saverman Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Haha, klart jag är! "Stockholm i mitt hjärta... trallal la lalla la..." På allvar eller? 🙂
AndersL (oregistrerad) Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Haha, klart jag är! "Stockholm i mitt hjärta... trallal la lalla la..." På allvar eller? 😱 Haha nej då, jag är ett annat exemplar med samma namn. Det närmaste Skansenscenen jag kommer är väl kanske som ljudtekniker... 😉
saverman Postat 22 februari 2006 Trådstartare Postat 22 februari 2006 Haha, klart jag är! "Stockholm i mitt hjärta... trallal la lalla la..." På allvar eller? 😳 Haha nej då, jag är ett annat exemplar med samma namn. Det närmaste Skansenscenen jag kommer är väl kanske som ljudtekniker... 😆 Hehe Man vet ju aldrig. 😆 Har spelat Ghost Recon 2: Summit Strike med Vin Diesel ett par gånger. Han är ju omtalad för att spela det spelet och rätt som det var så var han där.
Pluffo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Haha, klart jag är! "Stockholm i mitt hjärta... trallal la lalla la..." På allvar eller? 😉 Haha nej då, jag är ett annat exemplar med samma namn. Det närmaste Skansenscenen jag kommer är väl kanske som ljudtekniker... 😄 Hehe Man vet ju aldrig. 🙂 Har spelat Ghost Recon 2: Summit Strike med Vin Diesel ett par gånger. Han är ju omtalad för att spela det spelet och rätt som det var så var han där. Är det bara jag som är förvirrad? 😎
Per_a_55 Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Haha, klart jag är! "Stockholm i mitt hjärta... trallal la lalla la..." På allvar eller? 😳 Haha nej då, jag är ett annat exemplar med samma namn. Det närmaste Skansenscenen jag kommer är väl kanske som ljudtekniker... 😄 Hehe Man vet ju aldrig. 🙂 Har spelat Ghost Recon 2: Summit Strike med Vin Diesel ett par gånger. Han är ju omtalad för att spela det spelet och rätt som det var så var han där. Är det bara jag som är förvirrad? 😳 Inte heller, konstant förvirrad!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.