ChrioN Postat 24 maj 2004 Dela Postat 24 maj 2004 (redigerat) Jag byggde en egen men den funkar väl inte så jättebra... Jag hittade en bild på en flexibel arm: klockrent ju! Vart kan man köpa sånna? Samt själva väggfästet. Har inte sett en enda affär som har det... Redigerat 24 maj 2004 av ChrioN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 maj 2004 Dela Postat 24 maj 2004 (redigerat) Ser mer ut som ett puffskydd... 😳 Redigerat 24 maj 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 24 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2004 (redigerat) ser du inte armen som är "kopplad" till shockmountet? Redigerat 24 maj 2004 av ChrioN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 maj 2004 Dela Postat 24 maj 2004 Märkte det. Jo, jag ser armen, men den går väl till puffskyddet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 24 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2004 aha! nu förstår jag! 😳 shit vad man är bränd ibland... men vart får man tag på väggfäste då? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 maj 2004 Dela Postat 24 maj 2004 det har jag ingen aning om 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 24 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2004 offtopic: vi har samma stol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 maj 2004 Dela Postat 24 maj 2004 lol! 😲 Kan vara bra att veta 😆 Är du nöjd med din? Min luktar lite underligt... kanske sitter för mycket i den? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 24 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2004 Jag är mycket nöjd med den. Innan hade jag en gammal trästol utan sittdyna....damn.... 😳 Jag har inte haft den så länge men jag gillar den skarp. Man får den rätta "kontroll-rums-känslan" när man sitter i den 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 maj 2004 Dela Postat 24 maj 2004 Mycket skön stol, otroligt behaglig att luta sig tillbaka i. Somnat i den en gång 😆 Helt ultimat... om man bara hade ett bättre skrivbord 😳 Men man kan väl inte få allt? Måste skaffa mer pengar så jag kan köpa nytt skrivbord, ny skärm och en synth till... suck... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 24 maj 2004 Dela Postat 24 maj 2004 K&M har sådana: http://www.k-m.de/D/Katalog/anzeige/produk...p?ID=544&spr=EN Man monterar dem på ett vanligt micstativ med hjälp av en sorts klämma - så det är alltså inget väggfäste... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 24 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2004 Claes: Vilken av bilderna syftar du på? Den där "arbetslamparmen" eller? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 24 maj 2004 Dela Postat 24 maj 2004 Hur kunde du gissa det...? 😱 Det finns ett par olika varianter till höger om bilden på bordsskivan - om du missade det... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.