Egghuvud Postat 20 juni 2004 Dela Postat 20 juni 2004 äggskivare (stämda i C#) med Linjalvibrato i gammal telefonnummerskiva rytm Gillar inte idén om äggskivare... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 20 juni 2004 Dela Postat 20 juni 2004 Rockfart & Pluffo - ta befälet! Låter som om ni har nåt kul på gång där!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 28 juni 2004 Dela Postat 28 juni 2004 Jag är för idén med Udda instrument & andra ljud, eller lättare sagt, BARA ANALOGA INSPELNINGAR... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 28 juni 2004 Dela Postat 28 juni 2004 Jag är för idén med Udda instrument & andra ljud, eller lättare sagt, BARA ANALOGA INSPELNINGAR... 😳 Icke tillåtna instrument: Gitarr Bas Trummor Klaviatur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 29 juni 2004 Dela Postat 29 juni 2004 Inga äggskivare heller, verkar ingå som standardutrustning numera i alla STUDIO dårars gitarrfodral... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 29 juni 2004 Dela Postat 29 juni 2004 jag ska banne mig göra en låt med distad äggskivare med chorus 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torre Postat 15 juli 2004 Dela Postat 15 juli 2004 roligaste dansbandslåt eller skönast relaxmusik. jaa! haha 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 15 juli 2004 Dela Postat 15 juli 2004 Blir det nåt av 3:an eller? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 juli 2004 Trådstartare Dela Postat 15 juli 2004 Hoppas 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 15 juli 2004 Dela Postat 15 juli 2004 Grabbarna-lek har väl semesterstängt som alla andra, såklart 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PerkaBalo Postat 15 juli 2004 Dela Postat 15 juli 2004 vad bevakar man för att inte missa detta???? är det denna tråd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 augusti 2004 Dela Postat 8 augusti 2004 Borde det inte ha stått "Write rhymes n' shit. Big up, pimps!" på Word-kartongen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 8 augusti 2004 Rockfart, hur går det, skulle inte du ta hand om denna omgång? Om inte, hamma, du hade ju en idé klar. Det är väl bara att sätta igång 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 10 augusti 2004 Dela Postat 10 augusti 2004 Rockfart, hur går det, skulle inte du ta hand om denna omgång? Om inte, hamma, du hade ju en idé klar. Det är väl bara att sätta igång 🙂 Jamen jag har ju stängt för sommarlov!! Så fort jag vridit ur badbrallorna ska jag ta tag i det här, om ingen annan hinner före. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 10 augusti 2004 Dela Postat 10 augusti 2004 Härligt Hamma 😄 men bara om en äggskärare får vara med 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ratos (oregistrerad) Postat 10 augusti 2004 Dela Postat 10 augusti 2004 äggskivare (stämda i C#) med Linjalvibratoi gammal telefonnummerskiva rytm Gillar inte idén om äggskivare... 🙂 Förstår ditt dilemma .. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 10 augusti 2004 Dela Postat 10 augusti 2004 Rockis, du hinner före mig, mina badbrallor är dyblöta och kommer ta en bra stund att vrida ur! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 11 augusti 2004 Dela Postat 11 augusti 2004 det enda jag kunde komma på var en remixtävling 😳 men det tycker jag är så tråkigt 😆 um... um... 😉 um... 🙂 um... um... um... (jag tänker, dämpa stereon... 😆 ) um... 😄 um... 😎 um... 😄 um... 😄 um... haha !!! 😮 WTF FÖLJANDE FEL HITTADES Du har postat ett inlägg med fler smileys än forumet tillåter. Var vänlig ta bort några smileys från ditt inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 12 augusti 2004 Dela Postat 12 augusti 2004 "...vriiiiiiiiidd..... - plask - " Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 12 augusti 2004 Dela Postat 12 augusti 2004 SLUTA STÄNK för fwaff nbjavla 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 13 augusti 2004 Dela Postat 13 augusti 2004 SLUTA STÄNK för fwaff nbjavla 😄 okej..okej...jag lägger dom i torkskåpet. Eh, Rockis, hur går det med din remixtävling under tiden.....? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 13 augusti 2004 Dela Postat 13 augusti 2004 Äh, det är så tråkigt 😉 man måste kunna skapa något ! kanske en par-tävling: hitta en forumkompis och peta ihop en syndfåni för äggklyvare och ballongyl i C# eller Hill-dur ? um.... 😄 um.... 😆 um....um....um.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 augusti 2004 Dela Postat 13 augusti 2004 Äh, det är så tråkigt 🙂 man måste kunna skapa något ! kanske en par-tävling: hitta en forumkompis och peta ihop en syndfåni för äggklyvare och ballongyl i C# eller Hill-dur ? um.... 😄 um.... 🙂 um....um....um.... Ja, det lät ganska kul 😳 , men det kan bli lite svårt eller 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 13 augusti 2004 Dela Postat 13 augusti 2004 intressant idé om att co-skriva ett alster! det verkar ju som det finns en hel stab med folk som (precis som jag) lusläser forumet varje timme. Skulle vara kul att tävla både mot och tillsammans med er! Det blir ingen tango denna gången. promise. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 13 augusti 2004 verkar ju som det finns en hel stab med folk som (precis som jag) lusläser forumet varje timme. Hur menar du nu? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 20 augusti 2004 Dela Postat 20 augusti 2004 "...vriiiiiiiiidd..... - plask - " Nå. hur blir det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 20 augusti 2004 Dela Postat 20 augusti 2004 Ja, kom igen nu.. vi vill tävla 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 25 augusti 2004 Dela Postat 25 augusti 2004 kan vi inte bara tävla om att göra den sämsta låten, minst och max en minut? Annars är jag på analog-idén. men jag spelar alltid in analogt och har redan haft med äggskalare, fisketidningar och skruvmejselkaggar på magen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2004 Hammagrella... kom igen 😉 Det verkar inte som om rockis kommer igång och du har ju ett färdigt koncept! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 25 augusti 2004 Dela Postat 25 augusti 2004 (redigerat) Ja kom igen Hamma... Jag förstår annars förslagen som Udda instrument - typ (ryyyys) äggskivare Analog låt - sjömän och kastrulllock och inga flashiga vst:ier Dansbandslåt - rolig då typ Remix - mixre Sämsta låten på 1 minut - Tänk Günter möter The Residents möter Regina Lund C/o alster - man kopplar ihop sig helt enkelt Och ett par frivillga lekledare (?) Pluffo Hammagrella Rockfart Redigerat 25 augusti 2004 av Egghuvud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.