Shine (oregistrerad) Postat 24 maj 2004 Postat 24 maj 2004 Till min stora förvåning upptäckte jag att Garageband snurrade i RW bakom Reason! Glatt överraskad så testade jag direkt att köra lite Audio....visst det funka... MEN.....skiten synka ut så det bara vissla om det. Detta kan säkert ha med inställningar att göra. Har inte rotat vidare i det, någon annan som testat? Tycker det vore toppen.... särskilt i Pre-production syfte mvh
chrisB Postat 24 maj 2004 Postat 24 maj 2004 Till min stora förvåning upptäckte jag att Garageband snurrade i RW bakom Reason! Sedan vers 1.01 finns Rewire i GB. har du uppdaterat til senaste vers av GB? Rewire är förbättrad. Reason "rewiras" in till Master spåret i GB. Så du får sköta mixningen i R av dem instrumneten där. För att förbättra tajmingen kan du sätta R i Midiläge (enbart) Sedan hänger GB på vilken cpu du har, den kräver tyvärr en hel del. Bonus: vill ha gratistrumloopar till GB? http://www.directionsinmusic.com/news.html
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.