Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är inte direkt ny pĂ„ forumet, men jag har aldrig presenterat mig. SĂ„ nu nĂ€r jag vill stĂ€lla massa dumma frĂ„gor sĂ„ tĂ€nkte jag introducera mig... 😆

Är en kille som Ă€r född i en liten hĂ„la i HĂ€lsingland vid namn BollnĂ€s. Är utav Ă„rgĂ„ng 1984 och började som 10-Ă„ring spela elbas(varför det blev just elbas... det vette fanken...) Har gĂ„tt musikskola sen 4:e klass, sedan blev det musikgymnasie, lumpen avverkades i ArmĂ©ns TrumkĂ„r som bassist och sen har jag pluggat ett halvĂ„r pĂ„ rocklinjen i Nyköping.

För tillfĂ€llet jobbar jag inom den förbjudna coverbands-branchen med ett band som heter Citizen Kane. Jobbar nu hela sĂ€songen uppe i SĂ€len pĂ„ bĂ„de after-ski och pĂ„ nattclub. Helt ok jobb faktiskt. Att spela covers Ă€r inte sĂ„ dumt som jag trode för ett par Ă„r sedan... đŸ˜±

Under Ärens lopp har jag Àven lÀrt mig kontrbas, tuba, gitarr, trummor, klaviatur och sÄng mer/mindre bra. Intresset för ljudteknik uppstod sÄ sent som för 4 Är sen.

Har lÀst 2 Är ljudteknik pÄ gymnasiet, suttit ca 500 timmar och "lekt" i studion pÄ den skolan. Varit "producent" pÄ ett tiotal demoskivor, samt spelat in ett par demos och lekt ytterligare nÄgra hundra timmar i min "hemmastudio" som införskaffades i sommras.

Har ni lyckats ta er igenom min livs historia sĂ„ sĂ€ger jag grattis! 😆

Hare gött, MÄrten

Annons
Postat
Tjena tjena! 😼

bara nĂ„gra hundra timmar? 😆🙂

Det Ă€r ju en hobby vi alla brinner för sĂ„ mycket 😆

eller.....? đŸ˜±

Postat

vÀlkommen, vad gör du för musik nÀr du inte lirar covers eller i arméns trumkÄr?

Postat
vÀlkommen, vad gör du för musik nÀr du inte lirar covers eller i arméns trumkÄr?

Pop, rock, jazz, funk, fusion eller lite hĂ„rdrock Ă€r vĂ€l det jag hĂ„ller pĂ„ med mest. 🙂

Ska bli skönt att fĂ„ komma hem frĂ„n SĂ€len i vĂ„r och börja leka med hemstudion igen. Har ett par alster som jag vill föreviga... 😆

Postat

JÀklar.. du verkar ha legat i.. bara Äret Àldre Àn mig, och det skulle ta mig 10 Är att göra allt det dÀr.. VÀlkommen du!

/David

Postat

Hejsan Morta!

*visar runt*

Ja, sÄ hÀr bor vi...

Kom in och slĂ„ dig ner! 😉

KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. 😳

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.