Jump to content
Annons

nubvarning, fram med piskan :P


Shaidar (oregistrerad)

Recommended Posts

Shaidar (oregistrerad)

Hej!

Jag är en privatimporterad 32 årig amerikanare som flyttade hit för 12 år sedan för en 'vackra svenska flicka'.

Spelar för tillfället i världens bästa teoretiska popband. Vi pratar ofta om att spela live igen, men när vi träffas blir det mest öl och snack om hur bra ska vara när vi sätter igång och spelar våra världshits!

Jag har nu bestämt mig att ta ett litet avsteg från det teoretiska och ge mig in i heminspelningsträsket - skaffade nyligen en Presonus Firebox och en storkåndis, och håller på för fullt att brottas med Cubase. När fejden är över hoppas jag kunna plantera några låtfrö som har grott länge länge...

Musikaliskt så skulle jag sätta mig i det tråkiga facket "allätare"-

-så länge det är bra musik.

Bra musik? -tänker ni säkert...

Vad f-n menar han med det? -tänker ni säkert...

Jo, så här ligger det till:

När jag lyssnar på musik, vill jag att musiken ska förmedla mig någonting. Det kan vara en rad välsnickrad text, bra gung eller bara en gitarrljud som ger rysningar av vällust - VAD som gör det är av mindre betydelse, bara det finns där.

Jag går också igång på musik som låter äkta - med känsla före teknik om man måste välja. (men med plus i kanten om båda finns där!)

Hursomhelst, jag ser fram emot många intressanta och roliga discussioner.

Vi ses i trådarna!

/shaidar

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Spelar för tillfället i världens bästa teoretiska popband.

😉

*visar runt*

Ja, så här bor vi...

Kom in och slå dig ner! 😄

Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...