Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hejsan! Har hĂ€ngt hĂ€r ett tag men har inte postat alltför ofta, hade tĂ€nkt att Ă€nda pĂ„ det nu 🙂 .

Jag Àr 20 Är och bor i det vackra (men lilla) PiteÄ, spelar frÀmst gitarr men Àven en del bas.

Lyssnar pÄ ganska blandade artister, favoriter just nu Àr Mr Bungle, Mars Volta, Burzum och Johnny Cash.

Jag har precis börjat skapa musik pĂ„ en lite seriösare nivĂ„ (med det menar jag att lĂ„tarna blir fĂ€rdiga 🙂 ).

Jag anvÀnder frÀmst Fasttracker och Reason men skriver mest med hjÀlp av gitarren.

Jag hoppas att jag kan tillföra forumet med nÄgonting, Àven fast jag inte har nÄgra ambitioner att skapa en klassiker som Keep On Dreaming.

NÄvÀl, hej hej!

edit: jomenvisst, jag har ju en demolÄt uppe ocksÄ https://www.studio.se/index.php?showtopic=22207

Redigerat av peber
Annons
Arin (oregistrerad)
Postat

Halloj

Burzum vilken tuffing ^^

Postat

*visar runt*

Ja, sÄ hÀr bor vi...

Kom in och slĂ„ dig ner! 😉

KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. 😳

Postat

Tjena!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.