Jump to content
Annons

Gitarrist & trummis sökes


Satsande band (oregistrerad)

Recommended Posts

Satsande band (oregistrerad)

Hårt satsande band i Stockholm med kommande turné och skiva söker ny gitarrist och trummis. Läs mer på www.bandmembers.tk

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är ändå liite underligt att ni inte någonstans skrivit ut vilka ni är.. om ni har turné på G och är etablerade så borde ju folk springa efter chansen om dom visste vilka ni var..

Nåväl, ljudklippen var helt okej och kan kanske ge någon ledtråd till "rätt människor"..

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ändå liite underligt att ni inte någonstans skrivit ut vilka ni är.. om ni har turné på G och är etablerade så borde ju folk springa efter chansen om dom visste vilka ni var..

Nåväl, ljudklippen var helt okej och kan kanske ge någon ledtråd till "rätt människor"..

jag håller med. vilka är ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Att källsidan startar på hem.passagen.se gör inte saken bättre... Reklam? :/

Hoppas inte tråden blir nerlusad med smutskastning nu. Satsande Band, ni kan väl ge oss lite mer info, och förklara varför ni inte har en riktig hemsida eller skriver era namn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det lät ju riktigt bra. Synd att man inte är gitarrist och bor i Stockholm och att man är så outgrundligt ful 😳 annars hade jag lätt försökt komma med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skitbra låtar, gillar verkligen sången! lira trummor till det där vore kul, men jag skulle vilja veta mer om vilka ni är?

Själv spelar jag på pro nivå! ( ser och hör mig i media hyffsat ofta!) så jag har sådana krav utav er också. maila/pm:a, så kan vi snacka mer!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Någon som vet vilket band det här var/är? Jag är fortfarande nyfiken. Lyssnade på de två snuttarna som fanns upplagda nyss och det är verkligen skitbra. Jag vill ju kunna köpa skivan. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

Provspelade med faktiskt förra året det var jävligt kort varsel för ett gig i frankrike men vet inte riktigt vad som hände tror att gamla gitarristen ställde upp. Hur som helst tyckte jag att de var hur bra som helst och cool musik. Synd att det inte gick vägen! Vill de vara anonyma så får de vara det! Definitivt ett coolt band!! Men om de ångrar sig så kontakta mig! www.myspace.com/shoe001

Redigerat av 4Trax
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...