musik (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 VM-Guld VM-Guld VM-Guld (helpaus) VM-Guld (halvpaus) VE-EM-Guld
Micke H Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 ööhh...har jag missat något? Är väl inget VM nu, bara OS? 😮
musik (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Det är bara jag som sjunger upp mig inför FotbollsVM, som ju börjar "snart"... Har Sweden Rock Festival någon storbildsTV för det, tror ni, eller bojkottar de FotbollsVM helt? I så fall bojkottar jag Sweden Rock Festival. 😮 :musik
Micke H Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Då får du nog träna på Markoolios "In med bollen i mål" också! 😮
The Edge Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Campione Campione Åååoooååååoohh Campione Campione Åååoooååååoohh
Pico Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Vill ju verkligen att det skall gå bra... men då jag är lite realist är det svårt att vara optimist när det gäller fotbolls-VM. Med andra ord tycker jag du skall träna på den där "Ont det gör ont"-låten.
Micke H Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 CampioneCampione Åååoooååååoohh Campione Campione Åååoooååååoohh Nä, nä, nä! Så här går den! Champinjooooner Champinjooooner Åååoooåååooo Champinjooooner Champinjooooner Åååoooåååooo Mmmm...champinjoner...
musik (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Lynxo: Är vi klonade? Fast min version är: Olle Olle Olle Olle Vi är champinjoner Vi är champinjoner!! //Endless repeat// Både Lena PH och Markoolio nämns. Lustigt. Ska fråga en nära tjejbekant vad M tänkte på när han skrev texten till ...bollen i mål... Och Lena PH är en riktig... Så det kan bli.
Micke H Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Lynxo: Är vi klonade? Fast min version är: Olle Olle Olle Olle Vi är champinjoner Vi är champinjoner!! //Endless repeat// Både Lena PH och Markoolio nämns. Lustigt. Ska fråga en nära tjejbekant vad M tänkte på när han skrev texten till ...bollen i mål... Och Lena PH är en riktig... Så det kan bli. Jag undrar var Lena PH hade ont någonstans...? 😆 Och hur bär sig Markoolio åt för att få in bollen i mål...? Och vilket mål pratar han om...? 😳 Viktiga, exenstiella frågor... 😱 musik: jag kom på det först!! så det så! 😛
martinm Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 (redigerat) En annan svampsång: Vi ska ut o plocka svamp Cha la la la la Vi ska ut o plocka svamp Chaaaa la la la la la 😆 Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 21 februari 2006 av martinm
musik (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Lynxo: Näppeligen! Du gick med i November förra året och jag tidigare... Jag nämnde Olle och champinjonerna i nån tråd tidigt. Det var väl DÄR du blev inspirerad? 😆
Micke H Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Lynxo: Näppeligen! Du gick med i November förra året och jag tidigare... Jag nämnde Olle och champinjonerna i nån tråd tidigt. Det var väl DÄR du blev inspirerad? 😆 Knappast 😳 Jag sjöng min version (till alla människor i närhetens förtret) redan kort efter första gången jag hörde E-typens låt! 😱
musik (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Jooo-jooo...fast jag sjöng den direkt jag kom ut ur mor. En världssensation. Det var därför fazzan tyckte jag skulle satsa på footboll. 😏 :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.