Heave Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 (redigerat) Slänger väll ut en sista låt då o suga på till hockeyn! hehehe... LÅTNAMN: Fears come alive ARTIST/GRUPP: Heave GENRE: Metal KOMPOSITÖR: Heave INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STATUS: Färdig demo Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 20 februari 2006 av Heave
Piccazzo Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 (redigerat) ÄR för seg för att kommentera mer än att BASLJUDET är grymt......... 🙂😳😄 Bland det bäst hört jag sedan Megadeath`s Symphony of destructions skiva eller Mettalica Black album för den delen m.a.o VÄRLDSKLASS. Redigerat 20 februari 2006 av Piccazzo
Lundin Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Ja, jädrar.. den bassträngen var det fladdermuff i 🙂 Introt var ju bara MOAAHAHAHAHAHA... Sen vet jag inte om sången går ihop med musiken riktigt.. klangmässigt, men det är ju bara min smak. Fråga: Är rösten hårt komprimerad?
Heave Postat 20 februari 2006 Trådstartare Postat 20 februari 2006 Ja, jädrar.. den bassträngen var det fladdermuff i 😉 Introt var ju bara MOAAHAHAHAHAHA... Sen vet jag inte om sången går ihop med musiken riktigt.. klangmässigt, men det är ju bara min smak. Fråga: Är rösten hårt komprimerad? Jo det vart lite konstigt med sången, jag som inte e så bra med tekniken kanske! hehehe... 🙂
Heave Postat 28 februari 2006 Trådstartare Postat 28 februari 2006 Vi söker basist om det finns nån som vill prova! 😕
Fredster Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Sången förstör. Den är falsk, dåligt utal och dåligt tajmad. Annars en bra låt!
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 det är den bästa hittills ni gjort, håll denna stil så är ni lite de andra kvinnliga sångerskorna på spåren! bra gjort! En sup i kvarten är lika fin som den på krogen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.