Heave Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 (redigerat) Provar väll en till låt från plattan då! 🙁 LÅTNAMN: Lies ARTIST/GRUPP: Heave GENRE: Metal KOMPOSITÖR: Heave INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STATUS: Färdig demo Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 20 februari 2006 av Heave
Fidden Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Klockrent. låter snuskigt bra, och jag gillar då egentligen inte hårdrock. Ryser av välbehag i refrängen, påminner svagt om något från min barndom... Jo, nu vet jag, Poison med Alice Cooper. 5 av 5.
Moberg Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Oj.. Det var ett bra tag sedan jag hörde "Lies"..(helt klart min favvo 😄 ) Ni har ju ändrat den en hel del sedan jag hörde den sist....Introt och refrängen...och slutet! Det är nog lite mer "dynamik" i arret nu. Men jag tycker defenitivt den gammla refrängen var bättre..med dom "höga" tonerna på sången direkt, istället som nu på andra varvet. 😱 Men det kan jag nog leva med.. 😆 fortfarande en helt klockren låt!! 😎 m.v.h Moberg
Lundin Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 (redigerat) Schysst dänga, fin pondus i sången... får man tycka något om mixen *tittar både till höger och vänster efter stekpannor* ...så tycker jag att trummor o sång har lite för mycket lyft i mid och diskant. Man får nästan känslan att gitarrerna lagts på efteråt ..eller dubbats efter slutmixen..? Well.. riktigt bra, svängig skit hursomhelst.. det låter eget! Provar väll en till låt från plattan då! Prova att läsa forumreglerna i samma veva. [HINT] Innehållsförteckning [/HINT] Redigerat 19 februari 2006 av Lundin
starboy (oregistrerad) Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Skitbra. Men, knappast demo när man postar en låt från en färdig skiva, eller? 😄
Light Head Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Rätt bra! Får till och från inte ihop sångerskan med musiken.. Det pendlar mellan klockrent, 110% rätt röst, till hmm gillar hon verkligen detta? Lite flummigt som vanligt när jag "tänker till" och försöker ge feedback från hur jag själv upplede musiken. Glöm dock inte bort att vi befinner oss på rätt hög nivå när det gäller kvalitet och då skall ni klara hårdare kritik.. :-)
Heave Postat 19 februari 2006 Trådstartare Postat 19 februari 2006 Skitbra.Men, knappast demo när man postar en låt från en färdig skiva, eller? 😄 Plattan e gjord för egna pengar och vi ger bort den till tidningar och skivbolag som demo! Måste väll vara en demo då eller?
starboy (oregistrerad) Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Skitbra.Men, knappast demo när man postar en låt från en färdig skiva, eller? 😕 Plattan e gjord för egna pengar och vi ger bort den till tidningar och skivbolag som demo! Måste väll vara en demo då eller? Okej då. 😳
Heave Postat 20 februari 2006 Trådstartare Postat 20 februari 2006 Skitbra.Men, knappast demo när man postar en låt från en färdig skiva, eller? 🙂 Plattan e gjord för egna pengar och vi ger bort den till tidningar och skivbolag som demo! Måste väll vara en demo då eller? Okej då. 😳 Och inspelad i vår repa! hehehe...
Lundin Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Ok..pratar för döva och skriver för blinda... 🙂 Läs reglerna
Heave Postat 20 februari 2006 Trådstartare Postat 20 februari 2006 Ok..pratar för döva och skriver för blinda... 🙂 Läs reglerna Ojj, ojj, ojj! Ska bättra mig jag lovar, vart väll lite för ivrig! Sorry! 😳
Lundin Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Ok..pratar för döva och skriver för blinda... 🙂 Läs reglerna Ojj, ojj, ojj! Ska bättra mig jag lovar, vart väll lite för ivrig! Sorry! 😳 Äh....jag är bara så less på att alla som inte läser forumreglerna du fick bara bägaren att rinna över.. inget personligt, men timingen kom lite olämpligt. Jag är bara en grinig, trött och allmänt trist tjurskalle idag.. så bortse från mitt "påhopp".
Heave Postat 20 februari 2006 Trådstartare Postat 20 februari 2006 Ok..pratar för döva och skriver för blinda... 🙂 Läs reglerna Ojj, ojj, ojj! Ska bättra mig jag lovar, vart väll lite för ivrig! Sorry! 😳 Äh....jag är bara så less på att alla som inte läser forumreglerna du fick bara bägaren att rinna över.. inget personligt, men timingen kom lite olämpligt. Jag är bara en grinig, trött och allmänt trist tjurskalle idag.. så bortse från mitt "påhopp". Du har rätt, ska bara lägga barnen sen fixar jag infon! Tur att det finns såna som rättar oss slarvrar annars blir vi ju inte bättre! hehehe... 😄
Heave Postat 20 februari 2006 Trådstartare Postat 20 februari 2006 Nu e det väll mer korrekt Lundin? 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.