Pico Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 De sliter väl på hälsan att flyga? jo, och spelningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 Är dte inte på humöret det tar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 De sliter väl på hälsan att flyga? jo, och spelningar. Då är jag död, hurra 😎😎😎😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 Är dte inte på humöret det tar? Tänkte just det. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 Vad är popularity för nått speciellt jämfört med fame? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 Vad är popularity för nått speciellt jämfört med fame? Du kan vara känd av många, men din musik kanske bara tilltalar småflickor... *shrug* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 De sliter väl på hälsan att flyga? jo, och spelningar. Då är jag död, hurra 😆😮😮😮😆 kan man dö i spelet? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 Hej! Allan Woods ska ha en spelning till och sedan ett par veckors uppehåll. Därefter tar världsturnén vid - sex spelningar: London, Paris, Stockholm, Melbourne, Moskva och Copenhagen - har jag för mig det var... Konstigt nog mest sålda biljetter i Frankrike, ingen såld i Melbourne. Han har gjort en ny låt också -"Oatcake". Håller på med ännu en ny nu... "Madde Phacker - the girl next door". Mitt humör är illrött kass, medan hälsan är suverän. 😎 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 De sliter väl på hälsan att flyga? jo, och spelningar. Då är jag död, hurra 😄😄😄😄😄 kan man dö i spelet? 😳 Ja men jag lyckades inte 😎😎🙂🙂😄 jävla skit 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 Hej! Allan Woods ska ha en spelning till och sedan ett par veckors uppehåll. Därefter tar världsturnén vid - sex spelningar: London, Paris, Stockholm, Melbourne, Moskva och Copenhagen - har jag för mig det var... Konstigt nog mest sålda biljetter i Frankrike, ingen såld i Melbourne. Han har gjort en ny låt också -"Oatcake". Håller på med ännu en ny nu... "Madde Phacker - the girl next door". Mitt humör är illrött kass, medan hälsan är suverän. 😎 :musik Börja supa. 😄😄😎🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 Hej! Allan Woods ska ha en spelning till och sedan ett par veckors uppehåll. Därefter tar världsturnén vid - sex spelningar: London, Paris, Stockholm, Melbourne, Moskva och Copenhagen - har jag för mig det var... Konstigt nog mest sålda biljetter i Frankrike, ingen såld i Melbourne. Han har gjort en ny låt också -"Oatcake". Håller på med ännu en ny nu... "Madde Phacker - the girl next door". Mitt humör är illrött kass, medan hälsan är suverän. 😎 :musik Börja supa. 😄😄😎🙂🙂 funkar det? eller går det ens i spelet? Förresten. Har reggat mej nu. mitt inloggningsnamn är virtualized och mitt artistnamn är Kinor 7. Håller på med min första låt nu. Får ihop lite pengar när jag spelar på stan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 Hej! Allan Woods ska ha en spelning till och sedan ett par veckors uppehåll. Därefter tar världsturnén vid - sex spelningar: London, Paris, Stockholm, Melbourne, Moskva och Copenhagen - har jag för mig det var... Konstigt nog mest sålda biljetter i Frankrike, ingen såld i Melbourne. Han har gjort en ny låt också -"Oatcake". Håller på med ännu en ny nu... "Madde Phacker - the girl next door". Mitt humör är illrött kass, medan hälsan är suverän. 😎 :musik Börja supa. 😄😄😎🙂🙂 funkar det? eller går det ens i spelet? Förresten. Har reggat mej nu. mitt inloggningsnamn är virtualized och mitt artistnamn är Kinor 7. Håller på med min första låt nu. Får ihop lite pengar när jag spelar på stan... Japp, du går till en klubb eller resturang och köper lite sprit och dricker de 😄 jag borde ju veta (kolla lite längre bak i tråden så får du se) 😄 Btw: Välkommen, i villken stad är du i? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 Sup inte, det är bara dåligt för din karaktär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 Sup inte, det är bara dåligt för din karaktär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 Jag sitter i en turnébuss med min själsfrände Patrick van der Lee... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Per Rothtorp sang to me. It sounded perfect. Ah. Har man ingen sångröst på riktigt får man se till att ha det i spelet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Per Rothtorp sang to me. It sounded perfect. Ah. Har man ingen sångröst på riktigt får man se till att ha det i spelet. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Det tog rätt rejält på hälsan att ha ambition high... Får nog fixa en turnébuss snart 😕🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 19 juni 2006 Ah. Har man ingen sångröst på riktigt får man se till att ha det i spelet. Mm. Och har man inte bra humör i spelet får man se till att ha det i verkliga livet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Ah. Har man ingen sångröst på riktigt får man se till att ha det i spelet. Mm. Och har man inte bra humör i spelet får man se till att ha det i verkliga livet. Om jag varken har ett bra liv i spelet eller IRL, vad gör jag då? 😆🙁😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Ah. Har man ingen sångröst på riktigt får man se till att ha det i spelet. Mm. Och har man inte bra humör i spelet får man se till att ha det i verkliga livet. Om jag varken har ett bra liv i spelet eller IRL, vad gör jag då? 😆🙁😆 Jobbar målmedvetet mot något bättre... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Ah. Har man ingen sångröst på riktigt får man se till att ha det i spelet. Mm. Och har man inte bra humör i spelet får man se till att ha det i verkliga livet. Om jag varken har ett bra liv i spelet eller IRL, vad gör jag då? 😆🙁😆 Jobbar målmedvetet mot något bättre... 🙁 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Ah. Har man ingen sångröst på riktigt får man se till att ha det i spelet. Mm. Och har man inte bra humör i spelet får man se till att ha det i verkliga livet. Om jag varken har ett bra liv i spelet eller IRL, vad gör jag då? 😆🙁😆 Jobbar målmedvetet mot något bättre... 🙁 🙁 Vadå " 🙁 ". Det är ett seriöst inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 19 juni 2006 Ah. Har man ingen sångröst på riktigt får man se till att ha det i spelet. Mm. Och har man inte bra humör i spelet får man se till att ha det i verkliga livet. Om jag varken har ett bra liv i spelet eller IRL, vad gör jag då? 😆🙁😆 Jobbar målmedvetet mot något bättre... 🙁 ...eller så väljer du nya prioriteringar och interagerar med riktigt folk 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Ah. Har man ingen sångröst på riktigt får man se till att ha det i spelet. Mm. Och har man inte bra humör i spelet får man se till att ha det i verkliga livet. Om jag varken har ett bra liv i spelet eller IRL, vad gör jag då? 😆🙁🙁 Jobbar målmedvetet mot något bättre... 🙁 ...eller så väljer du nya prioriteringar och interagerar med riktigt folk 🙁 Hur gör man de? 😆🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Hur ser jag om någon liftar med mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Hur ser jag om någon liftar med mig? Klicka på Location under bilmenyn och sedan Passengers. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Tack! Jag var själv 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Vågar man ha go shopping/improve skill när man är bortrest? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.