Jump to content
Annons

Popomundo


Linus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Nu har jag varit anställd i bilverkstaden i 3 dagar... Väntar på att veckan ska gå klart så jag kan säga upp mig, flytta till Los Angeles eller Nashville och skaffa ett nytt jobb 😆

Flytta till L.A så kan du vara med i mitt band 🙂 Jag sjunger hyfsat!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag i Nashville och ska lifta vidare. 6 timmar att ta sig till New York, +18 timmar för London, +6 timmar till Paris och slutligen 9 timmar till Stockholm.

Så om några dagar är jag säkert framme. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag i Nashville och ska lifta vidare. 6 timmar att ta sig till New York, +18 timmar för London, +6 timmar till Paris och slutligen 9 timmar till Stockholm.

Så om några dagar är jag säkert framme. 🙂

Jippi! När du är framme är du välkommen att bli trumpetare i DJ D and the Infamous Jugglers!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag i Nashville och ska lifta vidare. 6 timmar att ta sig till New York, +18 timmar för London, +6 timmar till Paris och slutligen 9 timmar till Stockholm.

Så om några dagar är jag säkert framme.  🙂

Jippi! När du är framme är du välkommen att bli trumpetare i DJ D and the Infamous Jugglers!

Näää, inte trumpetare!! 🙁

Förresten har jag redan ansökt om medlemsskap i bandet 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag i Nashville och ska lifta vidare. 6 timmar att ta sig till New York, +18 timmar för London, +6 timmar till Paris och slutligen 9 timmar till Stockholm.

Så om några dagar är jag säkert framme. 🙂

Säg till när du är i NY så bjuder jag inte på kaffe... 🙂

Frustrerande, vill ha lön! 🙁

Hur tusan liftar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

På stan -> Travel Routes ->

Där ser du vilka städer du kan lifta till... Flytta karaktären dit och vänta in att någon plockar upp dig.

Community -> Reseguiden -> Popomundo Map & Highways

Där ser du resesträckor och tider.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag i Nashville och ska lifta vidare. 6 timmar att ta sig till New York, +18 timmar för London, +6 timmar till Paris och slutligen 9 timmar till Stockholm.

Så om några dagar är jag säkert framme.  🙂

Jippi! När du är framme är du välkommen att bli trumpetare i DJ D and the Infamous Jugglers!

Näää, inte trumpetare!! 🙁

Förresten har jag redan ansökt om medlemsskap i bandet 🙂

Åh, men jag godkänner nog inte din ansökning förrän du är i Stockholm. Annars kan du ju inte komma på spelningen ikväll, till exempel!

Link to comment
Dela på andra sajter

På stan -> Travel Routes ->

Där ser du vilka städer du kan lifta till... Flytta karaktären dit och vänta in att någon plockar upp dig.

Community -> Reseguiden -> Popomundo Map & Highways

Där ser du resesträckor och tider.

Ahaja, var där och spanade... men jag såg aldrig några "alternativ". Därför

jag blev lite frågande. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

OMG det är ingen som har köpt biljetter till någon av våra spelningar. Vi kommer att spela för en tom lokal ikväll. Sugigt!

Men men. Singeln håller på att spelas in just nu. Misstänker att Marcus Rombo är i full fart med ukulelen.

Link to comment
Dela på andra sajter

OMG det är ingen som har köpt biljetter till någon av våra spelningar. Vi kommer att spela för en tom lokal ikväll. Sugigt!

Men men. Singeln håller på att spelas in just nu. Misstänker att Marcus Rombo är i full fart med ukulelen.

Kan hinna bli 5-6st innan det börjar dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

OMG det är ingen som har köpt biljetter till någon av våra spelningar. Vi kommer att spela för en tom lokal ikväll. Sugigt!

Men men. Singeln håller på att spelas in just nu. Misstänker att Marcus Rombo är i full fart med ukulelen.

Kan hinna bli 5-6st innan det börjar dock.

Hoppas det! Jag behöver pengar. Det tar alldeles för lång tid innan man får lön.

Link to comment
Dela på andra sajter

OMG det är ingen som har köpt biljetter till någon av våra spelningar. Vi kommer att spela för en tom lokal ikväll. Sugigt!

Men men. Singeln håller på att spelas in just nu. Misstänker att Marcus Rombo är i full fart med ukulelen.

Kan hinna bli 5-6st innan det börjar dock.

Hoppas det! Jag behöver pengar. Det tar alldeles för lång tid innan man får lön.

Jepp, jag såg tips om att man kan tjäna pengar på att skriva artiklar till tidningen.

De måste godkännas innan de publiceras dock. Bara jag får råd skall jag köpa

en kamera och stalka kändisar.. 🙂 Såg en del hade fått bra pröjs för papparazzi-bilder. 🙁

Har dragit in ungefär $70-80 på 2 konserter, men bokade en till och har 0

tickets sålda. Stod något om att de tröttnar på en om man uppträder för mycket.

Kanske jag får några biljetter sålda innan det är dags.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag i Nashville och ska lifta vidare. 6 timmar att ta sig till New York, +18 timmar för London, +6 timmar till Paris och slutligen 9 timmar till Stockholm.

Så om några dagar är jag säkert framme.  😉

Säg till när du är i NY så bjuder jag inte på kaffe... 🙂

Frustrerande, vill ha lön! 🙂

Hur tusan liftar du?

På tummen... 😆🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hajar inte. Min gubbe mår inte bra!

Spana in Tyler Lorenz. Jag hajar inte varför han mår så dåligt. Han har cash, är ute och super, tränar, vilar, i lagom mängd, och så går han och mår dåligt! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
är jag den enda som inte har en blekaste aning om vad "popomundo" är?

😆

Kolla första inlägget i den här tråden, där hittar du en kortfattad beskrivning och en länk. Ingen av oss andra (tror jag) visste nånting om Popomundo heller innan Linus startade den här tråden.

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Rollspel. Har provat på sånt utan att förstå tjusningen. Normalt sett hatar jag allt sånt bara för att det är andra än jag själv som anger förutsättningarna.

Men detta verkar ju kul.

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Kasta erfarenhetspoängen på hans hälsa omedelbart!

Han kommer att dö annars. 😕

Mm, men jag vill ju inte "slösa" poängen på hans hälsa. Känns som att det måste finnas något sätt att få honom att må bra.. Så vad gör jag för fel? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kasta erfarenhetspoängen på hans hälsa omedelbart!

Han kommer att dö annars.  😆

Mm, men jag vill ju inte "slösa" poängen på hans hälsa. Känns som att det måste finnas något sätt att få honom att må bra.. Så vad gör jag för fel? 😆

Träna på gym.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kasta erfarenhetspoängen på hans hälsa omedelbart!

Han kommer att dö annars.  😆

Mm, men jag vill ju inte "slösa" poängen på hans hälsa. Känns som att det måste finnas något sätt att få honom att må bra.. Så vad gör jag för fel? 😆

Träna på gym.

Interagera med lite kvinns 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har gjort det.. Men det verkar inte riktigt fungera att gymma, han verkar inte bli gladare av det, och det är en del hoes som är heta på honom.. Men ja. Vi får se om han dör 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...