Jump to content
Annons

Är AndersL en allsångsledare?


saverman

Recommended Posts

Annons
AndersL (oregistrerad)
Haha, klart jag är! "Stockholm i mitt hjärta... trallal la lalla la..."

På allvar eller? 😱

Haha nej då, jag är ett annat exemplar med samma namn. Det närmaste Skansenscenen jag kommer är väl kanske som ljudtekniker... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, klart jag är! "Stockholm i mitt hjärta... trallal la lalla la..."

På allvar eller? 😳

Haha nej då, jag är ett annat exemplar med samma namn. Det närmaste Skansenscenen jag kommer är väl kanske som ljudtekniker... 😆

Hehe Man vet ju aldrig. 😆 Har spelat Ghost Recon 2: Summit Strike med Vin Diesel ett par gånger. Han är ju omtalad för att spela det spelet och rätt som det var så var han där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, klart jag är! "Stockholm i mitt hjärta... trallal la lalla la..."

På allvar eller? 😉

Haha nej då, jag är ett annat exemplar med samma namn. Det närmaste Skansenscenen jag kommer är väl kanske som ljudtekniker... 😄

Hehe Man vet ju aldrig. 🙂 Har spelat Ghost Recon 2: Summit Strike med Vin Diesel ett par gånger. Han är ju omtalad för att spela det spelet och rätt som det var så var han där.

Är det bara jag som är förvirrad? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, klart jag är! "Stockholm i mitt hjärta... trallal la lalla la..."

På allvar eller? 😳

Haha nej då, jag är ett annat exemplar med samma namn. Det närmaste Skansenscenen jag kommer är väl kanske som ljudtekniker... 😄

Hehe Man vet ju aldrig. 🙂 Har spelat Ghost Recon 2: Summit Strike med Vin Diesel ett par gånger. Han är ju omtalad för att spela det spelet och rätt som det var så var han där.

Är det bara jag som är förvirrad? 😳

Inte heller, konstant förvirrad!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...