Vegetal Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Skulle vara kul om man kunde samla alla urballade trådar, om man nu känner ett starkt behov av att skratta av sig. Här kommer en om absorberingsmattor 😉 https://www.studio.se/index.php?showtopic=16532&st=0 Fill them up!
Lilleman Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Det finns redan en annan tråd för det... 😉 Men samtidigt måste jag tycka att den här borde sparas och ramas in för framtiden... Ett tvång för alla nya medlemmar att läsa... 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Jag tyckte det var skitroligt när det visade sig att det är flera stycken som har en longlost-pal som hette frallan, som plötsligt presenterade sig på forumet. Men det var inte den frallan i något av fallen...
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jag tyckte det var skitroligt när det visade sig att det är flera stycken som har en longlost-pal som hette frallan, som plötsligt presenterade sig på forumet. Men det var inte den frallan i något av fallen... 😲
Eternal Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jag tyckte det var skitroligt när det visade sig att det är flera stycken som har en longlost-pal som hette frallan, som plötsligt presenterade sig på forumet. Men det var inte den frallan i något av fallen... Så himla dumt!
ThomasJ Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 hett ämne just nu: https://www.studio.se/index.php?showtopic...=0entry321443
hackeman Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jag tyckte det var skitroligt när det visade sig att det är flera stycken som har en longlost-pal som hette frallan, som plötsligt presenterade sig på forumet. Men det var inte den frallan i något av fallen... Hehe... jag bara hängde på, precis som jag trodde du gjorde. Jag har f-n ingen aning om vem Frallan är. 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.