Pico Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Hur lång tid tar det då? Jag har tre dagar på mig från Helsingfors till Stockholm och sedan fyra dagar mellan Sthlm och London. http://www.popomundo.com/common/WorldMap.asp
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Hur lång tid tar det då? Jag har tre dagar på mig från Helsingfors till Stockholm och sedan fyra dagar mellan Sthlm och London. om de är för tajt så kan jag avboka stockholm giget mellan Helsingfors och London
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Men då kanske jag får fågelinfluensan? 😄😄😱 hahaha 😲😆😆
Pico Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Hur lång tid tar det då? Jag har tre dagar på mig från Helsingfors till Stockholm och sedan fyra dagar mellan Sthlm och London. om de är för tajt så kan jag avboka stockholm giget mellan Helsingfors och London Bandet tappar mycket fame om du avbokar, speciellt om folk redan hunnit köpa biljetter.
Overkill Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Nä det ska nog gå bra. Pico, det tar alltså 6 timmar mellan Helsingfors och Sthlm? Verkar lite krångligt att ta sig till London, men men. Christofer, vi har ju tre gig i London. Kan vi skippa det som är i mitten? 😄
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Hur lång tid tar det då? Jag har tre dagar på mig från Helsingfors till Stockholm och sedan fyra dagar mellan Sthlm och London. om de är för tajt så kan jag avboka stockholm giget mellan Helsingfors och London Bandet tappar mycket fame om du avbokar, speciellt om folk redan hunnit köpa biljetter. jag vet men jag kan inte ha en trummis som är i Stockholm när bandet ska lira i London
Pico Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Hur lång tid tar det då? Jag har tre dagar på mig från Helsingfors till Stockholm och sedan fyra dagar mellan Sthlm och London. om de är för tajt så kan jag avboka stockholm giget mellan Helsingfors och London Bandet tappar mycket fame om du avbokar, speciellt om folk redan hunnit köpa biljetter. jag vet men jag kan inte ha en trummis som är i Stockholm när bandet ska lira i London Bättre att bara en av er dyker upp än att ställa in hela konserten.
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Nä det ska nog gå bra. Pico, det tar alltså 6 timmar mellan Helsingfors och Sthlm? Verkar lite krångligt att ta sig till London, men men. Christofer, vi har ju tre gig i London. Kan vi skippa det som är i mitten? 😄 fixat... BTW Heavy metal ranking: 396: Temptation of Darkness, vi har flyttat upp oss på listan 😱
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Hur lång tid tar det då? Jag har tre dagar på mig från Helsingfors till Stockholm och sedan fyra dagar mellan Sthlm och London. om de är för tajt så kan jag avboka stockholm giget mellan Helsingfors och London Bandet tappar mycket fame om du avbokar, speciellt om folk redan hunnit köpa biljetter. jag vet men jag kan inte ha en trummis som är i Stockholm när bandet ska lira i London Bättre att bara en av er dyker upp än att ställa in hela konserten. de är ju sant, håller tummarna för att de funkar
Overkill Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Jag kan försöka ta mig dit, men eftersom det är några dagar emellan och jag inte är gjord av pengar så får jag lifta hem emellan konsertererna. Kan ju gå! Men hur funkar det att lifta med ett trumset? 😄
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Jag kan försöka ta mig dit, men eftersom det är några dagar emellan och jag inte är gjord av pengar så får jag lifta hem emellan konsertererna. Kan ju gå! Men hur funkar det att lifta med ett trumset? 😄 hahaha 😱 fiskmåsen får be sin polare Peter Pellikan och bära trummsetet.... vi fixar de på nått sett 😲 men du måste åka till Helsingfors direkt efter giget kl: 20:00 ikväll eller kl: 06:00 imorgon bitti
Overkill Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Har bokat detta: Från: Stockholm 2006-04-08 22:00 2 h Till: Helsinki 2006-04-09 01:00 2:a klass
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Har bokat detta: Från: Stockholm 2006-04-08 22:00 2 h Till: Helsinki 2006-04-09 01:00 2:a klass strålande 😄 17 minuter kvar tills vi börjar lira 😱
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 vad måste man göra för att kunna fråga någon om dom vill byta till ens egna band? nån som vet?
Overkill Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Skit också! Jag har bokat biljetten (flygbiljetten) idag ju! Hur länge håller konserten på? Den börjar ju 20:00 och flyget går 22:00.
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Skit också! Jag har bokat biljetten (flygbiljetten) idag ju! Hur länge håller konserten på? Den börjar ju 20:00 och flyget går 22:00. vi hinner 😠
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 de har hänt att jag bokat två gig (20:00 och 22:00) och jag hinner alltid i tid till båda så oroa dig inte
Overkill Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Hoppas det Vet nån om man flyttas automatiskt till flygplatsen och flyget?
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Temptation of Darkness A fan comes with indecent proposals
Overkill Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Temptation of Darkness A fan comes with indecent proposals Vart ser du det?
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Temptation of Darkness A fan comes with indecent proposals Vart ser du det? om du går till stället där vi lirar så finns de en liten ruta under bilden där de står vad bandet gör
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 hahahaha 😠🙁 Temptation of Darkness Someone shouts 'My mom would have made a better performance'
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Temptation of Darkness på The Rock - Stockholm Artist: Temptation of Darkness Plats: The Rock - Stockholm Tid: 2006-04-08 20:00 Publik: 44 pers Förtjänst: Betalas inom 24 timmar. Biljettpris: 60 kr Booked since: 2006-04-02 Bandmedlemmar: S. Davidsson B. Logsdon Ambition: High 44 personer kom till The Rock - Stockholm för att se Temptation of Darkness. Inte så många kom till konserten på grund av den senaste konserten i dennan stad. Ett schysst antal låtar spelades. Efter 15 stycken verkade publiken rätt nöjd. Publiken på The Rock - Stockholm blev helt skogstokig när Temptation of Darkness snackade lite med publiken. Trist nog verkade publiken inte bli lika förtjust när Temptation of Darkness breathes fire on stage. Allt som allt var Temptation of Darkness totalt oduglig på scen och uppvisade en hyfsad personlighet under konserten. Det verkar som om artisten har en klen förhållande till varandra på scen. De bästa låtarna på konserten var Misunderstood och Ballad of the tall man. Den sämsta låten var No Night in Utopia Allt som allt var Temptation of Darknesss konsert förskräcklig! Spellista: Condemned Cherub The Night No Night Satanic Temptation no way No Night in Utopia HellFire The Night War Moshpit from hell Happiness Is A Hot Pistol Temptation Ballad of the tall man Misunderstood I Can't Stand You Hell''s Temptation
musik (oregistrerad) Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 HAHAHAHAHAHA.... Det finns en anledning till att jag spelar solo! 😉😠😠😱😕
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 HAHAHAHAHAHA.... Det finns en anledning till att jag spelar solo! 😉😠😠😱😕 och de är??????
Neosus Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 HAHAHAHAHAHA.... Det finns en anledning till att jag spelar solo! 😆 😄 😄 😆 😆 och de är?????? JO för är man gitarrist så är det kul med solo... (ehum) 🙂
Christofer Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 hahaha Overkill: vi har Reptid hos Kiasma Jam Helsinki kl: 16:00 idag innan giget i kväll kl: 22:00
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.