väldigt låg IQ, så min strategi är att inte förkovra mig i litteratur alls. Det går hur bra som helst... 😄 😆 Jag kan lova dig att det kommer att gå bättre om du börjar läsa! Läsandet är säkert bra för karriären, men måste man höja IQ:n också? 😄 Kanske ska vara tydlig och poängtera att jag syftar på Popomundo, inget annat... 😆
musik (oregistrerad) Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Han kan inte läsa!! Nej, men faktum är att böckerna är så dyra att allt går till reptider och minimal shopping plus billiga hotell. Har aldrig haft ens $910 totalt i kapital. Det räcker kanske till en bok (jäkla priser på dem), men sedan ingenting, ingenting, ingenting... 😄 :musik
Pico Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Min göbbe har väldigt låg IQ, så min strategi är att inte förkovra mig i litteratur alls. Det går hur bra som helst... 😄 😆 Jag kan lova dig att det kommer att gå bättre om du börjar läsa! Läsandet är säkert bra för karriären, men måste man höja IQ:n också? 😄 Kanske ska vara tydlig och poängtera att jag syftar på Popomundo, inget annat... 😆 Det är oklart huruvida det går snabbare eller inte att träna upp sina skills om man har hög IQ.
musik (oregistrerad) Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Får ni alla en massa råd från viktiga kuggar i industrin? 😆
Neosus Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Får ni alla en massa råd från viktiga kuggar i industrin? 🙂 Jag brukar rådfråga Pico och så finns det en "help" sida där man kan läsa sig till en massa. Det finns även ett forum där man kan läsa och även ställa en massa frågor.
musik (oregistrerad) Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 (redigerat) Nej nej nej!!!! Jag menar om ni också får fantastiska tips ifrån stora finansiärer, skivbolagsdirektörer och liknande som också anser att ni är bland det bästa som hänt den musikaliska världen på årtionden? Jag får detta via mail. Flera om da'n. 🙂 TILLÄGG:Tillägg Redigerat 10 april 2006 av musik
Neosus Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Artist: The Rokkerz Datum: 2006-04-13 20:00 (3 dagar kvar) Ställe: The Blue Oyster Bar i New York Typ av ställe: Klubb Antal sålda biljetter: 51 Biljettpris: 2 US$ Biljettgräns: 1000 Booked since: 2006-04-06 Jag tycker att det går trögt. Vill ha minst 100 billätter sålda... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.