Jump to content
Annons

Popomundo


Linus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Jaha...det är mornel som e transan.

😉

Vi spelade inför mer än 100 pers igår kväll för första gången - det var konsert # 2.

Därför ger Allan Woods en extrakonsert redan senare idag - ikväll alltså, 6/4, kl 22 på Botequim, en klubb i Sthlm. Det går framåt. Det är den tredje konserten.

Tyvärr påtalas hela tiden att Allan Woods glömt sin mikrofon till konserten. Vafalls? Tydligen finns inga mikar på ställena. Dessutom äger Allan Woods ingen mik, så det blir svårt. Har aldrig köpt nån. Det "enda" jag köpt är en akustisk gitarr, en harpa och en elbas. Inte dåligt det...

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha...det är mornel som e transan.

😉

Självklart! Har haft mycket roligt åt att puckla på dig ett par gånger 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

min gubbe är nog lite fuckt up nu 😆 han har druckit 30 burkar öl och två flaskor konjak och en flaska vitt vin

hur mycke skada kommer han ta av allt detta drickande?

Man KAN dö i det här spelet... bara så du vet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha...det är mornel som e transan.

😆

Vi spelade inför mer än 100 pers igår kväll för första gången - det var konsert # 2.

Därför ger Allan Woods en extrakonsert redan senare idag - ikväll alltså, 6/4, kl 22 på Botequim, en klubb i Sthlm. Det går framåt. Det är den tredje konserten.

Tyvärr påtalas hela tiden att Allan Woods glömt sin mikrofon till konserten. Vafalls? Tydligen finns inga mikar på ställena. Dessutom äger Allan Woods ingen mik, så det blir svårt. Har aldrig köpt nån. Det "enda" jag köpt är en akustisk gitarr, en harpa och en elbas. Inte dåligt det...

😄

Jag har en mikrofon! Vad spelar du för genre?

Link to comment
Dela på andra sajter

min gubbe är nog lite fuckt up nu 😆 han har druckit 30 burkar öl och två flaskor konjak och en flaska vitt vin

hur mycke skada kommer han ta av allt detta drickande?

Det ser riktigt illa ut just nu för din del.

Link to comment
Dela på andra sajter

min gubbe är nog lite fuckt up nu 😳 han har druckit 30 burkar öl och två flaskor konjak och en flaska vitt vin

hur mycke skada kommer han ta av allt detta drickande?

Det ser riktigt illa ut just nu för din del.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad händer om man dör då? Kommer man till popohimlen? 😱

Finns det en popogud? 😎

Nä, din gubbe hamnar på kyrkogården och sen får du en helt ny karaktär från scratch.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad händer om man dör då? Kommer man till popohimlen?  😏

Finns det en popogud?  😳

Nä, din gubbe hamnar på kyrkogården och sen får du en helt ny karaktär från scratch.

coolt

Link to comment
Dela på andra sajter

när jag tittade på "Artistranking" (under Karriär - Anseende ) fanns de en knapp som heter "UTMANA" vad är de?

Tryck på den så ser du vad som händer :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

de hände inget vad jag såg men när jag tryckte på en annan knapp med samma namn så stog de att jag hadde redan vinnit en idag

När du utmanar någon så tittar den på om du klättrar på listorna eller dalar, hur dina senaste spelningar har varit kvalitetsmässigt i förhållande till det andra bandet etc och om du är bättre så tar du deras plats på listan. Var du sämre så tappar du några placeringar.

Link to comment
Dela på andra sajter

de hände inget vad jag såg men när jag tryckte på en annan knapp med samma namn så stog de att jag hadde redan vinnit en idag

Då stod det nog att det gick bra och du tog över artistens plats i rankningen. Nu får du vänta till imorgon och se om du kan klättra ännu mer då. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

de hände inget vad jag såg men när jag tryckte på en annan knapp med samma namn så stog de att jag hadde redan vinnit en idag

Då stod det nog att det gick bra och du tog över artistens plats i rankningen. Nu får du vänta till imorgon och se om du kan klättra ännu mer då. 🙂

©oolt, tack mornel och Pico 🙂

BTW:

här är min komande gig:

Stockholm - The Rock - Stockholm 2006-04-08 20:00

Helsinki - De Beer Arts Center HEL 2006-04-09 22:00

Stockholm - Obliquus [Heavy Metal] 2006-04-12 22:00

London - Earlie Arnhemia 2006-04-16 12:00

London - Earlie Arnhemia 2006-04-25 16:00

London - Earlie Arnhemia 2006-05-06 12:00

Stockholm - Obliquus [Heavy Metal] 2006-05-07 22:00

Nya:

Stockholm The Damned of Stockholm 2006-05-08 20:00

Stockholm The Safehouse [Metal] 2006-05-08 22:00

Redigerat av Christofer
Link to comment
Dela på andra sajter

Jäpp....

Då har man loggat in då´rå...

Verkar komplicerat? Men kul.

Heter Waldo Hadlee här

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂 Haha!!! Stavfel (?) i Popo:

Följande saker tolereras inte i Popomundo:

• Personliga angrepp eller kräkningar mot spelare.

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂 Haha!!! Stavfel (?) i Popo:

Följande saker tolereras inte i Popomundo:

• Personliga angrepp eller kräkningar mot spelare.

Den svenska översättningen är fruktansvärt dålig. Två instrument heter Harmonica, bland annat, men det ena är en harpa(?) på originalspråket. Jag råder dig att byta till engelska, annars kommer det hela att bli en rätt otrevlig upplevelse efter ett tag 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂 Haha!!!  Stavfel (?)  i Popo:

Följande saker tolereras inte i Popomundo:

• Personliga angrepp eller kräkningar  mot spelare.

Den svenska översättningen är fruktansvärt dålig. Två instrument heter Harmonica, bland annat, men det ena är en harpa(?) på originalspråket. Jag råder dig att byta till engelska, annars kommer det hela att bli en rätt otrevlig upplevelse efter ett tag 🙂

🙂

MAybe I will

Link to comment
Dela på andra sajter

Lär jag mig låtarna bättre om jag jammar på ett ställe som är "great" än på ett ställe som är "horrendous"?  😏

Tydligen skall man göra det.

Ladies and tjänstemän: Dennis Streeter! Min personliga Popocoach... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...