mornel Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Lance Schmitt kissed me today. Lance Schmitt wants to end our relationship. 😆 Let's kiss and make up, let's kiss and make up /MVH Field Mice
Overkill Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 Men jag vlir förbannad! Min mamma vill snacka med mig hela tiden men jag är ju hemma! 😳
Neosus Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 "Det är så trist att inte ha något riktigt hem i den här stan. Livet på gatan sliter på kropp och själ." Men jag bor ju i en lägenhet. 😱
mornel Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 "Det är så trist att inte ha något riktigt hem i den här stan. Livet på gatan sliter på kropp och själ." Men jag bor ju i en lägenhet. 😱 Kodordet är "riktigt". Popomundo är bara på låtsas.
Pazo Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 "Det är så trist att inte ha något riktigt hem i den här stan. Livet på gatan sliter på kropp och själ." Men jag bor ju i en lägenhet. 😱 Kodordet är "riktigt". Popomundo är bara på låtsas. Jag har kasst på allting 🙂 Å ändå ska jag ta en 10 timmars resa... hoppas jag inte dör 😆
Neosus Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 "Det är så trist att inte ha något riktigt hem i den här stan. Livet på gatan sliter på kropp och själ." Men jag bor ju i en lägenhet. 😕 Kodordet är "riktigt". Popomundo är bara på låtsas. Jaha dax att jag flyttar då... 😆😆
Pazo Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 "Det är så trist att inte ha något riktigt hem i den här stan. Livet på gatan sliter på kropp och själ." Men jag bor ju i en lägenhet. 😕 Kodordet är "riktigt". Popomundo är bara på låtsas. Jaha dax att jag flyttar då... 😆😆 Men du bor ju inte ens i en stad 😆
Neosus Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 "Det är så trist att inte ha något riktigt hem i den här stan. Livet på gatan sliter på kropp och själ." Men jag bor ju i en lägenhet. 😆 Kodordet är "riktigt". Popomundo är bara på låtsas. Jaha dax att jag flyttar då... 😆😆 Men du bor ju inte ens i en stad 😆 😕😆
Pico Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 (redigerat) "Det är så trist att inte ha något riktigt hem i den här stan. Livet på gatan sliter på kropp och själ." Men jag bor ju i en lägenhet. 😕 Det där är därför vi har inställt på att bo på hotell nu. (Men du hade inte råd med $50 för det, därför säger den så där) Är ett helsike när bandet är utspritt runt hela världen för tillfället... 😆 Redigerat 2 april 2006 av Pico
musik (oregistrerad) Postat 2 april 2006 Postat 2 april 2006 (redigerat) Hej! Nu stiger inte bara humöret på min karaktär, för han behandlas varsamt av sköterskor som förhoppningsvis har jättepattar! 😕 Han har återvänt från resan från Berlin nämligen. Han fick lift med MUPPARNA därifrån. På onsdag ska han ha konsert på Use Your Illusion i Stockholm. Har sålt 34 biljetter ännu så länge. Välkomna! Snart, innan konserten ska han repa på en pinfärsk låt, Popomundo Song. Det kan bara bli bättre. Konserten alltså... 😆 :musik Redigerat 2 april 2006 av musik
Gote Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Why doesn't anyone love me? My love life is boring me to tears.
Gote Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 😆 Jo, men hur? Räcker det med att resa runt världen? Eller måste man spela i alla städer? Eller räcker det med en spelning i varje världsdel? 😕
Pico Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 😆 Jo, men hur? Räcker det med att resa runt världen? Eller måste man spela i alla städer? Eller räcker det med en spelning i varje världsdel? 😕 Varje stad, och du skall avsluta med en spelning i den stad där du började turnen.
musik (oregistrerad) Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Gote! Man måste först och främst muta någon så att man kommer före David Bowie i kön. Han har ju redan bokat biljett till månen. När det gäller mars vet jag inte riktigt hur scenen ska vara uppbyggd, men nu finns det ju bilder därifrån i alla fall. Det svåra är nog ändå att få publik som jag ser det. 😆 punschrulle och minimjölk//:musik
musik (oregistrerad) Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Allan Woods - Live övermorgon. Söker bandmedlemmar. 🙂 :musik
Christofer Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 när och var har ni närmaste spelning? själv har jag fixat ett gig på The K Spot i Stockholm idag kl 20:00
musik (oregistrerad) Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Ok Chris. Jag spelar på Use Your Illusion i Stockholm onsdag 5/4 på kvällen. 🙂
Gote Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 SDS Blues (Amsterdam) 2006-04-09 14:00 64 biljetter sålda redan! 🙂
Christofer Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 (redigerat) ok 🙂 då ska jag försöka kolla in de..... Artist: Temptation of Hell Datum: 2006-04-03 20:00 (6 timmar kvar) Ställe: The K Spot [Classical] i Stockholm Typ av ställe: Klubb Antal sålda biljetter: 23 Biljettpris: 65 kr Biljettgräns: 500 Booked since: 2006-04-02 Redigerat 3 april 2006 av Christofer
musik (oregistrerad) Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Det är nog bra. Kan inte agera så mycket mer nu. Ska iväg o jobba, 🙂
mornel Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Vi spelar i Amsterdam imorgon. Sen blir det London, tätt följt av Paris.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.