DrHans Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) Håller som sagt på att testa ljud för att hitta en ljud bild till bandet. Var snäll och lyssna och tyck till om Trumm, bas och gitarrljudet. Och hela ljudbilden såklart. Själva materialet opch spelandet är inte så intressant då det bara är ett test och ingen låt. Tacksam om nån vill lyssna och gnälla. Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 22 februari 2006 av hansjohnny
Eliasson Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Fedt. För höga kaggar och för lågt överhäng. Känns som diskanten enbart ligger i kicken i setet nu. Gitarrljudet e kool, mjukt och skönt, inget obehagligt alls. Har stora problem att höra elbasen. ahh...där var den 🙁 Skönt metallig...ta upp den lite 🙂 Kräma på lite mer högmellan i virveln sen är allt frid och fröjd.
DrHans Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 Tack för att ni lyssnade och orkade kommentera. Ska pröva spetsa till virveln mer, ta hem lite på kickklicket, dra upp basen lite och lägga på lite mer reverb på kaggarna. Nån mer som orkar tycka till
Micke H Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 "Hjälp mig få till det", lät som något annat än vad det verkligen var... 😕 ursäkta för att jag skriver i din tråd med oviktiga och onödiga kommentarer som du förmodligen inte alls behöver. Fast visst, humör behövs alltid, i alla situationer, det anser jag. Dock kändes det lite onödigt här. Borde nog sluta skriva nu, men jag kan inte... Ursäkta... 😆
DrHans Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 "Hjälp mig få till det", lät som något annat än vad det verkligen var... ursäkta för att jag skriver i din tråd med oviktiga och onödiga kommentarer som du förmodligen inte alls behöver. Fast visst, humör behövs alltid, i alla situationer, det anser jag. Dock kändes det lite onödigt här. Borde nog sluta skriva nu, men jag kan inte... Ursäkta... Kanske behöver jag hjälp på den fronten med, vem vet 😆😉
Piccazzo Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 ÄR det verkligen så svårt att läsa reglerna ? ? ? ? ? ? Viktigt: Regler för låtuppladdningar
DrHans Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 ÄR det verkligen så svårt att läsa reglerna ? ? ? ? ? ? Är inte det regler är till för, att brytas. Nej men skämåtsido, vad har jag gjort för fel. Skall jag posta i ett annat forum eller?
DrHans Postat 23 februari 2006 Trådstartare Postat 23 februari 2006 Nej, det var ju jättelångt att läsa. Vad arg du verkar!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.