Jump to content
Annons

Popomundo


Linus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Haha. Nu är jag på Arlanda. Det kanske e en bra början...?

Annars har det hänt såpass nu att jag ska boka tid för exklusiv presskonferens med pressen i London. Sedan har två talangscouter fått ögonen på mig. Jag har också fått hjälp och tips på hur man får konserter med fler än 1000 betalande.

Humöret har stigit. Hälsan fortfarande på topp.

Har skrivit två nya låtar, som också ingår i konserterna numera: "Norman Bates is a woman" och "Popomundo Song".

Problem: Varför får jag inga erfarenhetspoäng längre, som i början av spelet?

musik//:Allan Woods

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag vet inte riktigt, men jag antar att man får såna tips (av talangscouter), när man har gjort stora framsteg på artistranking, som nykomling, eller något annat!

Min Gube har avancerat från Näst sist i spelet, till 415 på Artistrankingen. Han ligger också 84 bland Bästa Nykomlingar. Nu befinner han sig i London för tre inbjudna spelningar och stannar till den 20:e.

😱

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha. Nu är jag på Arlanda. Det kanske e en bra början...?

Annars har det hänt såpass nu att jag ska boka tid för exklusiv presskonferens med pressen i London. Sedan har två talangscouter fått ögonen på mig. Jag har också fått hjälp och tips på hur man får konserter med fler än 1000 betalande.

Humöret har stigit. Hälsan fortfarande på topp.

Har skrivit två nya låtar, som också ingår i konserterna numera: "Norman Bates is a woman" och "Popomundo Song".

Problem: Varför får jag inga erfarenhetspoäng längre, som i början av spelet?

musik//:Allan Woods

SKulle du få poäng hela tiden som man får i början så blir det ju snabbt fullt på allt...Man får varje söndag!

Christofer, jag har inte råd 😱

Jag har 400, biljetten kostar 600

Link to comment
Dela på andra sajter

Christofer kan jag få låna pengar? 😱 De där trummorna var ju dyra 😱

Sen kan du väl fixa ett skivkontrakt till oss? Gå till It's Pop/Anslag/Skivkontrakt och så tar du nån av de med "70% Royalty" och "100% Rabatt".

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Christofer kan jag få låna pengar? 😱 De där trummorna var ju dyra 😱

Sen kan du väl fixa ett skivkontrakt till oss? Gå till It's Pop/Anslag/Skivkontrakt och så tar du nån av de med "70% Royalty" och "100% Rabatt".

😆

1, fixat 🙂 du fick 710 kr

2: Skivkontrakt hos ~ ~ Studio 08 ~ ~

Royalty: 60% av all skivförsäljning

Rabatt: 100% på inspelningar i studior ägda av Bluff & Båg AB.

Fr o m: 2006-04-06

T o m: 2006-10-06

Status: Undertecknat

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...