Zauron_87 Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 LÅTNAMN: No name yet ARTIST/GRUPP: E.G GENRE: Metal LÅTLÄNGD: 1.00 Ca KOMPOSITÖR: E.Gustavsson PRODUCENT: E.Gustavsson EV. MEDVERKANDE: None INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: STATUS: Skiss Är nybörjare men kom gärna med synpunkter vad som bör föbättras så vidare och gärna tipps 😮
Zauron_87 Postat 21 februari 2006 Trådstartare Postat 21 februari 2006 fasen sorry grabbar posta detta inlägg i fel ämne 😮
steflund Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 varför postar du inte den i "Demoinspelningar"? Sökte efter den och hittade inte... "jag sitter här själv och söker och söker, men inte säger jag ngt!" 😕
Zauron_87 Postat 21 februari 2006 Trådstartare Postat 21 februari 2006 Man får ursäkta att jag posta fel men nu kommer låten 😳 nya_l_t_ideen_av_emil_wha.mp3
slaptap Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Snygg ljudbild med bra definition på prylarna...najs gitarr- och trumsound...aningen "styltigt" gurespel i början, men riffet som drar igång 00:42 är kalas...gör färdigt det här 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.