J.Westling Postat 21 februari 2006 Dela Postat 21 februari 2006 (redigerat) Tjo!! Varför blir jag inte automatiskt inloggad på studio forum när jag använder firefox?? Jag har ju klickat i alla ställen som man ska!!!! Går det inte elle? Nån som vet? tacksam för ett tips eller två!!! bobo Redigerat 21 februari 2006 av Bobogura Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 21 februari 2006 Dela Postat 21 februari 2006 Funkar inte för mig heller...men jag tror inte det är Firefox som är orsaken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
johlin Postat 21 februari 2006 Dela Postat 21 februari 2006 Funkar för mig, i Firefox. Bergis nån inställning nånstans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 21 februari 2006 Dela Postat 21 februari 2006 Det måste vara skit bakom spakarna. Det fungerar alldeles utmärkt för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 21 februari 2006 Dela Postat 21 februari 2006 Fonka bra här med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 21 februari 2006 Dela Postat 21 februari 2006 Funkar bra för mig med... men jag brukar inte klicka på logga ut när jag ska härifrån... utan jag stänger bara fönstret... Nästa gång jag skriver adressen hit så loggas jag in automagiskt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 21 februari 2006 Dela Postat 21 februari 2006 Kör du med FF version 1.5 så gå in i verktyg->Inställningar .. Klicka på hänglåset (säkerhet) och kolla om det är ibockat under flikarna formulärdata och lösenord. Sen kan det vara nån viss "Norton Internet Security" som filtrerar bort cookies också. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 21 februari 2006 Dela Postat 21 februari 2006 Har du kontrollerat att cookien/kakan inte blockeras under Verktyg > Inställningar > Sekretess? Kolla även som sagt brandväggar i form av Zone Alarm och Norton Internet Security. Se sist till att du vid inloggningen säger åt forumet att komma ihåg dig. Så länge man inte gör några manuella inställningar så är samtliga steg generellt förinställda på att komma ihåg kakor och automatisk inloggning här fungerar utmärkt. Det är när kakor av någon (oftast manuell) anledning blockeras som det blir problem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Dela Postat 21 februari 2006 Tools -> Cookie Manager -> Allow Cookies from this site Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
J.Westling Postat 22 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 22 februari 2006 Tack tack!! Hade missat att ändra så kakan sparades vid stängning!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.