rewind Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: Don't wanna see you here * ARTIST/GRUPP: Rewind * GENRE: Pop/Rock * LÅTLÄNGD: 1 min * KOMPOSITÖR: Rewind * PRODUCENT: Jonas Hansson * EV. MEDVERKANDE: André Bramwall & Frida Ohlsson * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: MP3 * STORLEK: 2.2 mb * STATUS: Färdig låt, Ska mixas mer och mastras Hur låter det? Har vanliga hifi-högtalare som monitorer å växlar över till studiolurar ibland. Ni har ju säkert bättre grejer! Rewind___Dont_wanna_see_you_here.mp3 Redigerat 19 februari 2006 av rewind
starboy (oregistrerad) Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Låter ju bra det här, varför inte ladda upp hela låten?
rewind Postat 19 februari 2006 Trådstartare Postat 19 februari 2006 Låter ju bra det här, varför inte ladda upp hela låten? Ska göra det snart.. ska göra lite småändringar först bara. Detta är en av de 8 låtar som vi ska ha med på vår nya skiva.
osiris Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Låter väldigt bright... hihats, ride och cymbaler hörs vääldigt bra... Toppen låt annars 😱 Skulle gärna höra sången ännu lite mera...
rewind Postat 19 februari 2006 Trådstartare Postat 19 februari 2006 härligt att höra! finns det nåt som skulle lyfta upp produktionen ännu mer eller? Några speciella mastringsgrejer som jag borde göra??
Richie76 Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Stabilt raspig röst, skönt gitarrspel och en låt som verkar helt ok, hade gärna hört mer av den för att kunna bilda mig en uppfattning.. Rock on
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.