Jump to content
Annons

Popomundo


Linus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Hur lång tid tar det då? Jag har tre dagar på mig från Helsingfors till Stockholm och sedan fyra dagar mellan Sthlm och London.

om de är för tajt så kan jag avboka stockholm giget mellan Helsingfors och London

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur lång tid tar det då? Jag har tre dagar på mig från Helsingfors till Stockholm och sedan fyra dagar mellan Sthlm och London.

om de är för tajt så kan jag avboka stockholm giget mellan Helsingfors och London

Bandet tappar mycket fame om du avbokar, speciellt om folk redan hunnit köpa biljetter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä det ska nog gå bra.

Pico, det tar alltså 6 timmar mellan Helsingfors och Sthlm? Verkar lite krångligt att ta sig till London, men men.

Christofer, vi har ju tre gig i London. Kan vi skippa det som är i mitten? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur lång tid tar det då? Jag har tre dagar på mig från Helsingfors till Stockholm och sedan fyra dagar mellan Sthlm och London.

om de är för tajt så kan jag avboka stockholm giget mellan Helsingfors och London

Bandet tappar mycket fame om du avbokar, speciellt om folk redan hunnit köpa biljetter.

jag vet men jag kan inte ha en trummis som är i Stockholm när bandet ska lira i London

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur lång tid tar det då? Jag har tre dagar på mig från Helsingfors till Stockholm och sedan fyra dagar mellan Sthlm och London.

om de är för tajt så kan jag avboka stockholm giget mellan Helsingfors och London

Bandet tappar mycket fame om du avbokar, speciellt om folk redan hunnit köpa biljetter.

jag vet men jag kan inte ha en trummis som är i Stockholm när bandet ska lira i London

Bättre att bara en av er dyker upp än att ställa in hela konserten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä det ska nog gå bra.

Pico, det tar alltså 6 timmar mellan Helsingfors och Sthlm? Verkar lite krångligt att ta sig till London, men men.

Christofer, vi har ju tre gig i London. Kan vi skippa det som är i mitten? 😄

fixat...

BTW

Heavy metal ranking:

396: Temptation of Darkness, vi har flyttat upp oss på listan 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur lång tid tar det då? Jag har tre dagar på mig från Helsingfors till Stockholm och sedan fyra dagar mellan Sthlm och London.

om de är för tajt så kan jag avboka stockholm giget mellan Helsingfors och London

Bandet tappar mycket fame om du avbokar, speciellt om folk redan hunnit köpa biljetter.

jag vet men jag kan inte ha en trummis som är i Stockholm när bandet ska lira i London

Bättre att bara en av er dyker upp än att ställa in hela konserten.

de är ju sant, håller tummarna för att de funkar

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan försöka ta mig dit, men eftersom det är några dagar emellan och jag inte är gjord av pengar så får jag lifta hem emellan konsertererna. Kan ju gå! Men hur funkar det att lifta med ett trumset? 😄

hahaha 😱

fiskmåsen får be sin polare Peter Pellikan och bära trummsetet....

vi fixar de på nått sett 😲 men du måste åka till Helsingfors direkt efter giget kl: 20:00 ikväll eller kl: 06:00 imorgon bitti

Link to comment
Dela på andra sajter

Temptation of Darkness A fan comes with indecent proposals

Vart ser du det?

om du går till stället där vi lirar så finns de en liten ruta under bilden där de står vad bandet gör

Link to comment
Dela på andra sajter

Temptation of Darkness på The Rock - Stockholm

Artist: Temptation of Darkness

Plats: The Rock - Stockholm

Tid: 2006-04-08 20:00

Publik: 44 pers

Förtjänst: Betalas inom 24 timmar.

Biljettpris: 60 kr

Booked since: 2006-04-02 Bandmedlemmar: S. Davidsson

B. Logsdon

Ambition: High

44 personer kom till The Rock - Stockholm för att se Temptation of Darkness. Inte så många kom till konserten på grund av den senaste konserten i dennan stad.

Ett schysst antal låtar spelades. Efter 15 stycken verkade publiken rätt nöjd.

Publiken på The Rock - Stockholm blev helt skogstokig när Temptation of Darkness snackade lite med publiken. Trist nog verkade publiken inte bli lika förtjust när Temptation of Darkness breathes fire on stage.

Allt som allt var Temptation of Darkness totalt oduglig på scen och uppvisade en hyfsad personlighet under konserten. Det verkar som om artisten har en klen förhållande till varandra på scen.

De bästa låtarna på konserten var Misunderstood och Ballad of the tall man. Den sämsta låten var No Night in Utopia

Allt som allt var Temptation of Darknesss konsert förskräcklig!

Spellista:

Condemned Cherub

The Night

No Night

Satanic Temptation

no way

No Night in Utopia

HellFire

The Night War

Moshpit from hell

Happiness Is A Hot Pistol

Temptation

Ballad of the tall man

Misunderstood

I Can't Stand You

Hell''s Temptation

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

HAHAHAHAHAHA....

Det finns en anledning till att jag spelar solo!

😉😠😠😱😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...