Shaidar (oregistrerad) Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 Hej! Jag är en privatimporterad 32 årig amerikanare som flyttade hit för 12 år sedan för en 'vackra svenska flicka'. Spelar för tillfället i världens bästa teoretiska popband. Vi pratar ofta om att spela live igen, men när vi träffas blir det mest öl och snack om hur bra ska vara när vi sätter igång och spelar våra världshits! Jag har nu bestämt mig att ta ett litet avsteg från det teoretiska och ge mig in i heminspelningsträsket - skaffade nyligen en Presonus Firebox och en storkåndis, och håller på för fullt att brottas med Cubase. När fejden är över hoppas jag kunna plantera några låtfrö som har grott länge länge... Musikaliskt så skulle jag sätta mig i det tråkiga facket "allätare"- -så länge det är bra musik. Bra musik? -tänker ni säkert... Vad f-n menar han med det? -tänker ni säkert... Jo, så här ligger det till: När jag lyssnar på musik, vill jag att musiken ska förmedla mig någonting. Det kan vara en rad välsnickrad text, bra gung eller bara en gitarrljud som ger rysningar av vällust - VAD som gör det är av mindre betydelse, bara det finns där. Jag går också igång på musik som låter äkta - med känsla före teknik om man måste välja. (men med plus i kanten om båda finns där!) Hursomhelst, jag ser fram emot många intressanta och roliga discussioner. Vi ses i trådarna! /shaidar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 Hallå där! Välkommen hit! Skönt att det finns fler teoretiker här... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 Välkommen! 😱 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 Hjärtans välkommen! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 Ålrajt dude! Tjenare! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 (redigerat) Hallåjsanstjenaretjabbahallå! 😏 Redigerat 22 februari 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 Tjena, välkommen! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baktakt Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 Hej hopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 (redigerat) välkommen till forumträsket Redigerat 22 februari 2006 av DjBox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 Välkommen! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 Välkommen hit! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 22 februari 2006 Dela Postat 22 februari 2006 Tjäna 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 februari 2006 Dela Postat 23 februari 2006 Spelar för tillfället i världens bästa teoretiska popband. 😉 *visar runt* Ja, så här bor vi... Kom in och slå dig ner! 😄 Känn dig som hemma. Men inga fötter på soffbordet. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jarnis Postat 23 februari 2006 Dela Postat 23 februari 2006 Hej hej! Jag har också spelat i en del teoretiska band. Faktum är att jag har gjort mina bästa grejer just i teorin. Måste påpeka att du har en snygg bild. Eraserhead, det är grejer det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 23 februari 2006 Dela Postat 23 februari 2006 (redigerat) Hej och välkommen! Det där med teoretisk bäst var ett intressant begrepp. Känner igen mig! 😉 Redigerat 23 februari 2006 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 23 februari 2006 Dela Postat 23 februari 2006 Tjena tjena! 😳 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 26 februari 2006 Dela Postat 26 februari 2006 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 28 februari 2006 Dela Postat 28 februari 2006 Godag. Eller kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PunkMackan (oregistrerad) Postat 28 februari 2006 Dela Postat 28 februari 2006 Hej o välkommen! Tack för en av dom roligaste presentationerna jag har läst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 28 februari 2006 Dela Postat 28 februari 2006 Godkväll! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 4 mars 2006 Dela Postat 4 mars 2006 Nämen hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 4 mars 2006 Dela Postat 4 mars 2006 Hejs och välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 4 mars 2006 Dela Postat 4 mars 2006 Det där med "teoretiskt bäst" var bra. Framåtsträvre 😳 ? "Det blir bättre sen" i st f "det var bättre förr" ... Välkommen! Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.