Dj_Sound Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 (redigerat) Tjenare alla forumare. jag gjorde en lite kul låt med generatorn quadraSID Demo. jag förväntar mig inga bra komentarer men ändå. 😉 LÅTNAMN:Nintendo ARTIST/GRUPP:Dj sound GENRE:chip LÅTLÄNGD:42 s KOMPOSITÖR:Dj sound PRODUCENT:Dj sound EV. MEDVERKANDE:jag? INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 STORLEK:671 kb STATUS: hmm kanske gör något me den senare. EDIT: jag beklagar att det blir tyst mitt i låten det är pga att det är demo 🙁 . nintendo.mp3 Redigerat 21 februari 2006 av Dj_Sound
Light Head Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Hmm, en "liten" låt på 15 minuter,, det är väl mer än många? Mina brukar hamna på max 5-6 minuter ;-)
Danabacken Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Hmm, en "liten" låt på 15 minuter,, det är väl mer än många? Mina brukar hamna på max 5-6 minuter ;-) Ingen klår mitt rekord, på 2.4 minuter! 😉
Dj_Sound Postat 21 februari 2006 Trådstartare Postat 21 februari 2006 Hmm, en "liten" låt på 15 minuter,, det är väl mer än många? Mina brukar hamna på max 5-6 minuter ;-) VAd menar du?.. Om du har fått hem en fil på 15 minuter så har du nog klickat rätt mycket fel^^.
Danabacken Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Hmm, en "liten" låt på 15 minuter,, det är väl mer än många? Mina brukar hamna på max 5-6 minuter ;-) VAd menar du?.. Om du har fått hem en fil på 15 minuter så har du nog klickat rätt mycket fel^^. Var det inte låten som vi skulle kommentera här? 😉
Light Head Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 (redigerat) Hmm, en "liten" låt på 15 minuter,, det är väl mer än många? Mina brukar hamna på max 5-6 minuter ;-) VAd menar du?.. Om du har fått hem en fil på 15 minuter så har du nog klickat rätt mycket fel^^. Var det inte låten som vi skulle kommentera här? 🤪 Tanka hem? Nej nej nej,, låtlängd... 15 minuter det är rätt långt! Du ville ju inte ha några bra kommentarer?! Har i vilket fall lyssant igenom låten, "nintendo" känslan försvann iom trummorna som kanske skulle vara mer SID de oxo??!! Redigerat 21 februari 2006 av Light Head
Dj_Sound Postat 21 februari 2006 Trådstartare Postat 21 februari 2006 Hmm, en "liten" låt på 15 minuter,, det är väl mer än många? Mina brukar hamna på max 5-6 minuter ;-) VAd menar du?.. Om du har fått hem en fil på 15 minuter så har du nog klickat rätt mycket fel^^. Var det inte låten som vi skulle kommentera här? 🤪 Tanka hem? Nej nej nej,, låtlängd... 15 minuter det är rätt långt! Menar att jag gjorde låten på 15 minuter ^^
Dj_Sound Postat 21 februari 2006 Trådstartare Postat 21 februari 2006 Hmm, en "liten" låt på 15 minuter,, det är väl mer än många? Mina brukar hamna på max 5-6 minuter ;-) VAd menar du?.. Om du har fått hem en fil på 15 minuter så har du nog klickat rätt mycket fel^^. Var det inte låten som vi skulle kommentera här? 🤪 jomen visst. kommentera du 😉.
Majken Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Visserligen ger 22khz en ganska retro känsla men ett tips kan ändå vara att exportera mp3'orna i 44khz 😉 /Majken
captain nemo (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Den var tråkig. Varför kan ingen göra en remix på Mule för C64? //nemo
Neko Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Känns inte helt givande att lyssna på något som du inte lagt ned någon tid på. Lägg upp något du är nöjd med som du jobbat ett tag med.
Pluffo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Jag la ner 5.8 sekunder på den här kommentaren.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.